Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2004, 23:09
Vice
Vice is offline
Citaat:
cottoncandy schreef op 17-03-2004 @ 22:26:
sorry hoor maar die jongen is geestelijk niet goed en heeft zichzelf naar idols gestuurd. ik vind het sneu dat idols misbruik van hem maakt. o.a. dat optreden in de arena was een verplichting. belachelijk dat ze hem een contract hebben laten tekenen.

daarnaast kan het me aan mijn reet roesten of ik dit soort reacties kan verwachten, ik vind het laag om grappig te doen over geestelijk gehandicapten. okee geestelijk gehandicapt is voor hem een groot woord maar dan nog.

ik vind het allemaal heel sneu voor hem, die jongen heeft geen idee dat ie voor lul staat. in het verleden zijn er ook keiharde 'grappen' met hem uitgehaald, ik vind niet dat je zoiets kunt maken.
Shit, hoe triest kunnen mensen wel niet zijn. En dan heb ik het zowel over die idols-idioten als mensen die dit grappig vinden.
Oud 17-03-2004, 23:31
Metal
Metal is offline
Shit zoals cotton al zei zegt doe in godsnaam even normaal hey, die herman is gewoon zielig en jullie zitten hem hier af te kraken, omdat ie misschien raar uit ziet en wat anders is dan anderen moet ie maar klappen krijgen ofzo?? Ik vind het een coole gast, je moet niet alleen uitgaan op uiterlijk/ whatever...

Pak dan in godsnaam iemand van je eigen caliber/niveau, want dit is echt triest, sommige van jullie moeten echt nog wel wat leren, sorry hoor, kansloos
Oud 17-03-2004, 23:52
cottoncandy
cottoncandy is offline
ik zou je bijna gaan mogen
Oud 17-03-2004, 23:57
red_and_black
red_and_black is offline
frans bauer is het ideale voorbehoedsmiddel
Oud 18-03-2004, 08:50
Verwijderd
Hee euh zo wat ik hier lees over die Herman
blijkbaar vind hij het hardstikke leuk allemaal. Misschien interesseerd het hem wel geen reet dat iedereen hem uit lacht, hij staat toevallig wel op een podium, en dat is wat ie wilde. Ik vind het een beetje politiek correct om het zielig te vinden dat hij daaar op het podium staat, zichzelf voor lul te zetten. Dan kan je de jostiband ook wel gelijk opheffen, want dat heeft ook nog nooit iemand serieus genomen. Die gozer heeft er blijkbaar plezier in, dan boeit het toch gewoon niet wat anderen er van vinden?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 08:55
cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
AePiE schreef op 18-03-2004 @ 09:50:
Misschien interesseerd het hem wel geen reet dat iedereen hem uit lacht
Ja ik blijf het niet uitleggen

Hij weet niet eens dat hij in de maling wordt genomen, hij denkt waarschijnlijk serieus dat hij een idol is. En ondertussen maakt iedereen hem constant belachelijk. Waarvoor denk je dat idols hem heeft uitgekozen? Iemand die geestelijk niet 100% is? $$$
Ik vind het misbruik.
Oud 18-03-2004, 09:02
Verwijderd
Citaat:
cottoncandy schreef op 18-03-2004 @ 09:55:
Ja ik blijf het niet uitleggen

Hij weet niet eens dat hij in de maling wordt genomen, hij denkt waarschijnlijk serieus dat hij een idol is. En ondertussen maakt iedereen hem constant belachelijk. Waarvoor denk je dat idols hem heeft uitgekozen? Iemand die geestelijk niet 100% is? $$$
Ik vind het misbruik.
jaja, Ik had het al gelezen. Maar als hij de tijd van zn leven heeft, ookal lacht iedereen hem uit, dan zie ik niet echt in wat het probleem is. En trouwens, kan jij in zn hoofd kijken dan? Misschien weet ie wel precies wat er gebeurd, en lacht ie ons allemaal uit

Oh ja, en die gasten van idols hebben uberhaupt alleen maar de keuze uit idioten, dus wat dat betreft heeft ie nog een goeie voorsprong op de rest
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 09:11
cottoncandy
cottoncandy is offline
nee maar een vriendin van mij kent hem wel en hij laat zich wel degelijk gebruiken zonder dat hij het door heeft. zijn ouders doen er niets aan trouwens.
Oud 18-03-2004, 09:12
DeadNation
DeadNation is offline
Wat ik me nu afvraag is of mensen ook meelachen als het niet een bekende was? Is een serieuze vraag......Net als mensen hier kanker dit en kanker dat roepen en als dan iemand in de familie de lul is dan kan t ineens niet meer etc. etc. De hypocrisie factor is natuurlijk enorm groot en veelvoorkomend in dit soort gevallen.

Maargoed ik snap dit niet zo goed. Je kunt iemand die geestelijk gehandicapt is toch niet zomaar een contract laten ondertekenen? Daar moet men toch onder uit kunnen komen. En ook al heeft ie t niet door....nemen z'n ouders/vrienden hem niet tegen zichzelf in bescherming dan? Laten ze hem in de waan dat hij een idol of whatever is? Beetje weird.
Oud 18-03-2004, 09:13
Verwijderd
Citaat:
cottoncandy schreef op 18-03-2004 @ 10:11:
nee maar een vriendin van mij kent hem wel en hij laat zich wel degelijk gebruiken zonder dat hij het door heeft. zijn ouders doen er niets aan trouwens.
dat is wel lullig.

Maar toch, mensen die erom lachen moet je ook niet te serieus nemen. Die weten van niks, waarschijnlijk. En die ouders moeten ze eigenlijk gewoon opsluiten.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 09:37
cottoncandy
cottoncandy is offline
DN: Tja die gast is 21 ofzo en die ouders nemen hem nooit in bescherming, laten hem altijd zijn gang gaan. Ik weet niet of hij echt vrienden heeft, vrienden die zijn geld opzuipen ja..
Oud 18-03-2004, 09:40
DeadNation
DeadNation is offline
Hmmm da's fucked up

Ach Idols.....was vanaf het begin duidelijk dat het om t uitlachen van mensen en t creeeren van "sterren" waar geen hond op zit te wachten, maar toch door je strot geduwd word door overmatige airplay, draaide.

Stelletje scumbags.
Oud 18-03-2004, 09:43
Verwijderd
Maar toch blijf ik bij mij mijn mening dat als hij geen idee heeft dat iedereen hem uitlacht, en het ook nooit beseft, dat er dan niets aan de hand is. in zijn ogen is hij dan gewoon geworden waar hij van droomde, ene idool.

Of zie ik dat verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 09:44
DeadNation
DeadNation is offline
Hopelijk heeft hij t prima naar z'n zin en schijt aan mensen die hem uitlachen. Dat zou hard zijn.
Oud 18-03-2004, 09:45
Verwijderd
Ik sta op het podium ook altijd voor lul, boeit mij ook geen reet
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 09:47
DeadNation
DeadNation is offline
Gastjezus daar zeg je me wat. Ik ben er een tijdje terug achtergekomen dat als ik gitaar speel ik m'n mond open en dicht doe....alsof ik sta te praten. Opgenomen en teruggekeken.......man man man. Over voor lul staan gesproken. Nu neurie ik t liedje zachtjes mee met m'n mond dicht. Lijkt te helpen, maar evengoed gay as fuck
Oud 18-03-2004, 09:59
Verwijderd
Citaat:
DeadNation schreef op 18-03-2004 @ 10:47:
Gastjezus daar zeg je me wat. Ik ben er een tijdje terug achtergekomen dat als ik gitaar speel ik m'n mond open en dicht doe....alsof ik sta te praten. Opgenomen en teruggekeken.......man man man. Over voor lul staan gesproken. Nu neurie ik t liedje zachtjes mee met m'n mond dicht. Lijkt te helpen, maar evengoed gay as fuck

