Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() het is in dit geval wel onterecht een president kost veel meer dan een koningin waar bij nog komt dat het op heffen van het koningshuis ook een hoop geld kost dus mensen die voor de republiek ok maar niet vanwege de centen want een koningshuis is gewoon een stuk goedkoper |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zalm moet inderdaad zijn bek dichthouden. Er komt toch nooit iets zinnigs uit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Alleen degenen die er een dagtaak aan hebben met lintjes doorknippen en de staatszaken behartigen krijgen daarvoor een toelage. Natuurlijk, die is niet misselijk, maar ze hebben dan ook wel hun hele leven in dienst gesteld van dat koninkrijk. Hoeveel is een leven waard? Die mensen hebben geen leven. Voor al het geld van de wereld zou ik geen lid van het kononklijk huis willen zijn. Als je een scheet laat staat het al in prive, en je mag nooit eens een dagje sjachrijnig zijn en voortdurende maar glimlachen bij weer de zoveelste oersaaie koninginnedag met kinderspelen en aubades en kruidkoeken en krentenmikken...Pfff. Wat een baan zeg. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Catharina-Amalia................ ![]() Wat een namen zeg! Ik zou ze zelf nooit aan men kinderen kunnen geven zeg. ![]() ![]() Eloise is nog enigzins leuk
||
Citaat:
![]() Claus-Casimir wordt later vast C-C (spreek uit op z'n Engels) for friends... ![]() ![]() Voor C-A heb ik helaas geen hoop... arm meisje. Met zo'n moeder als Máxima had ik betere namen verwacht... Maxie zelf vast ook... misschien heeft Wim-Lex zijn zin doorgedrukt...
|
De kinderen van Maurits en Marilene hebben wel (naar mijn mening) erg leuke namen.
Anna & Lucas En het dochtertje van Bernard en Annette heeft ook een leuke naam: Isabella. Dus waarom moeten hun neven zulke afgrijselijke namen uitzoeken, terwijl ze weten dat het ook anders kan?
||
Citaat:
|
![]() |
|
|