Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Misschien een beetje domme vraag, maar toch stel ik hem.
Ik hoor iedereen een beetje over ICQ, maar waar kan je dat downloaden. Nu wil ik toch weleens weten hoe dat ICQ is en hoe het werkt. Als je wilt kan je het hier posten, maar je kan ook een PMmetje sturen ![]() Alvast bedankt voor jullie hulp ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heb het ook al sinds jaren, en tis dat ied'reen naar msn toe is gewandelt, want anders was k ook wel icq blijven gebruiken.. Hoewel de nieuwere versies een btje overkill zijn gworden vind ik.. de oude(alles was bter vroeger ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik had er ook een met 8 cijfers.. maar hij begon volgensmij wel al met een 9 ofzo (als dat kan ![]() anyway, ik ICQ NOOOIT mn broer heeft t er vroeg opgezet voor hem, en voor mij toen ook een nummer aangemaakt. maa rmijn vrienden hadden dat helemaal niet, dus ik had er niks aan. ik weet mn nummer dus ook niet
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() beetje oud topic uppen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik gebruik Trillian.
Dus heb ik MSN, ICQ, AIM en Yahoo! in één. Werkt way beter dan dat zware ICQ (vooral na 2001b ofzo). En MSN Messenger is ook kut, dus daar ben ik ook meteen vanaf.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Officiëel Scholieren.com Contacttopic - Deel II Enlightenment | 50 | 13-08-2003 21:08 | |
De Kantine |
Je typt emailadres in en je ziet of die persoon MSN/ICQ etc. heeft. Wie weet de site blaatje0000 | 5 | 10-08-2003 10:37 | |
Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 19:23 | |
Software & Hardware |
Server problemen met MSN, Netmeeting en ICQ Energy! | 2 | 06-11-2001 17:39 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Practische Opdracht WisB2 | 7 | 19-04-2001 22:57 |