Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij speelt et Metallica repertoire stukken beter dan newstedt, en zeker zo goed als Burton. Zijn baswerk bij suicidal enozzy was ook altijd perfect waar het moest zijn, en over zijn rol in metallica kan je nog niet oordelen, want hij heeft nog geen nummers met ze geschreven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik luister eigelijk nog wel het meeste naar metallica, begon met luisteren toen ik 9 was, ben nu 20, reken maar uit..... Jeugdsentiment zeg maar dus..... vind alles eigelijk wel goed, al vind ik st. anger ruckk..... Als metallica fan. Als een andere band die plaat had uitgebracht was het eigelijk wel cool geweest.... Maar het is gewoon geen metallica, en het feit dat er geen solo's in zitten zwijg ik maar over..... Geen enkel album van hun haalt het bij kill'em all, daarna volgen ze gewoon per release..... Ik vind het na kill'em all, iedere plaat ietjes verslechteren, al vind ik de eerste 5 platen gewoon het beste, ook metallica is erg lekker.... Load is op de een of andere manier ook gewoon een strakke plaat, maar re-load is eigelijk maar een beetje crap, al luister ik hem weleens...... Garage inc. is vet, maar dan heb ik het vooral over garage days re-visited, cd 1 boeit me niet zo, afgezien van it's electric,die die my darling en natuurlijk mercyfull fate, die is echt goed, maar dat zijn 3 oude platen van mercyful fate ineen, wel geslaagd ![]() en ja, S&M is ook niet echt over te spreken, al zijn sommige versies wel leuk..... En op de een andere manier vind ik no leaf clover de mooiste plaat die ze ooit gemaakt hebben..... Maar iig haalt het nieuwe werk het bij lange na niet bij het oude werk ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Wanneer je Load en Reload los van Metallica in ogenschouw neemt moet je toch wel tot de conclusie komen dat het behoorlijk goede muziek is. Maar wanneer je het linkt aan Metallica en bijvoorbeeld Kill 'em All blijft er weinig meer van over, ervanuitgaande dat laatstgenoemde je helemaal into Metallica deed maken.
Evengoed vind ik St. Anger tegenvallen. Zelfs als ik Metallica uit het plaatje denk. En, zoals reeds gezegd is, het is een trieste constatering dat een band van formaat Metallica zo godvergetes afhankelijk is geweest van èèn man -overigens niet de eerste bassist van Metallica-; Cliff Burton. |
![]() |
||
Citaat:
dat album blijft gewoon de beste ![]() ![]()
||
Citaat:
Cliff Burton kickt ass naja kickte dan, iig wel voordat hij onder een bus kwam
||
Citaat:
de albums na black album zijn gewoon minder als de rest maar metallica is en blijft de beste ik ben er gewoon al lang fan van en het ongfeveer de eerste band naar wie ik luister en ik draai hun platen nog steeds helemaal grijs duss.. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Stijl kan me geen zak schelen, als hij maar kan spelen. Natuurlijk is stijl dan weer uiterst belangrijk voor mensen die geen zak van muziek afweten. Citaat:
Rob heeft nooit in iets gespeeld dat ook maar een meter naar nu metal rook. En als je je K3 CD even opzij had gedaan, wist je dat zijn vorige bands Suicidal Tendencies, Infectious Grooves and Ozzy Osbourne's band waren. Nu metal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
thrashmetal aapje.... en ik vind het ook geen nu-metal...maar het scheelt niet veel
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Kill 'Em All is een goeie plaat, maar je hoort ze op Ride The Lightning en vooral Master Of Puppets naar een hoger niveau groeien. And Justice For All had iook in het rijtje van RTL en MOP gemoeten, maar omdat die plaat zo'n waardeloos geluid heeft staat die voor mij ongeveer gelijk met Kill 'Em All.
Laatst gewijzigd op 25-03-2004 om 12:03. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
http://www.somekindofmonster.com/skom_trailer_70k.mov
St. Anger may be crap, na deze trailer snap ik ook vrij goed hoe dat komt. |
![]() |
||
Citaat:
Maar toch vind ik Kill'em all nog steeds het beste ![]()
||
Citaat:
![]() Tot die tijd vond ik metallica nog wel cool. Maar ik moet wel zeggen dat ik Load en Reload het begin van een mindere tijd vond. Ik vond ze live op FoR kut, 6 december was het wel weer heel aardig. De nieuwe bassist maakt mij opzich niet zoveel uit, maar metallica is niet meer metallica, laat dat duidelijk zijn. Ik ga ook nooit meer voor een concert dik geld betalen, dat weet ik zeker... Er zijn veel vermakelijkere bands...
