Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2004, 08:38
Susanne
Susanne is offline
Hmm mijn vorige vriendje stelde eigenlijk niet zoveel voor; eigenlijk niets, ik wist helemaal niks van hem nu ik er over nadenk. Als iemand van mij zou vragen wat z'n tweede naam is, zou ik dat niet geweten hebben. Ik wist alleen dat ie goed was voor de lust en dat vond ik op dat moment wel voldoende. Als ik hem zie gebeurd er eigenlijk weinig tot niets met me, hij heeft nooi iets voor me betekend, gelukkig ik ook niet voor hem.
Oud 13-03-2004, 15:33
ilse
ilse is offline
ik vind me ex een enorme eikel dat hij is vreemd gegaan, maar ik ben er nu (na een paar maanden dat et uit is) wel achter dat ik eigenlijk ook niet meer verliefd was op het eins...
Oud 13-03-2004, 19:04
SlackerBitch
SlackerBitch is offline
Citaat:
D!82 schreef op 07-03-2004 @ 14:42:
is 18 uur gelede..what can I say
bijna 'n week geleden voor mij...da's zeker ook te vroeg?!?!
mja boeie ik reageer gewoon
ik weet iig zeker dat we vrienden zullen blijven, no matter what. onze band is gewoon te sterk om verbroken te worden dor het feit dat we geen geliefden meer zijn

maar dat wil niet zeggen da ik me nu niet kut voel
Oud 15-03-2004, 01:04
DeuS
DeuS is offline
Op een enkeling na heb ik best wel een hekel aan mijn exen.
Oud 15-03-2004, 06:49
BooGie P!mp
BooGie P!mp is offline
ik vind mun ex nog steeds lief
alleen krijge we bijna na elke diskuzzie rusie
we sijn iig nog wel gewoon vriende
Oud 15-03-2004, 11:30
Verwijderd
Mijn maatje, mijn beste vriend, een jongen die ik door en door ken en hij mij. Hij is heel erg speciaal voor mij. En wat wij hebben (en hadden) is heel bijzonder voor ons beiden.
We houden nog ontzettend veel van elkaar, maarja.. alleen op houden van kan een relatie niet leven.

Jeetje, ik mis hem zo erg! Ik haat het om weer vrijgezel te zijn!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 13:49
wazzup007
wazzup007 is offline
ze is goed stom!!!!!!!!!!!! dat ze vreemd is gegaan
Oud 15-03-2004, 15:27
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
dat het een onwijze sukkel is!!!
onbetrouwbaar...
player...
achterbaks...
but i still love him
Na alles wat hij mij heeft aangedaan.. hou ik nogsteeds van hem.

HELAAS
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 15:39
Lief meedje
Lief meedje is offline
Gelukkig heb ik het weer met mn ex!!!!! Kon niet zonder hem!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 15:49
Miss Pluisje
Miss Pluisje is offline
Citaat:
SlackerBitch schreef op 13-03-2004 @ 20:04:
ik weet iig zeker dat we vrienden zullen blijven, no matter what. onze band is gewoon te sterk om verbroken te worden dor het feit dat we geen geliefden meer zijn

Bij ons i s t nu bijna een maand uit, we zijn nu goede vrienden want (ook) onze band is ook gewoon te sterk. Ik hou ook nog wel van hem, maar of het ooit nog wat gaat worden??Misschien maar ik denk dat daarvoor te veel gebeurd is.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 15:59
Broccoli*
Broccoli* is offline
Toen het uitging hebben we min of meer afgesproken dat we "vrienden" zouden blijven. Geloof me, dat heb k geprobeerd. Maar als je telkens brieven, emails en sms'jes krijgt, die allemaal op hetzelfde neekomen "Ik houd van je en wil je terug", heb je daar al heel snel geen zin meer in.
Vooral als hij minstens 2x per week bij mij thuis langskomt en met mijn moeder notabene over zijn gevoelens, emoties en nog meer van die onzin begint te praten. Dat ik hem heb "gekwetst tot op het diepste puntje van zijn hart" (braak....)
Verder ging hij me controleren waar ik uitging, met wie en met wie ik praatte op zo;n avond. (word je ook al heel snel moe van..)
Nadat mijn moeder en ik hem toch wel heel duidelijk hebben gemaakt dat je daar niets mee bereikt (hoogstens dat mensen hem eng gaan vinden, en dat hij wordt beschouwd als n creep en stalker), leek het erop dat hij wel over me heen was. (goh, dit klinkt alsof ik zo geweldig ben, maar ben ik niet hoor )

Totdat ik er onlangs achter kwam, dat hij met zijn vrienden naar dezelfde vakantiebestemming gaat als mijn vriendinnen en mij...

Kortom, momenteel beschouw ik deze ex als een van de meest enge personen die ik ken...
Oud 15-03-2004, 16:31
Verwijderd
Citaat:
SlackerBitch schreef op 13-03-2004 @ 20:04:

bij mij was t gisteren.. ook misschien te vroeg maar hier geld hetzelfde. Hij is mijn maatje en mijn beste vriend. Wat wij samen hebben en hadden is te speciaal en we houden beiden nog heel erg veel van elkaar.. dus..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 16:40
Verwijderd
Hmm..
Ex 1: Ik denk dat hij nog niet echt toe was aan een serieuze relatie. We waren toen ook nog maar 16 natuurlijk. En ook na wat ik van anderen heb gehoord heb ik het idee dat hij toch wel veel achter de meisjes aanzat. Hij wou ook andere dingen dan ik, ik wou toen bijv. echt nog geen sex ofzo, daar kon hij niet zo goed tegen. Wat ik verder van hem vind, qua karakter enzo (ik heb 'm natuurlijk al 3 jaar niet gezien of gesproken, dus het kan veranderd zijn): hij had doorzettingsvermogen. Dat viel me het meeste op. Hij was altijd heel positief en vol energie, terwijl hij lichamelijk toch bestwel problemen had (hartfalen). Hij had behoorlijk veel zelfvertrouwen, was heel populair en sociaal enzo.

Bepaalde dingen vielen me wel erg van hem tegen. Hij stuurde 4 kaartjes toen hij een weekje weg was met school.. met kleffe dingen erop, dat hij me miste, enz. En toen hij terugkwam was hij verliefd op een ander meisje, hij had ook al met haar gezoend. Echt bizar.. dan ga je toch niet zulke kaartjes sturen..

Ex 2: Een meelopertje. Echt verschrikkelijk. Wat ik nog het meest rare vind: toen ik wat met hem had vroeg z'n vader weleens of hij sigaretten voor hem mee wilde nemen. M'n ex deed dat nooit graag, want hij was bang dat mensen dan zouden denken dat hij zelf zou roken. Hij had een hekel aan roken. Later kreeg hij een vriendengroep via irc, z'n Unreal Tournament clan zeg maar.. Zo'n beetje rond die tijd liet hij mij vallen. En hij begon toen ook ineens te roken, waarschijnlijk omdat die vrienden dat deden.
Ook is hij laf, durft geen confrontaties aan te gaan.

Met hem heb ik ook geen contact meer.. hij durfde het niet eens uit te maken.. ik hoorde gewoon niets meer van hem.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 17:36
Coral
Coral is offline
Hmm.. buiten de verkeringkjes die weinig voorstelden. Na ongv een jaar ging het uit met mn eerste serieuze vriendje. Ik zie hem nog wel eens, aardige jongen nog steeds, maar meer niet. Als ik hem zie is het van:' Hoi, ehh ik ga maar weer, doeg!' Ik heb hem niet echt veel te zeggen. Soms als ik em zie zegt ie niet eens wat! Dat vind ik wel laf. We hebben geen ruzie ofzo..

Ex 2: Uhm, nu 3 weken uit, ben er nog niet overheen, maar heb er vrede mee, tis beter zo. We proberen een vriendschap op te bouwen, maar wil niet echt lukken (logisch eigenlijk) Vorige week contact voor even verbroken, vrijdag heb ik em toch nog even gesproken. Ik denk dat wanneer ik (ehh WE, hij zegt dattie toch nog wel gevoelens voor me heeft) er over heen ben dat we dan wel vrienden kunnen zijn. Maar waarschijnlijk niet zoals t ging voordat we wat hadden. Ik zie wel.
Oud 15-03-2004, 17:50
Verwijderd
Ex 1: 3,5 jaar geleden. Ik spreek hem bijna nooit meer, alleen heel af en toe op internet en ik zie hem een enkele keer in de stad. Ik vind hem irritant. Als ik iets heb, heeft hij het altijd groter/mooier/erger/beter etc. Ik hou niet van mensen die overdrijven en alleen over zichzelf willen praten.

Ex 2: 3 jaar geleden. Ik zie hem af en toe bij wederzijdse vrienden, maar heb hem nu al heel lang niet gesproken. Hij was erg veranderd door zijn vriendin van wie hij niets mocht. Nu dat uit is, is hij weer een stuk aardiger.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 17:52
Badschuim
Badschuim is offline
Inmiddels is het nu al bijna weer 5 maand uit..Na een bijna 2jaar durende relatie..

We just friends nu..en dat gaat goed!
We hadden meer een broer/zus gevoel dan echt verliefd..

Hij is aardig en lief,maar vreselijk veranderd door zijn nieuwe vriendin..
Oud 15-03-2004, 18:02
Verwijderd
Het is nu bijna 3 maanden uit na een relatie van bijna 1,5 jaar.

Ik keek niet slecht tegen em aan, want het ging niet uit omdat hij iets slechts deed. Maar we hadden besloten nog vrienden te blijven (wat toch niet lukt), maar hij negeert me nog asteeds met de smoes dat het nog steeds pijn doet als hij contact heeft. Zelfs over msn owso
Maarja moet hij dus zelf maar weten, ik heb hem niet nodig, dus even goede vrienden

xx suusjuhh
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 18:22
x-Jola-x
x-Jola-x is offline
tis nu ongeveer een half jaar uit(we hadden 3 maand), maar kvind hem nog steeds een enorm leuke, knappe en hele lieve jongen! vraag me soms wel eens af of ik ooit weer zo verliefd kan worden als ik op hem was.. Hij was echt helemaal mijn type, en het ging echt hardstikke goed tussen ons.. hij maakt het uit omdat hij niet meer verliefd was, en ik was er echt kapot van... en nog steeds af en toe mis ik hem wel, hoewel ik vond dat hij, als ik er nu over nadenk, niet echt geinteresseerd was in een ander.. Als we bij elkaar waren kwam de interesse voornamelijk van mijn kant, en als we op msn aan het kletsen waren viel het gesprek min of meer stil soms,omdat ik ff niks meer vroeg.. Maar al met al, ik was echt zo gek van hem, dat ik me echt afvraag of ik ooit nog weer zo'n enorm leuke jongen tegenkom... Laatste tijd weer een beetje aan het opletten, maar ze zijn wel errug schaars...

en dan over m'n eerste vriendje: tjah... dat was een vergissing, het was een hele lieve jongen, maar ik snap echt niet wat ik ooit in hem heb gezien... haha
Oud 15-03-2004, 19:01
Billie
Billie is offline
Hmmmm, wat ik ooit in hem gezien heb weet ik niet. Hij was wel lief, maar we pasten totaal niet bij elkaar. Laten we het houden op een vlaag van verstandsverbijstering
Oud 15-03-2004, 19:18
ParisPlage
ParisPlage is offline
Leuke vraag...

Ik heb anderhalf jaar met haar gehad. Zij heeft het uitgemaakt, inmiddels alweer bijna 6 ( ) jaar geleden.
We hebben geen contact meer, althans direct, maar ik hoor altijd nog graag van een wederzijdse vriend hoe het met haar gaat. Het is heel moeilijk geweest er overheen te komen, dat heeft achteraf toch zeker wel een half jaar geduurd. In die tijd wilde ik niets liever dan altijd bij haar zijn en dan 'gewoon' vrienden blijven'.
Dat is niet gebeurt, en was op een gegeven moment ook niet erg meer.
Ik vond het een erg lief meisje, heb erg van haar gehouden zelfs, en dat zou ik vast nog steeds vinden als ik nog contact met haar gehad had. Maar om dat contact zit ik niet meer te springen. ik zou het vreemd vinden tegenover mijn huidige vriendin eerlijk gezegd, om weer contact met mijn ex op te nemen.
To the point: ik kijk met een mooi gevoel terug op onze tijd samen. Zij heeft het uitgemaakt omdat ze eens verder wilde kijken en ik niet 'de ware' was, en daar kan ik nu prima vrede mee hebben. Het was mooi zoals het was, maar nu hebben we allebei andere, en nog steeds mooie, levens.
Oud 15-03-2004, 21:11
SlackerBitch
SlackerBitch is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 15-03-2004 @ 17:31:
bij mij was t gisteren.. ook misschien te vroeg maar hier geld hetzelfde. Hij is mijn maatje en mijn beste vriend. Wat wij samen hebben en hadden is te speciaal en we houden beiden nog heel erg veel van elkaar.. dus..

ik snap je volkomen, ook dat t soms niet werkt ook al houd je van elkaar...al denk ik dat t bij mij wel om n andere reden uit is gegaan...

maarreh...weet je wel wie ik ben? (je hebt mij en m'n ex nog gezien 2 weken geleden) hint: ik ben op dezelfde dag jarig
Oud 15-03-2004, 21:13
SlackerBitch
SlackerBitch is offline
Citaat:
Miss Pluisje schreef op 15-03-2004 @ 16:49:
Bij ons i s t nu bijna een maand uit, we zijn nu goede vrienden want (ook) onze band is ook gewoon te sterk. Ik hou ook nog wel van hem, maar of het ooit nog wat gaat worden??Misschien maar ik denk dat daarvoor te veel gebeurd is.
vrienden zijn ook waardevol, naar mijn mening... jammer als 't niet meer lukt, maar vriendschap mag ook wel gekoesterd worden, toch?
wat heb je op dit moment zelf 't liefst? vriendschap of liefde?
Oud 15-03-2004, 21:18
Verwijderd
he til.. wist niet dat jij hier ook zat

wat ik t liefst wil? Liefde? Die heb ik, maar niet meer op die speciale manier.. that sucks
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 21:20
Sade
Sade is offline
Nu ik er nuchter over kan denken kan ik eindelijk weer normaal, en zelfs erg goed opschieten met m'n 'serieuze' ex. Dan is er nog een jongen met wie ik een tijd iets onofficieels heb gehad, en met hem ga ik nu ook weer heel goed om. Al is het van zijn kant helaas nog niet helemaal vriendschappelijk...

Ja, ik ben echt blij dat ik weer normaal met ze om kan gaan
Reageren

Regels voor berichten