Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2004, 19:13
Ketjing
Ketjing is offline
hmm
ben wel benieuwd wie PSV gaat proberen aan te trekken. Ze mogen Jevric ook wel overnemen
Oud 13-03-2004, 21:00
Verwijderd
Offtopic: Hoe komen jullie er (bijna) allemaal bij dat Gronkjaer zo'n goede voetballer is? Ik hoef die jongen maar een minuut te zien voetballen en ik erger me al. Is het iemand al eens opgevallen hoe vaak hij zelf de bal over de achterlijn/zijlijn loopt? En voorzetten doet ie met z'n ogen dicht. Heel triest wat ie altijd presteert, maar blijkbaar ben ik de enige die er zo over denkt.

Ontopic: Mocht Chelsea daadwerkelijk Nedved en Beckham halen, zoals J. Dercksen suggereert (en wat dus ook gebeuren gaat ) dan ben ik benieuwd wie chelsea volgend jaar Europees kan stoppen. Niemand?
Oud 13-03-2004, 23:07
Verwijderd
als ik zo de reacties terug lees ben ik volgens mij de enige die wat over gronkjaer gezegd heeft. En ik zei dat het een leuke speler is. Dat vind ik omdat hij een actie in huis heeft waarmee hij constant voor gevaar kan zorgen.
En eigenlijk vind ik het daarom ook een goede speler. Prima linksbuiten zou ik zeggen.
Oud 13-03-2004, 23:58
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Battigol schreef op 13-03-2004 @ 22:00:
Offtopic: Hoe komen jullie er (bijna) allemaal bij dat Gronkjaer zo'n goede voetballer is?
Is maar 1keer gezegt volgens mij maar goed..
Oud 14-03-2004, 12:57
ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 13-03-2004 @ 19:54:
wat een teneur in eindhoven: weer een echte clubman weg, maar hij komt terug...
hier mijn lijsteje van mogelijke opvolgers:
* van der Sar
* Gentenaar
* westerveld (wellicht te duur)

ik denk dat gentenaar het best is.

verder is gronkjear wel een goede opvolger voor robben.
Wat ik dan niet snap van PSV: ze wisten blijkbaar al sinds afgelopen oktober dat Waterreus weg wilde. Waarom hebben ze dan niet geprobeerd Babos van NAC te halen?? Die was toch transfervrij aan het eind van dit seizoen, en staat toch bekend als een vd beste keepers vd NL competitie... nou moeten ze aan andere kopen (waarschijnlijk).
Oke ik weet niet zeker dat ze het niet geprobeerd hebben maar van Feijenoord gingen de geruchten ook meteen toen ze interesse hadden, dus neem ik aan dat als PSV interesse zou hebben gehad dat dat gerucht dan ook wel naar buiten was gekomen.
Oud 14-03-2004, 20:07
tinus11
tinus11 is offline
volgens voetbalzone.nl heeft psv interessen in Aerts (rbc) en gentenaar.
aerts is tranfer vrij aan het eind van het seizoen en onderscheid zich al weken als een van de beste keepers in nederland.
gentenaar weet iedereen: scoren vergeet het maar, daar staat gentenaar
Oud 14-03-2004, 20:11
Verwijderd
Gentenaar is idd wel klaar voor een stap naar de top.
Maar zoals ik die Kujovic van Roda de laatste tijd zie keepen, die kan er ook wel wat van
Oud 14-03-2004, 20:46
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Toch maakt Aerts dit seizoen een veel betere indruk dan Gentenaar...
Maar ik betwijfel of ze wel goed genoeg zijn voor een club als PSV die toch hoge Europese ambities hebben.
Oud 14-03-2004, 20:46
graag gedaan
graag gedaan is offline
ed de goey naar psv. Gerucht
Oud 14-03-2004, 20:55
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mijn vermoedens voor de nieuwe doelman van PSV?

