Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Engels moet geen probleem zijn. (ik sta een 8.5 en ben er gewoon wel goed in).
Wiskunde wordt waarschijnlijk ook niet moeilijk. We hadden laatst een proefexamen en toen had ik een 5. En dat terwijl ik nog niks geleerd had, me helemaal niet lekker voelde en ik het in minder tijd moest doen dan een echt examen. Daarom had ik hem nog niet eens af, terwijl ik zag dat het laatste onderdeel ook best te doen was. Bovendien hoef ik op mijn examen maar een 3.3 voor wiskunde te halen om een 6 te staan. (Maar ja, ik heb dan ook maar wiskunde A1 ![]() Frans en Nederlands zijn denk ik ook niet echt moeilijk voor mij. ![]() |
![]() |
|
Voor m&o en biologie ben ik het minste bang. Ik heb nu namelijk al twee oefenexamens m&o gemaakt (2003-I en ben bezig met 2002-I) en dat ging best goed zonder dat ik ervoor geleerd heb dus na het leren moet het wel lukken denk ik. Voor bio krijgen we al drie jaar SE-toetsen die bestaan uit oude examenopgaven en daar heb ik altijd nog mooie cijfers voor gehaald dus dan moet dat examen ook wel lukken denk ik.
Pfff, tis wel moeilijk voor me zo'n positief praatje ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
gewoon alle history-boekjes goed doorlezen en klaar.. |
|
|