Advertentie | |
|
![]() |
|
Shit zoals cotton al zei zegt doe in godsnaam even normaal hey, die herman is gewoon zielig en jullie zitten hem hier af te kraken, omdat ie misschien raar uit ziet en wat anders is dan anderen moet ie maar klappen krijgen ofzo?? Ik vind het een coole gast, je moet niet alleen uitgaan op uiterlijk/ whatever...
Pak dan in godsnaam iemand van je eigen caliber/niveau, want dit is echt triest, sommige van jullie moeten echt nog wel wat leren, sorry hoor, kansloos ![]()
|
Verwijderd
|
Hee euh zo wat ik hier lees over die Herman
blijkbaar vind hij het hardstikke leuk allemaal. Misschien interesseerd het hem wel geen reet dat iedereen hem uit lacht, hij staat toevallig wel op een podium, en dat is wat ie wilde. Ik vind het een beetje politiek correct om het zielig te vinden dat hij daaar op het podium staat, zichzelf voor lul te zetten. Dan kan je de jostiband ook wel gelijk opheffen, want dat heeft ook nog nooit iemand serieus genomen. Die gozer heeft er blijkbaar plezier in, dan boeit het toch gewoon niet wat anderen er van vinden? |
![]() |
||
Citaat:
Hij weet niet eens dat hij in de maling wordt genomen, hij denkt waarschijnlijk serieus dat hij een idol is. En ondertussen maakt iedereen hem constant belachelijk. Waarvoor denk je dat idols hem heeft uitgekozen? Iemand die geestelijk niet 100% is? $$$ Ik vind het misbruik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh ja, en die gasten van idols hebben uberhaupt alleen maar de keuze uit idioten, dus wat dat betreft heeft ie nog een goeie voorsprong op de rest ![]() |
![]() |
|
Wat ik me nu afvraag is of mensen ook meelachen als het niet een bekende was? Is een serieuze vraag......Net als mensen hier kanker dit en kanker dat roepen en als dan iemand in de familie de lul is dan kan t ineens niet meer etc. etc. De hypocrisie factor is natuurlijk enorm groot en veelvoorkomend in dit soort gevallen.
Maargoed ik snap dit niet zo goed. Je kunt iemand die geestelijk gehandicapt is toch niet zomaar een contract laten ondertekenen? Daar moet men toch onder uit kunnen komen. En ook al heeft ie t niet door....nemen z'n ouders/vrienden hem niet tegen zichzelf in bescherming dan? Laten ze hem in de waan dat hij een idol of whatever is? Beetje weird.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar toch, mensen die erom lachen moet je ook niet te serieus nemen. Die weten van niks, waarschijnlijk. En die ouders moeten ze eigenlijk gewoon opsluiten. |
![]() |
|
Hmmm da's fucked up
![]() Ach Idols.....was vanaf het begin duidelijk dat het om t uitlachen van mensen en t creeeren van "sterren" waar geen hond op zit te wachten, maar toch door je strot geduwd word door overmatige airplay, draaide. Stelletje scumbags.
|
Gastjezus daar zeg je me wat. Ik ben er een tijdje terug achtergekomen dat als ik gitaar speel ik m'n mond open en dicht doe....alsof ik sta te praten. Opgenomen en teruggekeken.......man man man. Over voor lul staan gesproken. Nu neurie ik t liedje zachtjes mee met m'n mond dicht. Lijkt te helpen, maar evengoed gay as fuck
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dat bedoel ik ![]() Ik ben de zanger, en ondanks dat we vrij energieke muziek spelen, sta ik bijna altijd stil ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh ja, en met slopen bedoel ik snaren en drumvellen, versterkers opblazen en anders wel een moitor van het podium schoppen ![]() (maar dat was wel grappig ) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Herman is egt wel cool hij danst cool enz... hij danst ook beter als ik en wat maakt het uit at hij denkt dat hij een idool is?? hij is het eigenlijk ook want iedereen kent em.. Herman is ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
de drummer van get up kids is pas grappig met zn tong een meter uit zn bek |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||