dat bedoel ik

Ik ben de zanger, en ondanks dat we vrij energieke muziek spelen, sta ik bijna altijd stil heel kut. Oh ja en we slopen ook altijd wat, en dat hoort niet bij de act.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 10:01
DeadNation
DeadNation is offline
Niks mis met slopen. Als zanger zijnde moet je fuckin losgaan man! Er is niets zo erg als een stilstaande band. Of ze nou springen of heel sexy dansen...alles is beter dan stilstaan
Oud 18-03-2004, 10:03
Verwijderd
Citaat:
DeadNation schreef op 18-03-2004 @ 11:01:
Niks mis met slopen. Als zanger zijnde moet je fuckin losgaan man! Er is niets zo erg als een stilstaande band. Of ze nou springen of heel sexy dansen...alles is beter dan stilstaan
Ik know.

Oh ja, en met slopen bedoel ik snaren en drumvellen, versterkers opblazen en anders wel een moitor van het podium schoppen
(maar dat was wel grappig )
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 14:00
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
AePiE schreef op 18-03-2004 @ 10:43:
Maar toch blijf ik bij mij mijn mening dat als hij geen idee heeft dat iedereen hem uitlacht, en het ook nooit beseft, dat er dan niets aan de hand is. in zijn ogen is hij dan gewoon geworden waar hij van droomde, ene idool.

Of zie ik dat verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 14:32
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
AePiE schreef op 18-03-2004 @ 10:02:
jaja, Ik had het al gelezen. Maar als hij de tijd van zn leven heeft, ookal lacht iedereen hem uit, dan zie ik niet echt in wat het probleem is. En trouwens, kan jij in zn hoofd kijken dan? Misschien weet ie wel precies wat er gebeurd, en lacht ie ons allemaal uit

Oh ja, en die gasten van idols hebben uberhaupt alleen maar de keuze uit idioten, dus wat dat betreft heeft ie nog een goeie voorsprong op de rest
Als hij er gelukkig van wordt... Kijk, als hij te misbruiken is, dan is dat een handicap, daar moet je mee leren leven. Of wil je hem soms opsluiten in een hokje?
Oud 18-03-2004, 14:33
Gimme more beer
Citaat:
cottoncandy schreef op 17-03-2004 @ 22:26:
sorry hoor maar die jongen is geestelijk niet goed en heeft zichzelf naar idols gestuurd. ik vind het sneu dat idols misbruik van hem maakt. o.a. dat optreden in de arena was een verplichting. belachelijk dat ze hem een contract hebben laten tekenen.

daarnaast kan het me aan mijn reet roesten of ik dit soort reacties kan verwachten, ik vind het laag om grappig te doen over geestelijk gehandicapten. okee geestelijk gehandicapt is voor hem een groot woord maar dan nog.

ik vind het allemaal heel sneu voor hem, die jongen heeft geen idee dat ie voor lul staat. in het verleden zijn er ook keiharde 'grappen' met hem uitgehaald, ik vind niet dat je zoiets kunt maken.
Goh, het is dat ik je niet beter ken, anders zou ik wel even aantonen waarom jij nu FUCKING HYPOCRIET bezig bent... Net alsof jij zoiets nooit doet...
Oud 18-03-2004, 14:35
Gimme more beer
Citaat:
AePiE schreef op 18-03-2004 @ 10:59:

dat bedoel ik

Ik ben de zanger, en ondanks dat we vrij energieke muziek spelen, sta ik bijna altijd stil heel kut. Oh ja en we slopen ook altijd wat, en dat hoort niet bij de act.
Ik doe juist altijd fucking hyperactief, als het even kan. Maar da's ook niet echt bevorderlijk voor je image, als je van het podium afrent ofzo
Oud 18-03-2004, 14:59
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
AePiE schreef op 18-03-2004 @ 10:43:

Of zie ik dat verkeerd?
da ben ik het bes wel mee eens....