|
ken metallica nog nie zó lang
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
jah daswaar, kvinnet ok eigelijk meer jammer, als er zoveel mense st anger kope, denkt metallica mayb van hey, ze vinde t leuk, we make meer van deze muziek, terwijl ze dat (naar mijn mening) veel beter over kunne late aan een ander bandje, kan metallica weer zn oude stijl gaan spele....
||
Verwijderd
|
Citaat:
je hebt de records meeste spellingfouten en meest afschuwelijke zinsbouw ooit gebroken. Je zou echt geen mensen dom moeten noemen als je zo post. geeft nogal een "pot verwijt de ketel"-indruk. Metallica zal trouwens nooit terug naar hun oude stijl gaan, toch niet met Bob Rock aan het roer, en dan nog... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga ook no way 40 euri or so neerleggen voor het concert van hun. ![]() |
![]() |
|
De eerste 5 cd's waren 'perfect', daarna een stuk minder, ik dacht bij St. Anger nog een lichtpuntje te zien maar het is gewoon niet DE Metallica meer zoals het ooit was.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Nee, absoluut niet. Het goeie aan Metallica vind ik dat ze nooit te lam of te scheiterig zijn om iets nieuws te proberen, zowat ieder album is weer in een andere stijl, ook al gaat het ietwat geleidelijk. Je moet als band proberen zoveel mogelijk vooruitgang te boeken door nieuwe vooruitstrevende dingen te proberen. Als je de shit van Kill/Mop zo tof vind waarom luister je dan die cd's niet gewoon nog een keer, of naar de tientallen rip-off bands.
Stilstand is achteruitgang en op een nieuw album dat als je het luistert je cosntant het gevoel hebt van 'mm dit heb ik al es gehoord' zit ik niet te wachten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je hebt 100% gelijk, en het siert ze dat ze telkens hun zin doen, maar laten we eerlijk zijn, hoewel hun albums na black album niet slecht zijn, kan je ze toch moeilijk bij de meesterwerken die ervoor kwamen zetten.
Ik vraag geen kloon van master of zo, Metallica heeft zich op geen enkele cd herhaald, daarom wordt je ze niet beu, maar ik wil wel eentje die terug naar die kwaliteit gaat! Dat ze alternatievere dingen proberen, te gek, no probs, maar zorg dat je die dingen dan beheerst. Zorg dat je album zo goed klinkt als hij kan klinken. En wees niet te rap tevreden met het resultaat. 3 dingen die ze bij St. anger af hebben laten weten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
er zitten een paar hoogvliegers tussen ja, zonder twijfel. maar de CD's als een geheel niet, terwijl dat vroeger wel zo was.
S&M, tjah, dat was een experiment, en ik vond het geslaagd, maar dan ook als een experiment. Toch geen CD die ik nog op zet lately. De Loads worden ook enorm onterecht afgekraakt. de "sell-out" albums...please, als ik me goed herinner zaten we toen nog in een lichte grunge-roes, wat nogal veraf ligt van de Bluesachtige rock van de loads. Ze volgen geen trends, that's for damn shure. In elk geval, muzikaal kunnen ze alleen maar vooruitgaan denk ik na st. anger. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
NIET SOLLEN MET METALLICA, YO! heheh. oke je kan ze dan slecht vinden (maar dat kan ik ook niet begrijpen) of zeggen dat robert als een aap loopt, nou who cares?! heb gewoon een beetje respect! ik ken niemand die ze beter nadoen hoor! ze heersen duidelijk! enne ze houden het lang vol! hiii! jeah! METALLICA OWNT METALLICA ZIJN ONZE TRUIE HEERSCHERS!
|
![]() |
St. Anger vind ik niets, alhoewel die bijgeleverde DVD wel erg bruut is om een keer te zien. De oude metallica is gewoon beter, dat is metallica. Dit niet. Ondanks dat Rob Trujilio kan spelen als een beest, vind ik hem niet in het metallica plaatje passen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Nieuwe Metallica DVD komt er aan Until My End | 49 | 09-12-2006 13:53 | |
Muziek |
Nieuw Metallica logo + artwork Verwijderd | 67 | 01-05-2003 15:55 | |
Muziek |
nieuwe bassist metallica Escapism | 135 | 26-03-2003 22:07 | |
Muziek |
Monsters Of Rock niet - Metallica wel in Nijmegen Master of Puppets | 49 | 14-02-2003 14:43 | |
Muziek |
Metallica goes Meshuggah Vork | 38 | 08-09-2002 15:47 | |
Muziek |
Metallica Feat. Ja Rule Dying Breed | 80 | 07-07-2002 16:42 |