Edwin van der Sar.
Oud 14-03-2004, 20:55
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mitchell Piqué (Top Oss, ex-Ajax en ex-RBC) in de belangstelling van MVV, Cambuur Leewarden en Charleroi.
Oud 14-03-2004, 21:23
nielsjuh86
nielsjuh86 is offline
psv zal waarschijnlijk wel een speler halen die niks kost, dus dan bijvoorbeeld Aerts. want echt veel geld hebben ze ook weer niet te besteden in eindhoven geloof ik ondanks de transfer van Robben...
Oud 15-03-2004, 12:45
Verwijderd
John Karelse zeer waarschijnlijk naar NAC...als keeperstrainer,...
Oud 15-03-2004, 13:40
Alexanchez
Alexanchez is offline
Arsenal's Freddie Ljungberg geeft toe dat hij een overgang naar Madrid zou overwegen. Real Madrid en Internazionale hebben geinformeerd naar de 26-jarige Zweedse international, bedragen van rond de € 30 miljoen worden genoemd.

"Real Madrid is een geweldige club en het is een eer dat mijn naam genoemd wordt bij deze club", aldus Ljungberg. "Ik zit voorlopig goed bij Arsenal en voel me hier thuis, maar ik sluit in de toekomst uit", vervolgde hij.

bron

Ik vind het maar een vreemd bericht. Haast lachwekkend zelfs. Ljungberg is toch lang niet goed genoeg voor Real... Ik vind het een middelmatige speler, niet veel beter dan Guti. En daar dan 30 Miljoen voor betalen... Ik hoop niet dat dit de topaankoop van Real word dit jaar. Koop dan eens een verdediger. En mochten ze dan een middenvelder willen halen van Arsenal, neem dan Vieira of Pires...
Oud 15-03-2004, 13:44
Alexanchez
Alexanchez is offline
Newcastle United voorzitter Freddy Shepherd had vorige week een gesprek met Barcelona's Laporta om een overgang te bespreken van zowel Patrick Kluivert als Javier Saviola.

Shepherd was aanwezig bij het Uefa-cup duel in Glasgow en zag FC Barcelona tegen Cletic spelen. Volgens de Sunday Sun hangt de toekomst van Patrick Kluivert af of FC Barcelona de Champions League weet te bereiken.

De komst van Javier Saviola lijkt zeer onwaarschijnlijk. Hij kon niet imponeren tegen Celtic en lijkt zich tevens aardig thuis te voelen in Spanje.
Bron

Voor Kluivert zou het heel mooi zijn. Leuke club en tevens een club uit ''het beloofde land'' voor Kluivert.

Voor Saviola zou dit zeker niet slim zijn. Hij speelt vaak bij Barca en het Engelse voetbal zou hem niet echt liggen. Bovendien kan hij toch helemala niet naar Engeland... Of heeft hij inmiddels z'n Spaanse paspport gekregen?
Oud 15-03-2004, 13:45
ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 15-03-2004 @ 14:40:

Ik vind het maar een vreemd bericht. Haast lachwekkend zelfs. Ljungberg is toch lang niet goed genoeg voor Real... Ik vind het een middelmatige speler, niet veel beter dan Guti. En daar dan 30 Miljoen voor betalen... Ik hoop niet dat dit de topaankoop van Real word dit jaar. Koop dan eens een verdediger. En mochten ze dan een middenvelder willen halen van Arsenal, neem dan Vieira of Pires... [/B]
Ben het helemaal met je eens...Ljungberg??? Daar hebben ze dertig miljoen euri voor over? Had dan Robben gehaald lijkt mij...
Als ze slim zijn halen ze Makelele weer terug, die kunnen ze wel gebruiken in de verdediging. Gewoon zeggen "sorry Claude, je had gelijk...wil je weer bij ons clubje??"
Oud 15-03-2004, 13:46
Alexanchez
Alexanchez is offline
Ajax volgt volgens de Belgische website Belgiumsoccer het Belgisch talent Anthony Vandenborre van RSC Anderlecht op de voet. De 16-jarige verdediger maakte pas geleden zijn debuut voor de formatie uit Brussel en kwam ook al uit voor het beloftenelftal van de Rode Duivels.

