Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2002, 11:55
FB
FB is offline
Hoi,

ik kreeg een tijdje geleden een mailtje van mijn vakantievriendin van de afgelopen vakantie, C, en zij zei dat het haar wel leuk leek om in de komende vakantie wat af te spreken (naar de bioscoop ofzo)

Maar ik heb inmiddels dus een vriendin (over een week; 5 maanden ), en ik wil dus als 'gewone' vrienden naar C toe. Mijn vraag: hoe gaat mijn vriendin hierop reageren?

Grtz,
F
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2002, 12:10
Verwijderd
bah verwend joch en dan ook nog is ons vragen
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 12:14
Howlin_Mad
Howlin_Mad is offline
En het is ook nog de vraag hoe die vakantievriendin erop reageert als zij niet verwacht dat jij een vriendin hebt...
En hoe je vriendin reageert hangt helemaal vanaf of ze jaloers is of niet. Maak haar duidelijk dat je gewoon als vrienden wil gaan.
Oud 21-05-2002, 12:21
FB
FB is offline
Die vakantievriendin weet al een tijd dat ik een vriendin heb, dus dat is het probleem niet.

Ik wil alleen zeker weten dat ik mijn vriendin hiermee niet jaloers maak, anders doe ik het gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 12:23
miro
miro is offline
Als ik je vriendin was zou ik ontzettend jaloers zijn (maar zo ben ik nou eenmaal). Als je zeker weet dat je dr alleen als vrienden naartoe gaat en je vriendin vertrouwt je en je wil t zelf ook, dan moet je zeker gaan.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 12:38
moenbase
moenbase is offline
xou et er even over hebben met je vriendin, vervolgens wachten op haar reactie, en jullie kunnen toch ook met zen 3-en gaan, of is dat gek?
Oud 21-05-2002, 13:06
Tox
Tox is offline
Citaat:
moenbase schreef:
xou et er even over hebben met je vriendin, vervolgens wachten op haar reactie, en jullie kunnen toch ook met zen 3-en gaan, of is dat gek?
het er zeker over hebben met je vriendin ja, met zijn 3-en daar in tegen lijkt me niet zo'n succes
Oud 21-05-2002, 14:12
lake bodom
lake bodom is offline
ik zou gewoon gaan
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 14:26
Tom
Tom is offline
OF ze ziet het helemaal niet zitten (jaloers) OF ze maakt er helemaal geen probleem van.. dus ehm, gewoon 'relax' vragen aan je vriendin..
"hey, heb mailtje gehad van een vakantievriendinnetje, die wilde keer een avondje uit, bioscoopje ofzo... gewoon voor de gezelligheid... heb je zin om dan mee te gaan dat we met z'n 3en zijn of heb je liever dat ik niet ga?"..
en zeg erbij dat dat meidje weet dat jij verkering hebt ofzo.. je ziet gelijk aan d'r gezicht hoe ze erover denkt...

en als je vriendin t niet ziet zitten dan geeft dat toch niets, gewoon niet gaan en er niet meer over beginnen..

Laatst gewijzigd op 21-05-2002 om 14:30.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 14:47
Boogie
Boogie is offline
kzou het niet niet doen als je je vriendin nog langer wilt hebben
Oud 21-05-2002, 15:13
highlight
highlight is offline
Citaat:
miro schreef:
Als ik je vriendin was zou ik ontzettend jaloers zijn (maar zo ben ik nou eenmaal).

Idem, maar idd als jou vrienden er geen problemen mee heeft...,waarom zou je dan niet gaan?
Oud 21-05-2002, 15:55
moenbase
moenbase is offline
ligt er ook aan wat ze voor een 'vakantievriendin' was...
Oud 21-05-2002, 15:56
snoopy
snoopy is offline
ik denk dat je dat beter aan je vriendin kunt vragen, dan aan ons...
Oud 21-05-2002, 16:50
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
FB schreef:
Hoi,

ik kreeg een tijdje geleden een mailtje van mijn vakantievriendin van de afgelopen vakantie, C, en zij zei dat het haar wel leuk leek om in de komende vakantie wat af te spreken (naar de bioscoop ofzo)

Maar ik heb inmiddels dus een vriendin (over een week; 5 maanden ), en ik wil dus als 'gewone' vrienden naar C toe. Mijn vraag: hoe gaat mijn vriendin hierop reageren?

