|
|
|
|
Grootste onzin die je ooit verteld is (denk ik
). Spiermassa verdwijnt, zoals al eerder gezegd, super snel. Ik kweek met mijn dansen bijvoorbeeld ontzettend veel spieren in een jaar. Als ik dan in de zomer 2 maanden vrij heb, dan kan ik na de vakantie echt merken dat ik weer deels opnieuw kan beginnen. Beetje jammer, maar wel logisch.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Als een spier te groot is voor het gebruik dat er van wordt gemaakt, dan vindt je lichaam dat zonde van de energie en wordt-ie idd gauw weer deels 'afgebroken' (natuurlijk nooit helemaal, want dan kun je niet meer bewegen
). Misschien heb je wel eens bij iemand die net een been uit het gips had de benen gezien? Het been dat gebroken is geweest is dan altijd véél dunner, alleen maar omdat er een paar maandjes niet op gelopen is.Het is in elk geval niet nodig om net zo veel te blijven trainen als je deed toen je méér spieren wou; je kunt wel wat minderen, gewoon om het op peil te houden. |
|
|
||
|
Citaat:
Nee, i.d spieren verdwijnen niet. Iedereen heeft spieren. Maar als je tijdje niet traint, dan verlies je spiermassa!!!!!!! Niet te verwarren met spieren!!!!!!!!!!!!!! |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #102 snowflakes | 476 | 17-10-2009 11:10 | |
| Psychologie |
Mijn vriend, hoe ga ik hier mee om? Fish! | 17 | 08-09-2008 14:26 | |
| Psychologie |
Ik wil iets anders, maar wat? Is the grass always greener.. Quarterlife-crisis? TinyDancer | 36 | 07-11-2006 19:15 | |
| Verhalen & Gedichten |
Het is niet moeilijk mij voor je te winnen. giftig kevertje | 9 | 27-06-2006 14:47 | |
| Liefde & Relatie |
en zomaar was het uit... steentje | 35 | 31-08-2003 23:47 | |
| Seksualiteit |
stelling: pijpen is walgelijk! °Mel° | 88 | 16-03-2003 23:07 | |