Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2002, 12:49
Verwijderd
Wie heeft er vaak ruzie met zijn tegenstanders. Ik vanmorgen nog. Tijdens tennis. In de dubbel sloeg ik een 1 game de hele tijd op de netspeler. Vervolgens 2 games later. Deed ik het bij de andere netspeler. Die werd heel boos. Of ik ff normaal kon doen. Maar dat is toch het spelletje of niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2002, 13:01
Kirk22
Kirk22 is offline
lekker laten huilen. Ik heb nooit ruzie ofzo, soms vraag ik of degene wel goed bij z'n hoofd is, maar verder niet.
Oud 25-05-2002, 14:10
Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Ligt er natuurlijk aan op welk niveau je speelt en hoe hard je slaat. Ik heb zelf ook getennist en ik vind het heel onsportief als je zo'n bal keihard tussen de ogen van de netspeler mikt. Vind ik niet kunnen, uit sportief oogpunt, ook al mag het wel. Zeker als je niet op hoog niveau speelt, dan vind ik het sportief oogpunt wel belangrijk.

Wij hebben 1x bijna ruzie gehad met de tegenstander en 1x heeft een teamgenoot ruzie gehad met de trainer van de tegenstanders, de spelers van de tegenstanders vonden dat mijn teamgenoot groot gelijk had
Oud 25-05-2002, 14:15
suze02
suze02 is offline
Ruzie met tegenstander is niet zo erg,vechten doe ik toch al met ze
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 14:18
-=©Mavie©=-
-=©Mavie©=- is offline
voetbal:
de keer dat bepaalde tegenstanders van ons bij ons thuis speelde hebben zij onze keeper na een belangrijke kampioenswedstrijd (3-1 voor ons) helemaal in elkaar geslagen.. wijzelf en onze leiders waren er telaat bij en ze waren gevlucht

die club heeft een grote boete gekregen en die spelers uit de club gezet.
toen wij uit daar moesten spelen hebben we die wedstrijd natuurlijk afgewezen

maarja zo gaat het wel vaker met voetbal
Oud 25-05-2002, 14:51
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
-=©Mavie©=- schreef:
voetbal:
de keer dat bepaalde tegenstanders van ons bij ons thuis speelde hebben zij onze keeper na een belangrijke kampioenswedstrijd (3-1 voor ons) helemaal in elkaar geslagen.. wijzelf en onze leiders waren er telaat bij en ze waren gevlucht

die club heeft een grote boete gekregen en die spelers uit de club gezet.
toen wij uit daar moesten spelen hebben we die wedstrijd natuurlijk afgewezen

maarja zo gaat het wel vaker met voetbal
Hehehehe, t zijn ook altijd de dikke keepers die minder hard rennen en daardoor de klappen krijgen...
Oud 25-05-2002, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Kezmanian Devil schreef:
Ligt er natuurlijk aan op welk niveau je speelt en hoe hard je slaat. Ik heb zelf ook getennist en ik vind het heel onsportief als je zo'n bal keihard tussen de ogen van de netspeler mikt. Vind ik niet kunnen, uit sportief oogpunt, ook al mag het wel. Zeker als je niet op hoog niveau speelt, dan vind ik het sportief oogpunt wel belangrijk.

Wij hebben 1x bijna ruzie gehad met de tegenstander en 1x heeft een teamgenoot ruzie gehad met de trainer van de tegenstanders, de spelers van de tegenstanders vonden dat mijn teamgenoot groot gelijk had
Het niveau is niet echt bijster hoog. Maar het is het meest effectief om op een (vooral zachte) service die bal zo hard mogelijk op de net speler te priemen. Hij hoeft daar toch niet te staan. Dan moet hij maar op de service/baselijn gaan staan.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 17:15
Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Citaat:
darkshooter schreef:

Het niveau is niet echt bijster hoog. Maar het is het meest effectief om op een (vooral zachte) service die bal zo hard mogelijk op de net speler te priemen. Hij hoeft daar toch niet te staan. Dan moet hij maar op de service/baselijn gaan staan.
Ja goed, is missschien wel zo, maar van mij hoeft dat niet zo. Ik deed het in ieder geval bijna nooit, alleen als hij een slechte volley had of als het een heel belangrijk punt was.
Oud 25-05-2002, 21:23
Tofke_H
Tofke_H is offline
Op de voetbal de laatste tijd vaak En ik ben nog zo lievig...
En als scheidsrechter bij het poolbiljart.. Maarja, scheidsrechters krijgen toch altijd kritiek?!
Oud 26-05-2002, 18:30
WU-rulezzz
WU-rulezzz is offline
Een gast uit mijn team had ruzie met de tegenstander. En toen deed die tegenstand net alsof hij geslagen was en viel op de grond en toen dacht die gast uit mijn team ja dan kan ik hem net zo goed echt slaan. En toen ging hij er naast zitten en sloeg de tegenstander echt vaak op zijn kop. En toen moest hij onder begeleiding het veld af.. en nu mogen we niet naar het toernooi van die tegenstanders uit veiligheidsoverwegingen.
Oud 27-05-2002, 17:10
bram_05
bram_05 is offline
Voetbal: dinsdag hadden we een wedstrijd, en de tegenstander maakte een ovetreding op iemand uit mijn team(moet kunnen, is voetbal) maar de scheidsrechter floot niet. Die gast uit mijn team er8er aan, en schopte die gozer neer(moet kunnen, is voetbal). De scheidsrechter floot nu wel, maar de tegenstander vond het nodig om na te trappen, dus wij met het hele team eropaf (inclusief reserves, was vlak voor onze dug-out). en aangezien die gozer geen vrienden had (was tog een kneus) kwam niemand em helpen en heeft ie een paar flinke klappen gehad...hehe
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 18:11
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
bram_05 schreef:
Voetbal: dinsdag hadden we een wedstrijd, en de tegenstander maakte een ovetreding op iemand uit mijn team(moet kunnen, is voetbal) maar de scheidsrechter floot niet. Die gast uit mijn team er8er aan, en schopte die gozer neer(moet kunnen, is voetbal). De scheidsrechter floot nu wel, maar de tegenstander vond het nodig om na te trappen, dus wij met het hele team eropaf (inclusief reserves, was vlak voor onze dug-out). en aangezien die gozer geen vrienden had (was tog een kneus) kwam niemand em helpen en heeft ie een paar flinke klappen gehad...hehe

Jij lijkt me wel een hele stoere gast...
Oud 04-06-2002, 20:55
she_devil
she_devil is offline
kheb twee keer meegemaakt dat er na een basketbalwedstrijd (die we dik gewonnen hadden) iemand van mijn team door de tegenstander in elkaar werd geslagen. echt belachelijk onsportief gedrag, ik vind het gewoon niet kunnen. maarja er zijn dus mensen die daar anders over denken...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 10:20
tacidvs
tacidvs is offline
Had laatst een invalwedstrijd bij de senioren, niveau niks. Ze hadden wel om fysiek sterke invallers gevraagd, relatief dan, want er zaten een paar (beledigende term) spelers bij de tegenpartij. Maargoed, aangezien ik korfbal, hadden we ook dames bij ons, die niet zo groot en sterk waren, zeker niet in verhouding tot de mannelijke tegenstanders. De tegenstanders waren een jaar of 40 gemiddeld, dus die waren NERGENS, ze werden omspeeld, het was gewoon leuk. Ze raakten gefrustreerd en omdat eentje het geestelijke niveau van een 3-jarige had, begon die te slaan. Uiterst grappig, een man van 50 een meisje van een jaar of 14 te zien slaan onder het motto: "Dat doet ze toch ook bij mij?!". Frappant was dat de dames niet tegen de heren spelen, zodat er van dat slaan door bewuste dame geen sprake was. Nog frappanter was dat een van onze spelers er uit werd gestuurd omdat hij de slaande tegenstander op zijn gedrag aansprak. Die scheids was niet zo heel erg bekend met de regels, kennelijk. Alleen in het geval van herhaaldelijke belediging van een scheidsrechter mag een speler een rode kaart krijgen (twee keer geel dan), grappig, er viel niet eens een scheldwoord... Enigzins verdwaasd waren we wel en ik denk niet dat we daar nog vaak heen zullen gaan...

no class...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2002, 11:16
Verwijderd
ja met tennis vind ik het ook zeker gemeen om op de netspeler te rammen
ik zelf heb ook veel ballen om mn oren gehad..maar meestal serveer ik dan harder op die persoon
maar das toch anders dan aan het net staan vinnik
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 19:45
The Dancing Demon
The Dancing Demon is offline
Met darten probeer ik altijd om mijn tegenstanders helemaal gek te maken zodat ze zich niet meer zo best kunnen concentreren
Dit kunnen ze echter niet allemaal evengoed waarderen
Ben een keer bijna uit een toernooi gegooid omdat ik ruzie had met de teller!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 22:52
marlies
marlies is offline
Ik niet, maar sommigen van mijn team wel en dat is echt klote!
Oud 08-06-2002, 10:22
StenenHart
StenenHart is offline
komt me heel bekend voor

Ik vind ook dat het erbij hoort ja, het gebeurt bij mij ook (heb ze meestal wel terug maar jah) ik vind het niet leuk maar het hoort er gewoon bij het is gewoon slim spelen!!!

gnegne verder hebik ook vaak ruzies over ballen in of uit.... en dan wordt het meestal schelden alleen het enige wat ik nooit snap is dat na de wedstrijd dat sfeertje blijft..... ik kan op de baan en buiten baan volledig los van elkaar zien...... tegenstanders vaak niet
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 10:58
AGH
AGH is offline
Voetbal ja
Vandalisme nee!

Hihi?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten