Advertentie | |
|
![]() |
|
volgens voetbalzone.nl heeft psv interessen in Aerts (rbc) en gentenaar.
aerts is tranfer vrij aan het eind van het seizoen en onderscheid zich al weken als een van de beste keepers in nederland. gentenaar weet iedereen: scoren vergeet het maar, daar staat gentenaar
|
Arsenal's Freddie Ljungberg geeft toe dat hij een overgang naar Madrid zou overwegen. Real Madrid en Internazionale hebben geinformeerd naar de 26-jarige Zweedse international, bedragen van rond de € 30 miljoen worden genoemd.
"Real Madrid is een geweldige club en het is een eer dat mijn naam genoemd wordt bij deze club", aldus Ljungberg. "Ik zit voorlopig goed bij Arsenal en voel me hier thuis, maar ik sluit in de toekomst uit", vervolgde hij. bron Ik vind het maar een vreemd bericht. Haast lachwekkend zelfs. Ljungberg is toch lang niet goed genoeg voor Real... ![]() |
![]() |
|
Newcastle United voorzitter Freddy Shepherd had vorige week een gesprek met Barcelona's Laporta om een overgang te bespreken van zowel Patrick Kluivert als Javier Saviola.
Shepherd was aanwezig bij het Uefa-cup duel in Glasgow en zag FC Barcelona tegen Cletic spelen. Volgens de Sunday Sun hangt de toekomst van Patrick Kluivert af of FC Barcelona de Champions League weet te bereiken. De komst van Javier Saviola lijkt zeer onwaarschijnlijk. Hij kon niet imponeren tegen Celtic en lijkt zich tevens aardig thuis te voelen in Spanje. Bron Voor Kluivert zou het heel mooi zijn. Leuke club en tevens een club uit ''het beloofde land'' voor Kluivert. Voor Saviola zou dit zeker niet slim zijn. Hij speelt vaak bij Barca en het Engelse voetbal zou hem niet echt liggen. Bovendien kan hij toch helemala niet naar Engeland... Of heeft hij inmiddels z'n Spaanse paspport gekregen? |
![]() |
||
Citaat:
Als ze slim zijn halen ze Makelele weer terug, die kunnen ze wel gebruiken in de verdediging. Gewoon zeggen "sorry Claude, je had gelijk...wil je weer bij ons clubje??" ![]()
|
![]() Woensdag zat Louis van Gaal op de tribune bij een wedstrijd van Jong België om Vandenborre te bekijken. Volgens vader Vandenborre staat zijn zoon in de belangstelling van meerdere Europese clubs, maar hoopt hij de komende drie jaar zich te kunnen ontwikkelen bij Anderlecht. Bron Vandenborre is een groot talent bij CM. Dat belooft dus wat. ![]() Laatst gewijzigd op 15-03-2004 om 14:57. |
![]() |
|
Na de blamage tegen Hansa Rostock volgde er zondag een grote crisisvergadering. Hierbij is er een lijst opgemaakt van spelers die mogen vertrekken. Scholl, Jeremies, Zickler, Lizarazu, Linke, Salihamidzic, Hargreaves, Pizarro en Roque Santa Cruz zijn de gelukkigen. Ook trainer Hitzfeld zou bedankt worden voor bewezen diensten.
Opvolger van Ottmar Hitzfeld zou Felix Magath worden, de succesman van VFB Stuttgart, waar hij met een minimum aan middelen een degelijke ploeg klaarstoomde. Een dergelijk resultaat is ook bij Bayern gewenst. Voor de fans is dit dringend nodig want zij keren Bayern massaal de rug toe, een uitverkocht stadion in Munchen is dit seizoen een zeldzaamheid, en de ploegleiding zou dit in hun nieuwe stadion graag terug anders zien. bron En dan vraag ik me af waar ze in hemelsnaam mee bezig zijn in Munchen. Hargreaves, Santa Cruz, Lizerazu en Pizarro zijn toch uitstekende spelers? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het belachelijk dat (eventueel) een 16jarige jongen wordt weggehaald uit zijn vaderland, laat zo'n jongen eerst eens volwassen worden.
