Advertentie | |
|
![]() |
|
De Haan MOET of ie nou een echte feyenoorder is of niet! Ik was echt bang toen die tegen Dortmund werd gewisseld... En gelijk kreeg ie een gele kaart!
Met Lurling raakt Leonardo II een beetje overbodig, verhuren is ook goed. En als Van Haaren niet snel vooruit gaat moet daar ook een vervanger voor komen! Maar het schijnt dat ie aan het terug komen is... (heeft 70min. tegen een amateurclubje gespeeld met de A-selectie 1-2)
|
feyenoord is bijna klaar met lurling contracteren en allbäck speelt (helaas) volgend zeisoen bij aston villa (samen met ex-graafschap doelman Postma)
Nu ze Timmer niet vast hebben kunnen leggen moeten ze Varkevisser van Excelsior terughalen Nu nog hopen dat ze sikora binnen kunnen halen Van gobbel stopt hoogstwaarschijnljik Tininho, van Haaren, en Korneev moeten weg (ook de Visser als ie nogniet weg is, weinig van gehoord) Leo II moet 1 jaar worden verhuurd en dan kijken hoe t met zn technische vaardigheden is De Haan is voor mij een onzekere factor in het veld, een goede voetballer, maar af en toe kan je er niet echt van opaan
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- Pibbo schreef: Rzasa is veel beter als die edman -------------------------------------------------------------------------------- Rzasa beter als Edman, op welke fronten dan? Edman- snel, verdedigend goed, opbouwend heeel goed Rzasa is met puur verdedigen misschien beter maar voor de rest kan je Edman beter nemen. -------------------------------------------------------------------------------- WU-rulezzz schreef: Die ruil zit er niet in hoop ik.. -------------------------------------------------------------------------------- Korneev voor Lurling ruilen. Lul niet zo dom, Korneev is transfer vrij, kost niets. Lurling levert nog geld op dus ruilen is geen optie, hij is nu trouwens al verkocht. En nog even over Igor Korneev, hij heeft een huis in Oranjewoud gekocht, een plaatsje tegen Heerenveen aan, hij is al een paar keer langs geweest in het Abe Lenstra, dus die komt waarschijnlijk nog wel naar Heerenveen! |
![]() |
|
![]() |
Rasza mag blijven, maar Aros moet in de basis. Die is niet voor niets chileens international.
Ik zou wel een de combinatie Korneev-Pierre willen zien, maar dat zal er wel niet van komen... Leo II is goed als vaste wissel. Leo I mag van mij weg. De Haan mag blijven. Hij kan zich als reserve nuttig maken. Is nuttig als invaller bij eventuele blessures. Versterking in de verdediging is welkom, kweet alleen niet wie. Op het middenveld zou een soort van 2e Ono niet gek zijn.
|
![]() |
"Op het middenveld zou een soort van 2e Ono niet gek zijn."
Willen jullie Bosvelt kwijt ofzo? Ono speelt goed, en is een goede voetballer, maar 1 met de inzicht (ono) en dan nog een met de routine, en vuurkracht (Bosvelt) is toch beter denk ik. En waarom willen jullie de Haan weg hebben? Hij heeft een deel van het seizoen gewoon niet lekker kunnnen spelen, door zijn blessure. Gyan, ook al is ie klein, blijft een goede feyenoorder. Van Gobbel moet weg, want hij heeft een chronische blessure. Verder denk ik dat Lurling geen goede vervanger is voor tomasson (met alle respect). Leonardo heeft in sommige wedstrijden laten zien dat hij het nog kan, hij heeft alleen ritme nodig denk ik. Weg: van Gobbel, dos Santos Komen: Buffel, vd Schaaf JP |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Katwijk wint van Feyenoord! (1-0) Strever | 9 | 12-07-2006 18:48 | |
Vrije tijd |
Gullit weg bij Feyenoord... Brain-Damage | 27 | 29-05-2005 10:30 | |
Vrije tijd |
Voorbereiding 2de seizoenshelft Wazzup1 | 33 | 20-01-2005 21:52 | |
Vrije tijd |
Feyenoord nieuwe sponsor op de borst Co | 2 | 29-01-2004 18:26 | |
Vrije tijd |
Feyenoord Supporters Vereniging: 'gejood moet kunnen' Verwijderd | 9 | 18-03-2003 21:42 | |
Vrije tijd |
Komt uw maar; voorspelling 1/4 finale UEFA CUP, PSV - FEYENOORD Shox | 81 | 22-03-2002 15:53 |