Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben voor maar weinig dingen bang. Maar ik kan me niet verdedigen tegen iets wat ik niet kan zien en dat geeft me de kriebels.
Bovendien vind ik het immoreel om geesten op te roepen. Laat de doden in hun rust. Is er dan niets meer heilig?
||
Citaat:
||
Citaat:
Iets wat heilig is is iets wat je niet hoort te verstoren. Daar zijn we het hopelijk over eens.
|
Verwijderd
|
![]() ik heb het ook meegemaakt ging zo: Ik en me beste vriendin waren glaasje draaien aant doen en khad eigenluk nie veel in de gaten wat ik deed tot dat het glaasje bewoog uit zich zelf. We schrokken ons dood maar gingen veder. Maar we kregen ook te horen dat hij hier in huis was. en we hem konden zien. Later kregen we un waarschuwing van ![]() We zijn glijk gestopt en toen , toen zagen we iets wits op de trap het bewoog en zag der wazug uit Later toen die avond toen ik thuis was voelde ik me heel raar en ik belde iemand op. Later toen in bed tegen uur of 11 voelde ik kouwe lucht over me heen gaan leek net of er iemand over me lichaam heen ging. Ben toen in slaap gevallen. Toen gebeurde er iets raars. Ik kreeg ineens een flits te zien en toen zag ik dat ik me in me polzen gesneden had. Ik sgrok me dood en heb niet durfen te slapen. De volgende nacht is precies zelfde gebeurd maar kreeg ik paar iets van dood te horen op me arm zit nu un snee van 25 cm ![]() Vind zo eng en dit is al 3 dagen aan de gang Ik kan der niet meer tegen weet iemand wat ik kan doen liefs, ik |
![]() |
|
![]() |
Hej.. echt balen! (loesje..) ik denk dat je wel erg in de problemen zit met die geest en dat hij je bang wil maken (wat al glukt is volgens mij) ik zla als ik jou wou was contact met hem gaan maken.. ik heb nog een vraagje voor de andere mensen hiero.. als je met meerdere mensen glaasje draait.. wie gaat de geest dan irriteren/pesten (enz..) als hij slecht is.. oftewel wie krijgt last van de geest.. en wat moet je doen las je glaasje draait en als je wilt stoppen?!
Greetz.. MiNgKuh |
![]() |
|
Geesten oproepen is niet echt moeilijk zolang je maar geloofd in wat je doet en je moet het natuurlijk wel veilig doen. Het beste kun je als volgt te werk gaan: Koop of maak een Ouijabord (zoek maar op google wat dat is) en zet een glas omgekeerd op het bord.
1. Zeg: "Oh wijze geesten ik roep u aan kom tot mij" 2. Vraag of de geest er is ( geest bent u daar? etc) krijg je geen antwoord let dan op je concentratie en ga terug naar stap 1 3. Stel vragen zoals de naam van de persoon hoe de persoon gestorven is etc... Veiligheids maatregelen: 1. Draag iets van zilver zoals een ketting of een ring. 2. Maak een circel van zout om jou en het Ouijabord heen. 3. Steek witte kaarsen aan. veel suc6 en have fun! Als er een kwade geest achter je aan zit heb je duidelijk een probleem vraag een goede geest om hulp of zoek een paragnost op. |
![]() |
|
![]() |
Je hebt toch ook geesten die niet zijn opgeroept maar uitzichzelf komen. Ik vind ze maar egoistisch. Ze leven niet meer en dan een beetje de grote vrees van de mens ophalen. Je leeft eenmaal en dan kan je er niet eens wat van maken en rustig doorleven. Je kan ook geen ene moer aan die geesten doen.. alleen verdrijven.... wegjagen als een domme aap
ik.....Ik probeer het zo goed mogelijk te vermijden. en er nooit aan denken, hopelijk worden dit ding met geesten op een dag ontrafelt door onderzoekers. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik waarschuw maar voor 1 ding als hje eens geesten op roept en het glas gaat naar een 6 en daarna nog eens naar een 6 draai dan zo snel mogelijk het glas om omdat het dan iets kwaadaardigs is want na de tweede 6 komt de derde .!!!!!!