||
Citaat:
Maar goed, een 16-jarige jongen kan wel naar het buitenland vind ik. Zeker als ze uit Belgie komen, dat land is qua cultuut vergelijkbaar met Nederland. Die vele Ghanesen en Brazilianen bij o.a. Ajax hadden wel daar moeten blijven. Als je het mij vraagt. |
![]() |
||
Citaat:
Van mij mag er een leeftijdsgrens komen van 18jr.
||
Citaat:
Ik zou voor zo'n salaris zeker vertrekken. Bovendien hoeven ze niet te tekenen. En zeker in landen als Brazilie en Ghana, zullen mensen je voor gek verklaren als je niet naar ''het grote Ajax'' wil. En als ze goed op worden gevangen, wat voor mij een voorwaarde is, wat is er dan mis? |
![]() |
||
Citaat:
Dat vind ik niet echt normaal zoals ze daar met jonge talenten omgaan.
||
Citaat:
En mochten ze dan naar Nederland komen, dan moeten ze goed opgevangen worden. En dat is hier dus blijkbaar niet het geval. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het geplaagde Manchester United kan aan het einde van dit seizoen de twee belangrijkste spelers kwijtraken. Volgens The Sun zouden insiders op Old Trafford weten dat Roy Keane, na veel blessureleed, zijn loopbaan zou willen beëindigen, terwijl Real Madrid een bod van 35 miljoen euro zou willen uitbrengen op Van Nistelrooy.
De 32-jarige Keane zal binnenkort met trainer Ferguson praten over zijn toekomst. De Ier is de laatste seizoenen vaak geblesseerd en lijkt niet meer zijn hoogste niveau te kunnen halen. Ook heeft hij in het verleden al eens gezegd dat hij zijn loopbaan beëindigt, zodra hij niet meer zijn beste spel kan vertonen. Volgens The Sun is de kans ook groot dat Ruud van Nistelrooy in de zomer Old Trafford verlaat. De 27-jarige Nederlander verlengde pas geleden zijn contract nog, maar de slechte resultaten met ManU zouden er voor kunnen zorgen dat Van Nistelrooy de club gaat verlaten. Real Madrid zou dan zijn nieuwe club moeten worden. 'De Koninklijke' heeft een bod van 35 miljoen euro klaarliggen voor de spits, die in zijn laatste zes wedstrijden slechts eenmaal doel trof. Real-trainer Carlos Queiroz, die eerder als assistent bij ManU werkte, is een groot bewonderaar van Van Nistelrooy. www.voetbalzone.nl ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat overkomt alle clubs wel eens denk ik, en een speler kan op 1stage ook niet op z'n best zijn misschien. Ligt aan zoveel factoren denk ik..
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
net een telefoontje gehad van ene laporte, hij had een beetje een spaans accent (sprak engels) en volgens het telefoonnummer kwam het uit Italie.
hij vroeg of trezquen niks voor barca was? ik vond dat een rare vraag want als PSV supporter vindt ik hem meer iets voor psv. ik heb hem gezegt dat je de hele selectie van Juve kunt kopen en dat montero ook een superprof is. tot slot zei ik dat hij er best wel wat geld voor over mocht hebben. wie is deze man eigenlijk?? ![]() ![]()
||
Citaat:
Proost!
|
![]() |
Ff een tussendoortje: die Abramovitsj van Chelsea is wel een beetje op hol geslagen, koopt alles wat los en vast zit (zo ook Robben).
Robben moet dus concurreren met Duff, Gronkjaer, en ook Joe Cole kan op de flanken spelen. Kijkend naar het transferbeleid van Chelsea: iedere maand een nieuwe speler, ondergaat Robben grote concurrentie. Gaat hij dat redden??
||
Citaat:
|
iedereen vergeet 1 ding over de tranfer van robben:
robben is de eerste aankoop van die nieuwe directeur. (die eerst bij manutd voorzitter was). die man heeft een oogje voor talent en haalde ondermeer v. nilstelrooy en stam naar manchester. of te wel: robben gaat het redden
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Transfers en Geruchten deel VII Verwijderd | 500 | 09-11-2005 10:00 | |
Vrije tijd |