Herman is egt wel cool hij danst cool enz... hij danst ook beter als ik en wat maakt het uit at hij denkt dat hij een idool is?? hij is het eigenlijk ook want iedereen kent em..
Herman is
Oud 18-03-2004, 15:05
crenshaw
crenshaw is offline
I C P - Redneck Hoe.
Oud 18-03-2004, 15:08
Verwijderd
Citaat:
hehe geniaal.

de drummer van get up kids is pas grappig met zn tong een meter uit zn bek
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 17:26
funest
funest is offline
drummer van stuurbaard bakkebaard heeft ook zoiets
die hapt de hele tijd in het niks
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 20:23
Metal
Metal is offline
Citaat:
cottoncandy schreef op 18-03-2004 @ 00:52:
ik zou je bijna gaan mogen
Ik ben ook best wel aardig hoor (af en toe )
Oud 18-03-2004, 21:00
willow-star
willow-star is offline
Tenacious D - Fuck her gently
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 21:24
slender_fungus
slender_fungus is offline
ghoultown - bury the hatchet
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 22:54
Artus
Artus is offline
the condomiez - slangin' round
Oud 18-03-2004, 22:56
Type
Type is offline
Nirvana - Rape Me
Oud 18-03-2004, 22:57
Artus
Artus is offline
mensen kunnen hier ook echt niet serieus op reageren he...
zucht
Oud 18-03-2004, 23:34
Gary X
Gary X is offline
Citaat:
doen heel veel gasten. niks verkeerds aan.
Oud 19-03-2004, 10:35
blushingbride
blushingbride is offline
Cindy Lauper - She Bop

Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 12:58
Gary X
Gary X is offline
Citaat:
Nancywhore_ schreef op 19-03-2004 @ 11:35:
Cindy Lauper - She Bop

cYndI Lauper is het.
Oud 19-03-2004, 13:37
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Volgens de nieuwe Jezus vinden gehandicapten toch alles best.
Oud 19-03-2004, 13:38
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 19-03-2004 @ 14:37:

gefeliciteerd btw
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 13:38
slender_fungus
slender_fungus is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 19-03-2004 @ 14:37:
gefeliciteeeeeerd
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 13:41
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
http://home.hetnet.nl/~mennuz/

ik ben helemaal niet jarig trouwens.. grmbl.
Oud 19-03-2004, 13:51
vivelafete!
vivelafete! is offline
the roots - the seed
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 14:32
Mittageisen
Mittageisen is offline
sjit zeg, ik zal nog 'ns een topic maken.

ur gay ur gay
Oud 19-03-2004, 14:36
blushingbride
blushingbride is offline
Citaat:
Gary Craptalk schreef op 19-03-2004 @ 13:58:
cYndI Lauper is het.
And..? `t Blijft hetzelfde liedje volgens mij
Enfin.. pardon.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 16:58
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Trouwens, iedereen die aan idols meedoet is gehandicapt. Die Herman is dus helemaal geen buitenbeentje ofzo.

Laatst gewijzigd op 19-03-2004 om 17:01.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 22:47
cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 19-03-2004 @ 17:58:
Trouwens, iedereen die aan idols meedoet is gehandicapt. Die Herman is dus helemaal geen buitenbeentje ofzo.
Oh ja, heel scherp. En nu?
Oud 19-03-2004, 22:49
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
cottoncandy schreef op 19-03-2004 @ 23:47:
Oh ja, heel scherp. En nu?
dus nu een bari
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 13:01
Metal
Metal is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 19-03-2004 @ 17:58:
Trouwens, iedereen die aan idols meedoet is gehandicapt.
Oud 20-03-2004, 13:25
Gary X
Gary X is offline
Citaat:
Nancywhore_ schreef op 19-03-2004 @ 15:36:
And..? `t Blijft hetzelfde liedje volgens mij
Enfin.. pardon.
and... je schrijft het dus anders...
Reageren

Regels voor berichten