Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En om even op je vraag te komen; Bone Walkers (dacht deze ook?) en Greater Bone Walkers hebben een spell die je strength, endurance en/of luck, als ik het goed heb, omlaag kunnen brengen. En inderdaad, een imperial shrine zal er voor zorgen dat je stats weer normaal worden. Er zijn ook nog andere shrines die dat kunnen doen, maar weet even niet welke meer. Je kan natuurlijk ook Restore (Strenght/Endurance/Intelligence/Willpower/Luck etc) potions drinken. Zorg alleen wel dat je al je +items (die bijvoorbeeld extra strength geven) uitdoet. Anders zal het alleen maar t/m de 100 strenght (de strenght die je normaal hebt zonder de items die extra stat bonusses geven) herstellen terwijl je door die +items eigenlijk bijvoorbeeld 120 zou moeten hebben. Laatst gewijzigd op 03-03-2004 om 07:46. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hehe, kheb net morrowind + beide expansions weer geinstalleerd, en meteen begonnen als redguard. Het is wel leuk, maar kvond mijn oude character (khajid ofzo) toch een stuk fijner spelen. Leuk taakjes doen voor de thief guild of voor morag tong is een stuk leuker dan alles kapot hakken.
Dan kan je tenminste lekker sneaken, wat mensen in de rug steken, wat dingen meejatten. Geweldig. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het enig minpunt vind ik dus echt dat je soms te weinig mensne kunt omleggen, tenzij je jezelf elke keer een gevecht in taunt ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
iemand meer info voor mij? - Carinatjuh - | 32 | 01-05-2004 13:38 |