Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
mn nike air force ones, wijde g-star low croch spijkerbroek, strak zwart haltertopje. Daaronder: zwarte kanten string, zwarte kanten push up bh. Verder 2 zwarte zweetbandjes en een klein zilveren kruisje om mn nek.
|
Verwijderd
|
Het ligt compleet aan mijn bui en waar ik ben en waar ik heen ga. Thuis draag ik het liefst iets wat heel lekker zit en lekker warm is. Als het sowieso al warm is, dan draag ik het liefst een hotpants en een bikinitopje. Als ik ergens ben waar veel mensen zijn draag ik het liefst iets waar ik me lekker in voel en waarvan ik weet dat het me goed staat en dat ik er goed in uitzie.
|
![]() |
|
ik hou van skatekleding maar ik loop niet graag in kleding die al mn vrouwelijke vormen verhullen hehe
ik draag het liefst baggy broeken die toch nog vrouwelijk zijn en een beetje stijlvol; nikita, roxy, carhartt etc. en gewoon een leuk truitje of simpele hoodie.
|
Ribbroeken of bootcut jeans, liefst in lichte kleuren, ribbroeken donker....
Bandshirts, mooie overhemden (liefst wit) of strakke shirts met een longsleeve eronder...... Kwa schoenen skateschoenen/mooie sportschoenen (dus geen nike air max met allemaal van die airblokjes erin), mijn kisten of gewoon nette schoenen (niet altijd) Ik draag meestal een mutsje of een pet als mijn haar niet wilt zitten..... En ik draag nu weer mijn leren motorjack nu het langzaam aan weer beter weer begint te worden ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je. #duizend Missy | 500 | 03-01-2011 20:13 | |
Lifestyle |
kleding mine02 | 1 | 06-11-2009 08:20 | |
Lifestyle |
Wat draag je het liefst? Miekje* | 96 | 01-06-2009 18:31 | |
Lifestyle |
Wat is jouw levensstijl? AdoraBat | 63 | 17-03-2009 10:00 | |
Seksualiteit |
[M/V] Losse boxer, strakke boxer, ballenknijper, string? mafkees416 | 40 | 31-12-2008 10:59 | |
Seksualiteit |
voor jongens: wat draag je liever boxer, slip, short, string tripple | 91 | 16-07-2006 17:28 |