Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
(...) it's like Mariah Carey's "Charmbracelet", an intended return to form where nobody acknowledged that the songs didn't work and the singer's voice was utterly shot, they just carried on pretending everything was OK. Since Love is a far more interesting personality and musician than Carey, "America's Sweetheart" is a more interesting record, but it's interesting like a trainwreck or a tabloid scandal, something to gawk at for a while but kind of depressing and ultimately forgettable. |
![]() |
||
Citaat:
![]() heb jij hem al gehoord?
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Er is niks mis met nirvana afzeiken. Toegegeven, het klinkt wel okee, maar tis niets spectaculairs en al die nirvana verering begint ondertussen een beetje erg vervelend te worden.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Nirvana was de eerste originele rockgroep in tijden die mainstream-geaccepteerd werd.. Nirvana was het antwoord op de house en andere bagger. Het zal vast naderhand niet enorm veel beter dan andere bands klinken, maar het was op zn minst een belangrijke band.
|
Kurt Cobain is zelf schuldig dat hij nu zo vereerd word (iets dat hij nooit wilde namelijk)
Als hij zichzelf een paar jaar later door de kop had geschoten was die hele verering er nooit gekomen. Nirvana stond namelijk toen al op het punt van uit elkaar gaan. Ik vind persoonlijk Nirvana het beste wat er is. Maar die hele verering is te veel van het goede. |
![]() |
|
![]() |
Hoera eindelijk, hoewel ik een nirvana-fan ben, vind ik dit fantastisch. Ik vind Courtney helemaal geen bitch, en haar muziek met hole was zelf goed. Haar solo album valt heel erg goed mee. Natuurlijk kan je luisteren naar 1 recencent die wellicht een super nirvana fan is en Love niet afkan van wegens de hele 'ex-nirvana leden - courtney love affaire.' Als je iets van muziek weet, en je bent voor het genre zal je beseffen, als je niet een compleet achterlijke kloot bent dat het een goed album is.
Was Kurt maar niet dood, had hij maar een akoestische cd opgenomen, niet met nirvana, was hij maar bij hole gaan spelen.
||
Citaat:
![]() Persoonlijk is het enigste nut dat Courtney ooit voor de muziekindustrie heeft gehad is dat zij met Kurt getrouwd is geweest. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En bovendien, anders weet je hoe het 10 jaar geleden was en kijk je niet naar nu. Ik heb heel erg veel nirvana geluisterd en er nogal veel over gelezen. Maargoed, dan ben je het niet met me eens, Rolling Stone Magazine is dat gelukkig wel.
||
Citaat:
whahahaha ![]() ga naar onzin ofzo
||
Verwijderd
|
Achteraf een verhaal uitbrengen kan iedereen, dus of het waarheid is weet ik nit..
Maar er zit wel logica in, aangezien de bandleden van Nirvana het niet geweldig met elkaar konden vinden... Citaat:
Dan is Avril metal.. |
![]() |
||
Citaat:
Anyway, wat Nirvana deed was niet bepaald bijzonder maar het had wel een bepaalde charme. Zo simpel als het was, wist en weet het veel mensen te boeien. Nirvana was absoluut niet de band die antwoord gaf op de house en als eerste aandacht 'van het grote publiek' kreeg. Dat waren er al veel meer. Ik bedoel, okay, Nirvana verkocht veel album, deed veel tours, bracht singles uit, scoorde een paar hits, maar meer niet. Er waren voor Nirvana er was ook al bands die dat deden.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik haal mijn beweringen uit wat ik zie en lees. O.a. Rolling Stone magazine en een aantal boeken over Nirvana & de muziek in begin jaren '90. Sorry als ik meer waarde hecht aan wat ik zie en wat mensen met verstand van zaken vinden, die er onderzoeken aan besteed hebben, dan wat een paar mensen op een internetforumpje 10 jaar later vinden.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
Kane @ Java eiland >23 juli Stinger | 112 | 26-07-2004 14:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nirvana (innerlijke rust) Quantes | 21 | 10-05-2003 11:04 | |
Muziek |