Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zie namelijk op dit moment nog geen link, of duurt dat ff? Ohw, je moet op de datum en tijd klikken ![]() Misschien handig om er een klein knopje of een apart kleurtje voor te maken? Dit viel me net opeens op door dat ik wat zat te zoeken. ![]() Laatst gewijzigd op 30-03-2004 om 16:57. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kon wel 10 posts achter elkaar zetten, maarja.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Voor de mensen die het nu niet meer snappen:
Handleiding nieuwe functie: Quote Naar Origineel Zoals de meesten van jullie waarschijnlijk wel gemerkt hebben is het quoten sinds vanmiddag een klein beetje veranderd. Om de werking en functie hiervan uit te leggen even een korte handleiding. Bij een quote staat nu een extra tag, een [ PL ]. Aan deze tag wordt bij een quote een waarde meegegeven. Dit is het nummer van de reactie die gequote wordt. Een quote ziet er na plaatsing nog altijd hetzelfde uit, maar er zit een kleine wijziging in. Zie onderstaande quote (het schuingedrukte deel is het deel dat nu anders werkt): Citaat:
Zodra je op de datum+tijd klikt wordt je automatisch verwezen naar de locatie waar de quote vandaan kwam. Zo kan je snel en eenvoudig het verband zien van een gequote tekst. Laatst gewijzigd op 30-03-2004 om 18:34. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er staat nl het topicid in en het postnr.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bedankt trouwens, lijkt me wel een handige functie. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en [ pl=1 ]31-03-2004 @ 12:00:[ /pl ] een optie Dus: Manuzhai schreef op 31-03-2004 @ 18:27:
|
|