Woensdag zat Louis van Gaal op de tribune bij een wedstrijd van Jong België om Vandenborre te bekijken. Volgens vader Vandenborre staat zijn zoon in de belangstelling van meerdere Europese clubs, maar hoopt hij de komende drie jaar zich te kunnen ontwikkelen bij Anderlecht.

Bron

Vandenborre is een groot talent bij CM. Dat belooft dus wat.

Laatst gewijzigd op 15-03-2004 om 14:57.
Oud 15-03-2004, 13:48
Alexanchez
Alexanchez is offline
Na de blamage tegen Hansa Rostock volgde er zondag een grote crisisvergadering. Hierbij is er een lijst opgemaakt van spelers die mogen vertrekken. Scholl, Jeremies, Zickler, Lizarazu, Linke, Salihamidzic, Hargreaves, Pizarro en Roque Santa Cruz zijn de gelukkigen. Ook trainer Hitzfeld zou bedankt worden voor bewezen diensten.

Opvolger van Ottmar Hitzfeld zou Felix Magath worden, de succesman van VFB Stuttgart, waar hij met een minimum aan middelen een degelijke ploeg klaarstoomde. Een dergelijk resultaat is ook bij Bayern gewenst. Voor de fans is dit dringend nodig want zij keren Bayern massaal de rug toe, een uitverkocht stadion in Munchen is dit seizoen een zeldzaamheid, en de ploegleiding zou dit in hun nieuwe stadion graag terug anders zien.

bron

En dan vraag ik me af waar ze in hemelsnaam mee bezig zijn in Munchen. Hargreaves, Santa Cruz, Lizerazu en Pizarro zijn toch uitstekende spelers?
Oud 15-03-2004, 13:50
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 15-03-2004 @ 14:45:
"sorry Claude, je had gelijk...wil je weer bij ons clubje??"
Haha Dat zou wel tof zijn van Perez & co.
Oud 15-03-2004, 13:58
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 15-03-2004 @ 14:46:

Vandenborre is een groot talent bij CM. Dat belooft dus wat.
Dat zegt natuurlijk niks

Ik vind het belachelijk dat (eventueel) een 16jarige jongen wordt weggehaald uit zijn vaderland, laat zo'n jongen eerst eens volwassen worden.
Oud 15-03-2004, 14:19
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 15-03-2004 @ 14:58:
Dat zegt natuurlijk niks

Ik vind het belachelijk dat (eventueel) een 16jarige jongen wordt weggehaald uit zijn vaderland, laat zo'n jongen eerst eens volwassen worden.
Dat zegt niks nee, maar ik moet wel zeggen dat ze een erg nauwkeurige blik hebben.

Maar goed, een 16-jarige jongen kan wel naar het buitenland vind ik. Zeker als ze uit Belgie komen, dat land is qua cultuut vergelijkbaar met Nederland. Die vele Ghanesen en Brazilianen bij o.a. Ajax hadden wel daar moeten blijven. Als je het mij vraagt.
Oud 15-03-2004, 14:23
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 15-03-2004 @ 15:19:
Dat zegt niks nee, maar ik moet wel zeggen dat ze een erg nauwkeurige blik hebben.

Maar goed, een 16-jarige jongen kan wel naar het buitenland vind ik. Zeker als ze uit Belgie komen, dat land is qua cultuut vergelijkbaar met Nederland. Die vele Ghanesen en Brazilianen bij o.a. Ajax hadden wel daar moeten blijven. Als je het mij vraagt.
Ik zou niet op me 16de graag als product bij me ouders weggehaald worden.

Van mij mag er een leeftijdsgrens komen van 18jr.
Oud 15-03-2004, 14:33
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 15-03-2004 @ 15:23:
Ik zou niet op me 16de graag als product bij me ouders weggehaald worden.

Van mij mag er een leeftijdsgrens komen van 18jr.
Van mij niet.
Ik zou voor zo'n salaris zeker vertrekken. Bovendien hoeven ze niet te tekenen. En zeker in landen als Brazilie en Ghana, zullen mensen je voor gek verklaren als je niet naar ''het grote Ajax'' wil.

