| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
zijn. Zelfs als we niet eens naar het WK mogen... beetje jammer, dat is voornamelijk de reden dat ik nooit naar Nederlands elftal ga, al die dweilorkesten en oranje kroontjes, pff. Maar goed veel plezier in ieder geval, hoop dat je ruime overwinning van Nederland ziet. (wordt nog lastig trouwens maar ok)
|
|
|
|
k hou heel erg van beetje sfeer tijdens voetbalwedstrijd.. K ga er zelfs voro naar het stadion, maar het moet niet té gemaakt zijn met Teletoeters en Cliniclowns.. Vond het wel goede van Youp van het Hek in zn allerlaatste conference.. De Cliniclowns? Die komen toch alleen als je dóód en dóod'ziek bent
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik kan ook begrijpen dat die toeters en bellen een circusgehalte met zich meegeven. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Ze zeggen zelf trouwens dat het publiek het helemaal geweldig vind..in thialf misschien ik vind het iig gruwlijk irritant.
|
|
||
|
Citaat:
wow! nog gratis ook?? dat wist ik niet, maarja wel beter voor die gasten, daar wil ik ook wel 90 minuten een btje op een trompet blazen maarja inderdaad wat je zegt, ik heb nog nooit één positieve reactie over de teletoeters gehoord.... en altijd maar weer diezelfde melodien....
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat: