Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik snap hoe je je voelt. Toen het na 4 jaar uit was tussen mij en mijn ex, was ik verslagen. Ik had eigenlijk al een half jaar niet anders gewild en toen het eindelijk was gebeurd, was ik kapot, alleen,...
En goedbedoelde raad wil je dan idd niet horen, maar het is een feit dat pijn vermindert. Ik weet er alles van. Sterkte iig! |
![]() |
|
Ik weet niet of jij 5mnd een lange periode vind, maar ik iig wel en zo voelde het ook.. En ik ben sinds een paar dagen ook weer vrijgezel en zit opgescheept met een gebroken hart
![]()
|
![]() |
Ik ben ook sinds een paar dagen weer vrijgezel, en ik vind het helemaal niets. Overdag gaat het wel enigszins, ik heb wel wat moeite met concentreren. Verder gaat het wel redelijk. Alleen 's avonds, dan komen de tranen, het gemis. Ik heb soms het idee dat ik helemaal doordraai en gek word.
Houdt dit ooit op? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Ik las ook ergens iets van je, waar je zei dat je niet wist wat te doen in je vrije tijd enzo, dat herken ik ook. Citaat:
![]() Nouja.. er mocht wel wat vanaf, maar liever niet zo ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
Tijdelijk uit elkaar.... Verwijderd | 34 | 03-11-2004 16:15 | |
Films, TV & Radio |
Gevechten tussen mensen uit verschillende films. Eye of Sauron | 140 | 26-12-2003 22:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"scholier geeft € 80 uit aan hippe schoolspullen" Vlooienband | 69 | 20-08-2002 19:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 10 | 31-08-2001 17:06 | |
ARTistiek |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 9 | 25-08-2001 18:55 |