En als ze goed op worden gevangen, wat voor mij een voorwaarde is, wat is er dan mis?
Oud 15-03-2004, 15:01
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 15-03-2004 @ 15:33:
Van mij niet.
Ik zou voor zo'n salaris zeker vertrekken. Bovendien hoeven ze niet te tekenen. En zeker in landen als Brazilie en Ghana, zullen mensen je voor gek verklaren als je niet naar ''het grote Ajax'' wil.

En als ze goed op worden gevangen, wat voor mij een voorwaarde is, wat is er dan mis?
Heb jij die docu gezien "Daar hoorden ze engelen zingen" ?
Dat vind ik niet echt normaal zoals ze daar met jonge talenten omgaan.
Oud 15-03-2004, 15:05
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 15-03-2004 @ 16:01:
Heb jij die docu gezien "Daar hoorden ze engelen zingen" ?
Dat vind ik niet echt normaal zoals ze daar met jonge talenten omgaan.
hmmm... nee. Niet gezien, wel heel erg veel over gehoord. Maar goed, als ik moet geloven wat mensen er van zeggen dan vind ik dat ook niet kunnen. Jongens uit een ander werelddeel zouden eerst nog in dat lang moeten rijpen.

En mochten ze dan naar Nederland komen, dan moeten ze goed opgevangen worden. En dat is hier dus blijkbaar niet het geval.
Oud 15-03-2004, 15:05
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 15-03-2004 @ 14:58:
Dat zegt natuurlijk niks

dat is natuurlijk wel de eigen keus van zo'n jongen; als hij niet weg wilt hoeft ie niet. Natuurlijk is het moeilijk om nee te zeggen als een grote club je wilt en je een hoog salaris kan verdienen maar het blijft je eigen keus.
Oud 15-03-2004, 15:06
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 15-03-2004 @ 16:05:
hmmm... nee. Niet gezien, wel heel erg veel over gehoord. Maar goed, als ik moet geloven wat mensen er van zeggen dan vind ik dat ook niet kunnen. Jongens uit een ander werelddeel zouden eerst nog in dat lang moeten rijpen.

En mochten ze dan naar Nederland komen, dan moeten ze goed opgevangen worden. En dat is hier dus blijkbaar niet het geval.
Laat ze idd maar rijpen in het land waar ze vandaan komen, ik vind het prima als ze een contract krijgen maar tot 18jr in hun eigenland blijven lijkt me een goed plan.
Oud 16-03-2004, 07:35
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 15-03-2004 @ 16:06:
Laat ze idd maar rijpen in het land waar ze vandaan komen, ik vind het prima als ze een contract krijgen maar tot 18jr in hun eigenland blijven lijkt me een goed plan.
wel hebben er al genoeg dacht ik zo
Oud 16-03-2004, 12:21
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vijf schreef op 16-03-2004 @ 08:35:
wel hebben er al genoeg dacht ik zo
Laat ze dus maar allemaal in hun eigenland?
Oud 16-03-2004, 12:29
Verwijderd
Het geplaagde Manchester United kan aan het einde van dit seizoen de twee belangrijkste spelers kwijtraken. Volgens The Sun zouden insiders op Old Trafford weten dat Roy Keane, na veel blessureleed, zijn loopbaan zou willen beëindigen, terwijl Real Madrid een bod van 35 miljoen euro zou willen uitbrengen op Van Nistelrooy.

De 32-jarige Keane zal binnenkort met trainer Ferguson praten over zijn toekomst. De Ier is de laatste seizoenen vaak geblesseerd en lijkt niet meer zijn hoogste niveau te kunnen halen. Ook heeft hij in het verleden al eens gezegd dat hij zijn loopbaan beëindigt, zodra hij niet meer zijn beste spel kan vertonen.

Volgens The Sun is de kans ook groot dat Ruud van Nistelrooy in de zomer Old Trafford verlaat. De 27-jarige Nederlander verlengde pas geleden zijn contract nog, maar de slechte resultaten met ManU zouden er voor kunnen zorgen dat Van Nistelrooy de club gaat verlaten.

