Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Trouwens Erowid meld dit over roken:
http://www.erowid.org/ask/ask.cgi?ID=3011 |
![]() |
|
effect van snuive is gewoon bijna tzelfde als dat je t slikt alleen slaat veeel sneller in is veel heftiger en duurt korter.. dacht ik zo..
snap je bovenstaande verhaaltje niet helemaal ..je haalde 3 en kreeg 3.5?? 3.5 wat..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
pfff zonde van je pil man...roken verbrand een deel van de pil al voordat je de werkende stoffen naar binnenkrijgt.
Snuiven is een optie, duurt alleen wat korten, maar wel weer herftiger inslaan. Hm ik zou het gewoon in je mond gooien die poeder (niet eerst in een drankje)...zo weet je zeker dat je alles goed binnenkrijgt, dan is het effect net zoals gewoon pilletje zowat. Tis wel heel ranzig, maar ff volhouden en meteen zoete limonade daarna...hoppa. |
![]() |
|
ist al gemeld? maar ik zou voor snuiven ruiken. heb je 't effect ook sneller, helaas wel wat korter. Anders geef je het aan de ene dude van dat schooldrugs topic oid. dan ist vanuit educatief persectief verantwoord
|
![]() |
Je kunt het snuiven, maar dat zou ik je niet aanraden. Het geeft een vrij pittige burn, zeker gezien je geen (vermalen) kristal hebt maar gewoon een verkruimeld pilletje, waar dus veel bindmiddelen inzitten. Verder is het effect veel minder euforisch en veel sneller uitgewerkt. Ik vind het zonde van m'n mdma in ieder geval. Ik zou het gewoon in een bommetje of drinken doen en slikken.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hehe wat een kneus, nee crack is heel wat anders.
Van bommetjes heb ik ook niet zoveel verstand, weet alleen dat drugs wel eens in een vloeitje wordt gedaan. Het nadeel ervan is, dat je in 1 keer teveel naar binnen kan krijgen, omdat je de hoeveelheid niet zo goed kan schatten. Maar in jou geval weet je dat het 1 pilletje is he.... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
MDMA poeder v.s. MDMA kristallen??? m3tr01dm1nd3d | 15 | 23-03-2009 14:45 | |
Vrije tijd |
Wei poeder Interupter | 6 | 23-05-2007 10:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
Brandblusser poeder inademen, gevolgen? WillKillForSex | 5 | 29-08-2004 22:35 | |
Drugs & Alcohol |
Blauw poeder spaarvarken | 85 | 11-03-2004 19:53 | |
Drugs & Alcohol |
paddo poeder freak on a leash | 7 | 02-06-2003 18:21 | |
Drugs & Alcohol |
Pure MDMA-poeder Heroïn Chique | 25 | 23-03-2003 13:58 |