|
jah achjah weer hetzelfde verhaal ik vraag in mijn topic kom maar op met de mensen die beweren geesten op te kunnen roepen geen haan die ook maar daar op antwoord EN HIER BEGINNEN de grote verhalen weer ben ik dan die enige die dit zit of ben ik nu GEK
![]() ![]() ![]() echt diegene die er heilig van overtuigd is dat ie geesten op kan roepen moet me dat maar es laten zien heb het zelf 90838389023980 x geprobeerd en gewoon serieus er in willen geloven NIX nada NIENTE dus......... ![]() |
![]() |
|
Ik zeg niet dat er géén geesten zijn, maar;
"Als je niet in ze gelooft, komen ze in het algemeen óók niet." Ik ben persoonlijk veel te sceptisch in dit soort zaken om in geesten te gaan geloven. Persoonlijk denk ik dat ze niet bestaan want ik heb er nooit een gezien. En ook ik heb ooit met een stel vrienden staan glaasje draaien. Het eindigde met ons allemaal dronken omdat er geen geesten kwamen en we vonden dat het glaasje veel beter voor een drankspelletje kon worden gebruikt. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Beetje vaag verhaal... Leuk formule voor een horrorfilm
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dit is best serieus hoor geesten oproepen voor je lol kan soms niet echt plezierig aflopen maar als je het zo graag wilt, ,be my guest er staat vast genoeg over op internet doe je best ![]()
|
![]() |
hallow,
ikzelf heb niet het id dat een geest ooit een mens is geweest, maar ik geloof wel degelijk in geesten alleen dat het een andere vorm van 'leven' is.. ik vind het zowiezo dom dat je alleen geesten op gaat roepen, maar met meerderen vind ik het nog steeds niet wijs, ik denk niet dat een geest het leuk vind als je hem lastig valt met vragen. en ik denk ook niet dat je zelf veel kunt berijken met de antwoorden die je krijgt.. het lijkt me beter om te wachten hoe je leven loopt.. maar als er dus een geest bij je is is dat je eigen stomme schult en ik denk dat je em gewoon moet vragen jou met rust te laten. |
![]() |
|
![]() |
Wat ik me afvraag: hoe doe je dat eigenlijk, een geest oproepen? Wees gerust, ik ben niet van plan het te doen.
![]() Ik herinner me dat mijn zus dat een tijd 'gespeeld' heeft met een vriendin en toen wilde ze dat ook eens met ons spelen op haar kamer. ![]() Het was iets met een vinger op een glas houden en dan gaf die geest via lettertjes een boodschap door. (Maar natuurlijk duwden wij zelf het glas in de richting van bepaalde letters en dan was er discussie wie het spel gemanipuleerd/gesaboteerd had. ![]() Maar er bestaat toch ook een soort bord met letters (kan er niet meer opkomen hoe dat heet)?
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hoe kan je specifiek 'kwade' geesten oproepen?
We weten dan vast wel een gemeenschappelijk doel te vinden dat ons beiden iets oplevert ![]() Evil Ghost Survival Advice - Disbelief it - Ignore it - Don't jump out windows when you think it's chasing you - In fact don't do anything that could hurt yourself - Believe critics - Sue it for infiltrating your home without your permission - Get an imaginary minigun and shoot it, imagined weapons are only weapons that are effective
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() Citaat:
en volgens mij kun je in eentje geen geesten oproepen omdat er dan niemand is die jouw belevenis wereld ondersteunt of je opnaait BROODJE AAP VERHAAL ![]() |
![]() |
|
[QUOTE]Satrapold schreef op 13-06-2004 @ 01:27 :
Ik zou je kamer onderverhuren aan die geest goede verdiensten !!!!!!!!!! Geloof me en de kans dat ze je pakken zeer klein want de onderverhuurder zit NAMELIJK IN JE HOOFD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() |
![]() |
|
Prima als dit topic weer een beetje opbloeit, er zijn al langere tijd geen topic meer over geweest, ik ben er helemaal voor om mensen te waarschuwen voor de gevolgen van hun acties, en daarbij zijn er ook een aantal interessante discussies voortgekomen uit dit topic. Maar hou het wel netjes alsjeblieft, dat geraaskal is nergens voor nodig. Als je dan niets beters te melden hebt, blijf dan gewoon weg.
|
Tja dit is mijn mening:
Geesten oproepen is het domste wat je kan doen....de geesten die reageren zijn bijna altijd kwade geesten, deze geesten zijn op de aarde rond blijven hangen omdat ze boos zijn dat ze dood zijn, ze willen niet naar het geestenrijk, deze geesten reageren dus op de oproepen van mensen, en proberen hun als het ware het leven zuur te maken omdat ze boos zijn dat wij wel leven en hun niet! Sommige mensen zullen dit regelrechte onzin vinden....maar ik denk dat je makkelijker in geesten geloofd, als er iemand in je omgeving is overleden.....je hoopt dan dat diegene een geest is, zodat je diegene nog een x kan zien, of dat je er tegen kan praten, dan is het net alsof die persoon nog bij je is...... ![]() kuss inge
Laatst gewijzigd op 13-06-2004 om 14:18. |
![]() |
|
hey,
zeker niet aanteraden, als je het doet is het na mijn mening een garantie dat je een slechte geest oproept.. een zogenaamde goed geest (over wat hebben we het dan.. een engel?) zou zich nooit zo laten vinden.. als een goede geest een engel zou zijn zou die zich zowiezo niet laten vinden, tenzij God een boodschap aan deze engel zou doorgeven... alles wat een engel doet zou namelijk niet op zichzelf gericht zijn maar op God.. ik zou trouwens ook niet weten wat een goeie geest, en in dit verband geen engel, nog op aarde te doen heeft.. Ik heb echter nog nooit demonen opgeroept, wel bestraft (ze naar het kruis doorverwezen).. en dus wel de ervaring dat ik er 1 gehoort heb,of dat er 1(wel meer) me wel es aangevallen had... ze vinden het eenmaal niet leuk als ze ergens weggestuurt worden waar ze mensen pijn kunnen doen...
||
Citaat:
![]() Een 'goede geest' voor zover je het zo kan noemen kan ook verschillende redenen hebben om nog niet naar een volgend leven te gaan. Verdriet, ongeloof, onafgemaakte zaken, allemaal redenen waarom iemand niet door zou willen/kunnen gaan.
||
Citaat:
Waarop basseer jij dit? dat er ook "goede geesten" blijven? is dat gewoon vanuit jouwn logica geredneert, of vanuit een ervaring? in hoe zere weet je dit zeker en of geloof je dit? wat zou een Engel trouwens verder volgens jouw zijn, of zijn die er dan niet, of noem je dat geen Geest.. of is dat alleen iets wat in bepaalde kringen voorkomt.(VB new age, jodendom, christendom, Islam). vriendelijke groet M.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Wel ja, over die gidsen weet ik soms niet goed wat ik moet denken, maar toch denk ik dat er zoiets moet bestaan. Ik denk eerder dat het overledenen personen zijn die voor je moeten zorgen, je voor gevaren waarschuwt en zo. wel ja... dat is nu mijn mening he!!!
Om nu terug te komen op dat 'glaasje draaien' Zoals zo velen hier zeggen NIET doen!! Heb dit paar weken geleden gedaan met vriendinnen en er is eigenlijk niet zo veel gebeurd maar toch. Het lukte eigenlijk niet, en voor we alles gingen weg doen legde ik nog even mijn vinger op dat glas (ja een beetje om te lachen want op dat moment wist ik nog totaal niet wat ik erover moest denken) en toen opeens viel er een soort tapijtje van de muur. Oke ja, daarna probeerden we het nog eens (ja, beetje stom weet het om nog een te doen) en ik voelde zo een schaduw boven mij en er ging precies iets door mij. Ik was echt verschoten en had meteen contact verbroken. Ik heb er daarna nog nachtmerries van gehad en soms voel ik mij echt niet op mijn gemak maar waarschijnijk zit dat tussen de oren. Ik vraag mij nu wel af of er echt een geest of iets anders was of dat het allemaal toeval was. Al denk ik al lang dat toeval niet bestaat. (sorry voor mijn mss oninteressante mening ,maar ik ben nieuw ![]()
|
Verwijderd
|
omg .. geest oproepen als je alleen bent
![]() Pretty stupid ![]() ofzo gaan Die weten meestal wel wat je moet en kunt doen ![]() Wist je voordat je daar aan begon al eigenlijk al wat van geesten oproepen af ? Want het word echt sterk afgeraden als je er geen verstand van heb ![]() Ach ik begin er niet aan Weet er wel wat van af maar mag het niet van mn mama ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Beetje jammer. Maar ach, aan de andere kant, biedt ons weer werkgelegenheid.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Geesten zien en/of oproepen LexCi | 30 | 05-09-2006 14:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloven Big M | 500 | 09-10-2004 19:26 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat is het Bewustzijn? Blitzkrieg Bop | 93 | 27-07-2004 15:55 | |