Real Madrid zou dan zijn nieuwe club moeten worden. 'De Koninklijke' heeft een bod van 35 miljoen euro klaarliggen voor de spits, die in zijn laatste zes wedstrijden slechts eenmaal doel trof. Real-trainer Carlos Queiroz, die eerder als assistent bij ManU werkte, is een groot bewonderaar van Van Nistelrooy.

www.voetbalzone.nl
Oud 16-03-2004, 13:18
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 16-03-2004 @ 13:21:
Laat ze dus maar allemaal in hun eigenland?
Oud 16-03-2004, 15:17
tinus11
tinus11 is offline
kapo naar juventus: juventus kampioen.

westerveld naar psv, nee

vachuk naar feyenoord: goede aankoop (op cm tenminste)

verders geen nieuws
Oud 16-03-2004, 16:13
Verwijderd
juventus wordt echt geen kampioen meer hoor, ac milan heeft al een aardig gaatje geslagen.
Oud 16-03-2004, 16:21
Verwijderd
Citaat:
tinus11 schreef op 16-03-2004 @ 16:17:
kapo naar juventus: juventus kampioen.

westerveld naar psv, nee

vachuk naar feyenoord: goede aankoop (op cm tenminste)

verders geen nieuws
Vachuk is alleen op stage bij Feyenoord en Feyenoord wilt goede spelers die ze op stage hebben nogal eens afkeuren (zie Howard )
Oud 16-03-2004, 16:55
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Terecht dat ze Howard hebben afgekeurd trouwens, slechte keeper
Oud 16-03-2004, 18:33
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Supermach schreef op 16-03-2004 @ 17:21:
Vachuk is alleen op stage bij Feyenoord en Feyenoord wilt goede spelers die ze op stage hebben nogal eens afkeuren (zie Howard )
Er heeft ook ooit (nog niet zo lang geleden) een speler bij FCG stage gelopen en toen afgekeurt en nu speelt ie bij een volgens mij een Franse topclub. (nee ik bedoel niet Kamata)

Dat overkomt alle clubs wel eens denk ik, en een speler kan op 1stage ook niet op z'n best zijn misschien.
Ligt aan zoveel factoren denk ik..
Oud 16-03-2004, 19:02
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Zo heeft Hasselbaink ooit nog eens voor AZ gespeeld... Hij schoot toen nog geen deuk in een pakje boter.

Later dook ie ineens weer op bij Atletico Madrid (via een Spaanse 2e divisie clubje geloof ik) en iedereen kent het verdere verhaal.
Oud 16-03-2004, 19:04
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 16-03-2004 @ 17:55:
Terecht dat ze Howard hebben afgekeurd trouwens, slechte keeper
Dat ben ik niet met je eens, hij joudt zich redelijk staande hoor in Manchester, en de vele tegengoals die ManU krijgt komen vaak door fouten door de verdediging. Bij Feyenoord zou hij zeker geslaagd zijn, maar dit bewijst weer het goede aankoopbeleid van Feyenoord
Oud 16-03-2004, 19:10
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 16-03-2004 @ 20:02:
Zo heeft Hasselbaink ooit nog eens voor AZ gespeeld... Hij schoot toen nog geen deuk in een pakje boter.

Later dook ie ineens weer op bij Atletico Madrid (via een Spaanse 2e divisie clubje geloof ik) en iedereen kent het verdere verhaal.
[Betweter-mode] Via Campomoiarense in Portugal, toen naar Boavista, toen Leeds en toen pas Atletico... [/Betweter-mode]
Oud 16-03-2004, 19:13
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Guissie schreef op 16-03-2004 @ 20:04:
Bij Feyenoord zou hij zeker geslaagd zijn, maar dit bewijst weer het goede aankoopbeleid van Feyenoord
Kijk eens verder dan je neus lang is! Howard is niet aangetrokken omdat hij niet dermate superieur werd bevonden door de keeperstrainer dat hij per see gehaald moest worden. Feyenoord had weinig geld en 2 uitstekende keepers (Zoetebier was toen ge-wel-dig). Dus ze hadden het simpelweg niet nodig op dat moment....
Oud 17-03-2004, 09:50
Verwijderd
Stefano Seedorf krijgt geen contractverlenging bij Ajakkes....NAC overweegt hem een contract aan te bieden....
Oud 17-03-2004, 11:39
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Wat moet je nou met zo'n kutjood??!
Oud 17-03-2004, 12:20
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vijf schreef op 17-03-2004 @ 10:50:
Stefano Seedorf krijgt geen contractverlenging bij Ajakkes....NAC overweegt hem een contract aan te bieden....
Groningen mag er ook wel achteraan, als NAC er al intresse in heeft kan FCG het wel weer vergeten...KUT bestuur
Oud 17-03-2004, 16:21
tinus11
tinus11 is offline
net een telefoontje gehad van ene laporte, hij had een beetje een spaans accent (sprak engels) en volgens het telefoonnummer kwam het uit Italie.
hij vroeg of trezquen niks voor barca was?
ik vond dat een rare vraag want als PSV supporter vindt ik hem meer iets voor psv. ik heb hem gezegt dat je de hele selectie van Juve kunt kopen en dat montero ook een superprof is.

