Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Voel ik in je gedicht een kritische invalshoek?. Als dat zo is, je begint in de 1e strofe dan nog wel aardig, maar de 2e laat alles in het niets vallen, dat is erg jammer; de 2e moet sterker, in boodschap, taalgebruik, rijm etc...
||
Het doet me niet zo veel, maar dit vind ik wel heel frapant:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Verder zou ik er zelf voor kiezen om die gedicht óf niet in rijm, óf ABAB (die dan ook daadwerkelijk klopt, niet met rond-komt), óf eventueel het eerste couplet wel goede rijm en het tweede couplet niet, maar dat geleerd-verleerd is ook niet zo heel mooi (allebei met leren). De laatste regel vind ik wel mooi, maar waarom je dan 'ik kan het allemaal zo goed' erboven zet, is mij niet helemaal duidelijk. En 'deze keer zie ik het niet' vind ik ook niet heel mooi, die zin is veel te algemeen. Succes! ![]() songeur
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
School is een staatsgevangenis Kwibus2008 | 2 | 23-11-2008 12:16 | |
Psychologie |
Niet naar school, geen werk, >18 jaar, mag dit wel? *Ster* | 38 | 08-03-2005 12:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Scholen weigeren scholieren-Expreszo Verwijderd | 385 | 22-10-2004 13:11 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Psychologie |
Niet meer naar school willen, voel me gevangen en depressief Lil'Girl | 3 | 04-11-2003 14:57 |