Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vond het concert erg gaaf Setlist: Triumph Hands Bells Motor Babylon Railyard Ik had verwacht dat het me op een gegeven moment wel enigzins zou gaan vervelen , maar dat deed het totaal niet. Ik vond het iig geniaal ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hehe ik kende eigenlijk nog niks en normaal vind ik dat storend, maar nu was daar totaal geen sprake van. Verder geen idee wat ik er over moet vertellen. Oh misschien dat je die chicks niet om handtekeningen moet vragen want dat doen ze niet en dan ontstaan er pijnlijke momenten, haha wat was dat zielig voor die dude en sigur: ik had geen flauw idee wie je was alleen dat je een forummer was heh.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() toen ik de ep van ze kocht vroegen ze zelf of ik wou dat ze hem signeerden hebben ze dus ook gedaan. Dus signeren doen ze dus wel ![]() EDIT: stond toen wel al een tijdje met die chicks te praten Laatst gewijzigd op 18-03-2004 om 17:47. |
![]() |
||
Citaat:
nah naast me stond zo'n dude die om een handtekening vroeg, en toen zei dat meisje dat ze dat niet deed en toen begon die dude wat slappe excuusjes uit te poepen en zijn ook, en ik vond dat wel leuk maar goed, dan had je waarschijnlijk die andere voor je, of je had sjans ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb ze gister gezien, en het overdonderde me wel enigzins. Viel me 110% mee. Erg vet allemaal, de stem van die gast... Nou had ik er ook nog niet zo veel van gehoord, was een mooie verrassing.
Ze waren allemaal knetterstoned volgens mij, die celliste zat alleen maar verdwaast voor zich uit te kijken, en een van die violistes kreeg de slappe lach tijdens een stil moment, waar de zanger die emotionele stem liet horen. Maar de sfeer in de muziek werd er niet minder van ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Last.fm, je lijstje. botulismf | 500 | 18-07-2009 15:24 | |
Muziek |
A Silver Mt. Zion - 13 Blues for Thirteen Moons suvórov | 10 | 07-02-2008 00:57 | |
Muziek |
Silver Mt. Zion Memorial Orchestra & Tra-La-La Band - Horses In The Sky botulismf | 16 | 28-03-2005 16:12 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Muziek |
Is er iemand die Godspeed You Black Emperor! kent en mij soorgelijke bands.. Verwijderd | 33 | 26-04-2004 10:26 | |
Muziek |
Canadian Scene 86dagreed | 23 | 12-02-2003 12:50 |