Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Een gast uit mijn team had ruzie met de tegenstander. En toen deed die tegenstand net alsof hij geslagen was en viel op de grond en toen dacht die gast uit mijn team ja dan kan ik hem net zo goed echt slaan. En toen ging hij er naast zitten en sloeg de tegenstander echt vaak op zijn kop.
![]() ![]()
|
![]() |
Voetbal: dinsdag hadden we een wedstrijd, en de tegenstander maakte een ovetreding op iemand uit mijn team(moet kunnen, is voetbal) maar de scheidsrechter floot niet. Die gast uit mijn team er8er aan, en schopte die gozer neer(moet kunnen, is voetbal). De scheidsrechter floot nu wel, maar de tegenstander vond het nodig om na te trappen, dus wij met het hele team eropaf (inclusief reserves, was vlak voor onze dug-out). en aangezien die gozer geen vrienden had (was tog een kneus) kwam niemand em helpen en heeft ie een paar flinke klappen gehad...hehe
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jij lijkt me wel een hele stoere gast... ![]()
|
![]() |
Had laatst een invalwedstrijd bij de senioren, niveau niks. Ze hadden wel om fysiek sterke invallers gevraagd, relatief dan, want er zaten een paar (beledigende term) spelers bij de tegenpartij. Maargoed, aangezien ik korfbal, hadden we ook dames bij ons, die niet zo groot en sterk waren, zeker niet in verhouding tot de mannelijke tegenstanders. De tegenstanders waren een jaar of 40 gemiddeld, dus die waren NERGENS, ze werden omspeeld, het was gewoon leuk. Ze raakten gefrustreerd en omdat eentje het geestelijke niveau van een 3-jarige had, begon die te slaan. Uiterst grappig, een man van 50 een meisje van een jaar of 14 te zien slaan onder het motto: "Dat doet ze toch ook bij mij?!". Frappant was dat de dames niet tegen de heren spelen, zodat er van dat slaan door bewuste dame geen sprake was. Nog frappanter was dat een van onze spelers er uit werd gestuurd omdat hij de slaande tegenstander op zijn gedrag aansprak. Die scheids was niet zo heel erg bekend met de regels, kennelijk. Alleen in het geval van herhaaldelijke belediging van een scheidsrechter mag een speler een rode kaart krijgen (twee keer geel dan), grappig, er viel niet eens een scheldwoord... Enigzins verdwaasd waren we wel en ik denk niet dat we daar nog vaak heen zullen gaan...
no class... |
![]() |
|
![]() |
komt me heel bekend voor
![]() ![]() ![]() ![]() Ik vind ook dat het erbij hoort ja, het gebeurt bij mij ook (heb ze meestal wel terug maar jah) ik vind het niet leuk maar het hoort er gewoon bij het is gewoon slim spelen!!! gnegne verder hebik ook vaak ruzies over ballen in of uit.... en dan wordt het meestal schelden alleen het enige wat ik nooit snap is dat na de wedstrijd dat sfeertje blijft..... ik kan op de baan en buiten baan volledig los van elkaar zien...... tegenstanders vaak niet ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Vrije tijd |
(Oosterse) vechtsporten Diary of Dreams | 242 | 24-05-2006 14:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Achter de grote, gele deur. Eend | 500 | 30-01-2005 19:32 | |