Grtz,
F
niet goed denk ik...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 16:52
Verwijderd
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
ik denk dat je dat beter aan je vriendin kunt vragen, dan aan ons...
'k denk het ook

*blue*
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 18:29
martijn1985
martijn1985 is offline
Ik zou het heel flauw van je vriendin vinden dat ze jaloers zou worden als jij haar verteld hebt dat het om een vriendin gaat. Kom op zeg, je moet elkaar toch wel zover kunnen vertrouwen?
Oud 21-05-2002, 20:35
DJken
DJken is offline
Citaat:
moenbase schreef:
....... jullie kunnen toch ook met zen 3-en gaan, of is dat gek?
Ik zou met mijn vriendin gaan...

Want moest "mijn vakantievriendin" zeggen dat ze liever heeft dat ik alleen kom... dan heb ik er zo een bepaald gedacht over...

Trouwens... mijn vriendin zal "mijn vakantievriendin" niet opeten

Tja is uw vriendenkring beetje vergroten hé

greetz

DJken
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 20:35
Verwijderd
OKeej.. als jij mijn vriend zou zijn.. zou ik zeggen jah ga maar.. ik bedoel het is een ex.. een vakantie vriendinnetje ook nog... ze weet van 'ons' dus najah... Kzou 'me' mischien wel eventjes beetje vaag voelen.. want hetis tenslotte dan toch iemand waar je 'iets' mee hebt gehad... Het ligt er maar helemaal aanhoe dat meisje is denk ik, als mijn vriend zou zeggen dat hij met zn ex naar debios zou gaan, zou ik wel gaan uitvragen en ook zeggen dat ik het niet tof vindt ( omdattie een hekel aand r heeft en ze erg arrogant is ) Maar neej als ik jou was gwoon tegen dr zeggen/vragen... want ze weet ook heus wel dat jij veel meer om haar geeft dan om haar... jullie zijn nu samen. Je kunt elkaar vertrouwen toch? Als zet niej tof vidn niej doen natuurlijk.. lol... je moet geen kat tegen de haren instrijken.. en ik zge niej dta je vrienin een kat is... uh... najah
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 20:37
Elvis
Elvis is offline
Citaat:
Pollore schreef:
bah verwend joch en dan ook nog is ons vragen
hahahah idd
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 06:58
FB
FB is offline
Gezien het feit dat ik door omstandigheden niet meer zeker weet of ik over een week nog wel een vriendin heb of niet verzoek ik tot sluiting en verwijdering van dit onderwerp
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 08:24
M@TRIX
M@TRIX is offline
uit mijn eigen situatie gekeken denk ik niet goed, marja is logisch tog
Oud 22-05-2002, 08:36
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
uit mijn eigen situatie gekeken denk ik niet goed, marja is logisch tog
psies
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 14:52
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
FB schreef:
Gezien het feit dat ik door omstandigheden niet meer zeker weet of ik over een week nog wel een vriendin heb of niet verzoek ik tot sluiting en verwijdering van dit onderwerp
Kan je beter ff Chanel mailen:
http://www.forum.scholieren.com/memb...rm&userid=1933
Oud 22-05-2002, 16:33
Ninnoc
Ninnoc is offline
de vraag moet niet zijn 'hoe zal mijn vriendin erop reageren' maar hoe zal dat meiske erop reageren.
Als jij te vertrouwen bent moet je vriendin je kunnen geloven, als je niet te vertrouwen bent moet ze bij je weg gaan
Alleen hoe ziet dat vakantievriendinnetje dit? Denkt zij dat zij wer ff lol met je kan hebben(incl. sex) of ziet zij het ook als gewone vrienden die uit gaan?? Maak geen false hoop los. En je moet bij jezelf nagaan, kan je de confrontatie met een vakantievriendinnetje die je toch heeft weten optewinden, waar je welicht sex mee hebt gehad, die je misschien weer probeert je verleiden weerstaan?
Oud 22-05-2002, 16:36
Ninnoc
Ninnoc is offline
sorry had je posts niet gelezen.
Oud 22-05-2002, 17:26
bracelance
bracelance is offline
ik zou het niet doen als ik jou was. Ieder persoon is jaloers, de een wat meer dan de ander. Zij zal misschien zeggen dat ze het niet erg vind, maar zal toch achterdochtig worden. Het is niet de bedoeling dat je jezelf van vrouwelijk contact verstoot maar je moet met die vakantievriendin van je, heel erg oppassen wat je zegt.
Oud 23-05-2002, 21:35
Verwijderd
Citaat:
martijn1985 schreef:

Kan je beter ff Chanel mailen:
http://www.forum.scholieren.com/memb...rm&userid=1933
Die bitch mailt niet terug, maar nu het uit is kun je toch wel gaan? Werkt wel ontspannend...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 23:34
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
FB schreef:
tja, de tijd gaat zo snel...voor je het weet is je verkerinkje weer voorbij...
Oud 24-05-2002, 08:31
FB
FB is offline
Citaat:
moenbase schreef:

tja, de tijd gaat zo snel...voor je het weet is je verkerinkje weer voorbij...
"Verkerinkje"...
Tjah... Das jouw mening he.

Maar ik denk wel dat ik ga nu ja. Was ik uberhaupt wel van plan. Maar het is niet zo dat k nu ga met het idee haar te versieren ofzow hoor! Ten eerste wil ik nog helemaal niet iemand anders, en ten tweede zie ik haar ook gewoon liever als een vriendin.

F
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 12:11
mausi
mausi is offline
Waarom is het uit? Hierdoor??? Of door iets anders? Of wil je het er niet over hebben...?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 12:12
mausi
mausi is offline
Okay, laat maar. Ik heb je andere topic al gelezen...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 12:24
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Ik vind dat jij je keuze niet door je vriendin moet laten afhangen.. Gewoon gaan..... Als ze dan jaloers is. ach... Zie dat maar als een goed punt, omdat ze ontzettend gelukkig met je is...
Oud 25-05-2002, 13:43
Verwijderd
Citaat:
FB schreef:
je kan dit topic ook zelf verwijderen, door je eerste post te wissen. is maar tip.
en hoe gaat het een beetje met je? je posts 'klinken' depri... *knuf voor FB*

~Elke~
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 13:48
Verwijderd
heb intussen je andere topic ook gelezen, spijt me voor je...

*hele dikke knuf*

Elke
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 13:58
sunflouwer
sunflouwer is offline
k heb ongeveer hetzelfde probleem. vorig jaar op vakantie was er wel een aardige jongen enzo, maar niks gedaan enzow. Later was ik met school naar barcelona, en kwam ik hem daar weer tegen. Die jongen vond mij de hele vakantie leuk, maar ik had al een vriend. Ik heb nu al meer dan een half jaar een nieuwe vriend, en dat weet hij wel ( we mailen)
maar hij wil nu in de vakantie weer met een paar van de vorige vakantie op vakantie ( paar daagjes, en ook met mij dus )
Ik ben dan overigens ook het enige meisje dat nog mee gaat, de anderen hebben ze niet gevraagd...
Mijn vriend vond het geen leuk idee, vooral omdat die jongen mij vorig jaar errug leuk vond. Dus heb ik besloten niet te gaan. Ik ga liever met hem een weekje weg en nieuwe vakantie vrienden maken...

kuzz carina
Oud 26-05-2002, 20:53
Verwijderd
hihi ken je deze al van loesje:
Aan mijn vakantieliefde

Het is nu
herfst
eikel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten