Advertentie | |
|
![]() |
|
OF ze ziet het helemaal niet zitten (jaloers) OF ze maakt er helemaal geen probleem van.. dus ehm, gewoon 'relax' vragen aan je vriendin..
"hey, heb mailtje gehad van een vakantievriendinnetje, die wilde keer een avondje uit, bioscoopje ofzo... gewoon voor de gezelligheid... heb je zin om dan mee te gaan dat we met z'n 3en zijn of heb je liever dat ik niet ga?".. en zeg erbij dat dat meidje weet dat jij verkering hebt ofzo.. je ziet gelijk aan d'r gezicht hoe ze erover denkt... en als je vriendin t niet ziet zitten dan geeft dat toch niets, gewoon niet gaan en er niet meer over beginnen..
Laatst gewijzigd op 21-05-2002 om 14:30. |
![]() |
||
Citaat:
Idem, maar idd als jou vrienden er geen problemen mee heeft...,waarom zou je dan niet gaan?
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou het heel flauw van je vriendin vinden dat ze jaloers zou worden als jij haar verteld hebt dat het om een vriendin gaat. Kom op zeg, je moet elkaar toch wel zover kunnen vertrouwen?
||
Citaat:
Want moest "mijn vakantievriendin" zeggen dat ze liever heeft dat ik alleen kom... dan heb ik er zo een bepaald gedacht over... Trouwens... mijn vriendin zal "mijn vakantievriendin" niet opeten ![]() Tja is uw vriendenkring beetje vergroten hé ![]() greetz DJken |
![]() |
|
Verwijderd
|
OKeej.. als jij mijn vriend zou zijn.. zou ik zeggen jah ga maar.. ik bedoel het is een ex.. een vakantie vriendinnetje ook nog... ze weet van 'ons' dus najah... Kzou 'me' mischien wel eventjes beetje vaag voelen.. want hetis tenslotte dan toch iemand waar je 'iets' mee hebt gehad... Het ligt er maar helemaal aanhoe dat meisje is denk ik, als mijn vriend zou zeggen dat hij met zn ex naar debios zou gaan, zou ik wel gaan uitvragen en ook zeggen dat ik het niet tof vindt ( omdattie een hekel aand r heeft en ze erg arrogant is
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
http://www.forum.scholieren.com/memb...rm&userid=1933
|
![]() |
de vraag moet niet zijn 'hoe zal mijn vriendin erop reageren' maar hoe zal dat meiske erop reageren.
Als jij te vertrouwen bent moet je vriendin je kunnen geloven, als je niet te vertrouwen bent moet ze bij je weg gaan ![]() Alleen hoe ziet dat vakantievriendinnetje dit? Denkt zij dat zij wer ff lol met je kan hebben(incl. sex) of ziet zij het ook als gewone vrienden die uit gaan?? Maak geen false hoop los. En je moet bij jezelf nagaan, kan je de confrontatie met een vakantievriendinnetje die je toch heeft weten optewinden, waar je welicht sex mee hebt gehad, die je misschien weer probeert je verleiden weerstaan?
|
ik zou het niet doen als ik jou was. Ieder persoon is jaloers, de een wat meer dan de ander. Zij zal misschien zeggen dat ze het niet erg vind, maar zal toch achterdochtig worden. Het is niet de bedoeling dat je jezelf van vrouwelijk contact verstoot maar je moet met die vakantievriendin van je, heel erg oppassen wat je zegt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Tjah... Das jouw mening he. Maar ik denk wel dat ik ga nu ja. Was ik uberhaupt wel van plan. Maar het is niet zo dat k nu ga met het idee haar te versieren ofzow hoor! Ten eerste wil ik nog helemaal niet iemand anders, en ten tweede zie ik haar ook gewoon liever als een vriendin. F |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en hoe gaat het een beetje met je? je posts 'klinken' depri... ![]() ~Elke~ |
![]() |
|
k heb ongeveer hetzelfde probleem. vorig jaar op vakantie was er wel een aardige jongen enzo, maar niks gedaan enzow. Later was ik met school naar barcelona, en kwam ik hem daar weer tegen. Die jongen vond mij de hele vakantie leuk, maar ik had al een vriend. Ik heb nu al meer dan een half jaar een nieuwe vriend, en dat weet hij wel ( we mailen)
maar hij wil nu in de vakantie weer met een paar van de vorige vakantie op vakantie ( paar daagjes, en ook met mij dus ) Ik ben dan overigens ook het enige meisje dat nog mee gaat, de anderen hebben ze niet gevraagd... Mijn vriend vond het geen leuk idee, vooral omdat die jongen mij vorig jaar errug leuk vond. Dus heb ik besloten niet te gaan. Ik ga liever met hem een weekje weg en nieuwe vakantie vrienden maken... kuzz carina
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
WO Geschiedenis studeren, doen of niet? GooreThomas | 2 | 30-09-2010 12:53 | |
Studeren |
7 de jaar doen ? of niet ? monkey_tuner | 9 | 23-08-2007 19:40 | |
Software & Hardware |
[Notebook] Garantie verlengen - doen of niet? Chloe Siere | 11 | 03-06-2006 15:09 | |
Psychologie |
Aangifte of niet? boe-1986 | 15 | 29-12-2005 16:29 | |
Liefde & Relatie |
Doen of nie?? Roffachick | 11 | 05-12-2003 15:47 | |
De Kantine |
doen of niet doen? xearo | 30 | 27-04-2003 16:07 |