tot slot zei ik dat hij er best wel wat geld voor over mocht hebben.

wie is deze man eigenlijk??
Oud 17-03-2004, 16:27
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 17-03-2004 @ 17:21:
net een telefoontje gehad van ene laporte, hij had een beetje een spaans accent (sprak engels) en volgens het telefoonnummer kwam het uit Italie.
hij vroeg of trezquen niks voor barca was?
ik vond dat een rare vraag want als PSV supporter vindt ik hem meer iets voor psv. ik heb hem gezegt dat je de hele selectie van Juve kunt kopen en dat montero ook een superprof is.

tot slot zei ik dat hij er best wel wat geld voor over mocht hebben.

wie is deze man eigenlijk??

Proost!
Oud 17-03-2004, 18:11
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 17-03-2004 @ 13:20:
Groningen mag er ook wel achteraan, als NAC er al intresse in heeft kan FCG het wel weer vergeten...KUT bestuur
Oud 17-03-2004, 18:25
Letchkov
Letchkov is offline
Ff een tussendoortje: die Abramovitsj van Chelsea is wel een beetje op hol geslagen, koopt alles wat los en vast zit (zo ook Robben).

Robben moet dus concurreren met Duff, Gronkjaer, en ook Joe Cole kan op de flanken spelen.

Kijkend naar het transferbeleid van Chelsea: iedere maand een nieuwe speler, ondergaat Robben grote concurrentie. Gaat hij dat redden??
Oud 17-03-2004, 18:39
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Letchkov schreef op 17-03-2004 @ 19:25:
Ff een tussendoortje: die Abramovitsj van Chelsea is wel een beetje op hol geslagen, koopt alles wat los en vast zit (zo ook Robben).

Robben moet dus concurreren met Duff, Gronkjaer, en ook Joe Cole kan op de flanken spelen.

Kijkend naar het transferbeleid van Chelsea: iedere maand een nieuwe speler, ondergaat Robben grote concurrentie. Gaat hij dat redden??
Ik gun het Robben van harte dat ie het gaat maken bij een Europeese topper maar hij ging voor het grote geld (wat opzich wel logisch is) ik denk dat hij beter naar ManUtd had kunnen gaan.
Oud 17-03-2004, 18:45
tinus11
tinus11 is offline
iedereen vergeet 1 ding over de tranfer van robben:
robben is de eerste aankoop van die nieuwe directeur. (die eerst bij manutd voorzitter was).
die man heeft een oogje voor talent en haalde ondermeer v. nilstelrooy en stam naar manchester.

of te wel: robben gaat het redden
Oud 17-03-2004, 18:49
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 17-03-2004 @ 19:45:
iedereen vergeet 1 ding over de tranfer van robben:
robben is de eerste aankoop van die nieuwe directeur. (die eerst bij manutd voorzitter was).
die man heeft een oogje voor talent en haalde ondermeer v. nilstelrooy en stam naar manchester.

of te wel: robben gaat het redden
Ligt eraan wat de concurentie doet natuurlijk, dat Robben zeer talent vol is ziet iedereen.

Regels voor berichten