Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2002, 13:22
apart persoontje
apart persoontje is offline
Is het normaal dat als je al 2 maanden iets met iemand hebt, hij nog nooit ook maar één complimentje heeft gegeven?
Ik ga er nie naar vissen en ik hoef ook echt niet de hele tijd van die dingen, maar je kutn toch best wel een keer iets liefs zeggen....
Oud 19-03-2002, 13:47
Lau^liev!
Lau^liev! is offline
Doe je dat zelf wel?
Zoja, vraag gewoon iets, of hij je lief vindt bijv. (natuurlijk is dat zo) maar misschien komt de hint dan over?

[Dit bericht is aangepast door Lau^liev! (19-03-2002).]
Oud 19-03-2002, 14:48
Verwijderd
lijkt mij nie zo normaal maar misschien issie te verlegen of zo, of denkt hij dat je allang weet hoe geweldig je bent
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 14:53
the_conquer
the_conquer is offline
Zeg je zelf wel lieve dingen tegen hem dan?
Oud 19-03-2002, 14:59
CleoWoman
CleoWoman is offline
Misschien weet hij dat niet zo goed het te uitten. Heeft ie misschien nog nooit gedaan in z'n leven en dan komt het er nu moeilijker uit. Maar het kan ook gewoon zijn karaker zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 15:10
Verwijderd
Het kan zijn dat hij bang is om 'overdreven' over te komen...
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 20:37
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Ik ben dan wel een meisje, maar ik vind het moeilijk om complimentjes te geven. Niet aan mn vriendinnen of aan mensen in het algemeen. Maar bij mn vriend. Ik weet niet hoe het komt, en ik moet het er dan echt uitpersen, en hij heeft dan wel eens twijfels over mij, maar dat is echt niet nodig. Ik vind het sowieso overbodig, als hij een complimentje maakt, dat ik dan gelijk ook een complimentje moet maken, want dan lijkt het zo gemaakt. En anders ben ik altijd bang dat hij het verkeerd op zal vatten, of dat is het niet helemaal precies. Maar ik vind het dus moeilijk en het komt gewoon mn strot niet uit. Dus misschien heeft je vriendje dit ook wel.. Of dit was een verhaal op niets af

kus
Oud 20-03-2002, 12:44
Verwijderd
Citaat:
xxx_anouk_xxx schreef:
Ik ben dan wel een meisje, maar ik vind het moeilijk om complimentjes te geven. Niet aan mn vriendinnen of aan mensen in het algemeen. Maar bij mn vriend. Ik weet niet hoe het komt, en ik moet het er dan echt uitpersen, en hij heeft dan wel eens twijfels over mij, maar dat is echt niet nodig. Ik vind het sowieso overbodig, als hij een complimentje maakt, dat ik dan gelijk ook een complimentje moet maken, want dan lijkt het zo gemaakt. En anders ben ik altijd bang dat hij het verkeerd op zal vatten, of dat is het niet helemaal precies. Maar ik vind het dus moeilijk en het komt gewoon mn strot niet uit. Dus misschien heeft je vriendje dit ook wel.. Of dit was een verhaal op niets af

kus

Dat ken ik ja... Ik zeg zulke dingen ook niet. 'Ik vind je knap'. Ja ok, anders had ik geen verkering met je, als ik me niet aangetrokken zou voelen tot hem. D'oh.
Maar aan de andere kant vind ik het *wel* leuk om te horen, dus zou ik het zelf ook moeten zeggen.... Hm... *maakt plannen om gedrag te verbeteren*
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 15:20
ChristinaLover
ChristinaLover is offline
sorry.....maar hij vindt je niet meer leuk denk ik.....was bij mij het geval.....
Oud 20-03-2002, 21:39
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
mmm, de een is er zker weten gewoon sneller mee dan de ander... ik krijg er genoeg, hehe, daar niet van, en ik doe het zself ook wel, maar ik ken ook genoeg mense die niet durven te zeggen, of niet weten hoe ze zoiets moeten brengen.
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 21:41
eden6
eden6 is offline
Sommige mensen geven niet makkelijk complimentjes...
Oud 21-03-2002, 17:00
CareZz
CareZz is offline
mjah.. bij mij zegt ie het alleen als ie in een goeie bui is
Oud 21-03-2002, 17:02
Q
Q is offline
Citaat:
apart persoontje schreef:
Is het normaal dat als je al 2 maanden iets met iemand hebt, hij nog nooit ook maar één complimentje heeft gegeven?
Ik ga er nie naar vissen en ik hoef ook echt niet de hele tijd van die dingen, maar je kutn toch best wel een keer iets liefs zeggen....
K moe me altijd inhouwen... maar ja. Sommige mannen vinden dat heel moeilijk om te zeggen, dat kan.

Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 19:23
cerys
cerys is offline
Citaat:
ChristinaLover schreef:
sorry.....maar hij vindt je niet meer leuk denk ik.....was bij mij het geval.....
uhh, waar slaat dat nou weer op zeg.. alsof iedereen hetzelfde is
Oud 21-03-2002, 19:26
de abt van sion
de abt van sion is offline
Misschien bén je gewoon niet lief...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 21:25
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Misschien bén je gewoon niet lief...
Niet tegen jou nee

Maar ff tegen iedereen in het algemeen, dank je wel voor het reageren, we hebben het er over gehad, was best moeilijk, ivond zo stom, mara kmoes het wel doen van mezelf, maakte mij onzeker, en hij durfde gewoon idd nie. En als hij het vanaf nou nie doet weet ik iig dat er niks achter zit

[Dit bericht is aangepast door apart persoontje (21-03-2002).]
Reageren

Regels voor berichten