Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ja, een zanger kan bij wijze van spreken makkelijk het publiek in diven. Als hij eerst zijn gitaar weg moet zetten komt het niet meer zo spontaan over...
||
Citaat:
Zo van "WAAH" *mensen stappen aan de kant* *plof!* Jah, zoiets heb ik wel eens gezien ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() heb het zelf ook, kan wel beide wel apart, maar niet tegelijk, behlave bij heel simpele nummers met steeds herhalende akkoorden, en met hetzelfde ritme. Hoewel het me al makkelijker afgaat |
![]() |
|
Er zijn zoenzo best weinig bassisten die ook de vocalen doen(die ik ken dan)..en als je dat wilt, dan moet je het ook wel heel goed kunnen, anders lijdt de bas er erg onder, en dan word de muziek stukken kutter. Maar als je het goed kan, dan kan je je eigen zang precies aanvoelen..en dat heeft zn voordelen.
||
Citaat:
![]() Moet je maar voor meer adem zorgen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ja k heb al in eeuwen niet meer in n band gezeten dus tja t wordt maar weer ns tijd wat nieuws te beginnen en dan zie k wel hoe k t op t podium uit ga houden |
![]() |
|
![]() |
ik denk het wel, dat is net als zingen en piano spelen tegelijk, op de een of andere manier gaat het zingen dan minder dan wanneer je alleen zingt. Ik denk dat het wel kan, maar dan moet je echt jarenlange ervaring hebben en het instrument blind kunnen bespelen zo'n beetje..
|
Ik snap wat je bedoeld dude......
Ik vind eigelijk van niet, kijk bijv. naar metallica, James zijn gitaarspel lijdt er ook niet onder...... Hij speelt dan weliswaar geen solo's, maar toch..... Crappy voorbeeld: Check orion eens, daar speelt hij ook gewoon solo's is wel instrumentaal ![]()
||
Citaat:
![]() Extreem voorbeeld, dat wel ![]()
||
Citaat:
Denk aan Pro-pain en motorhead (toch?) bijvoorbeeld. In het rockgenre zie je gitaren en zang beter gaan en in de metal zie je veel slaggitaristen/bassisten die de zang doen. Dit zijn dan meestal wel erg goede muzikanten of erg slechte bandjes ![]()
||
Citaat:
(of de eerste 5 als je je vingers meteen kneust...)
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar dat is dus wat ik bedoelde...of het bandje is heel goed, of ze kunnen er niks van.. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense Simon | 16 | 10-02-2015 21:30 | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
De Kantine |
persoonlijke vragen ;) Fantôme | 27 | 07-10-2005 23:08 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Vragen bedenken bij thema 'moeders' Dolores | 5 | 19-04-2004 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Vragen WolterB | 1 | 19-01-2004 22:38 | |
Software & Hardware |
javascript vraagje ldv | 7 | 29-04-2002 11:37 |