Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Audiovisual media lijkt me ook wel erg interessant. Dit kan ik volgen aan de Hogeschool van Kunsten Utrecht. Het lijkt me een zeer boeiende opleiding waar je echt flink creatief bezig kan zijn. Ongetwijfeld komen er ook een hoop technische dingen bij kijken maar ik wil ook weer niet zeggen dat ik daar geheel tegen ben ![]() Alleen bij elektro techniek zit je alleen maar aan de wiskunde en schakelingen te ontwerpen. Dat wil ik gewoon niet later in mijn dagelijkse werk doen.
||
Citaat:
Zou zonde zijn om dit gedaan te hebben zonder iets te hebben to show for it. ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik let bij mijn studie keuzen wel op de toekomst perspectieven, maar dan vooral op wat voor een soort werk je later doet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar opties; leraar dus natuurlijk ![]() veel mensen gaan vooral voor journalistiek of internationale betrekkingen - dus diplomatie/politiek maar er komen ook mensen in vakgebieden terecht die niets met geschiedenis te maken hebben; bankwezen, bedrijfsleven etc. maar echt historisch onderzoek etc is maar voor weinig weggelegd werk vind je uiteindelijk we, alleen een leuke baan die direct aansluit bij je studie schijnt moeilijk te zijn. en je kunt dus wél iets anders worden dan leraar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
merk inderdaad dat ik langzaamaan het idee heb dat leraar wel wat is voor me. Kom ik ook lekker op tijd achter na 3 jaar verprutst te hebben aan 2 informatica studies, maarja ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Niet dat je bij GNK iets anders word dan arts, maar als arts kom je altijd aan de bak. Slimme keuze dus ![]() Wel weet ik dan weer..dat vaak als je eenmaal een universitaire opleiding hebt afgerond ( en dat geldt dan weer niet voor gnk ) dat je vaak overal terecht kan. Hoeft niet eens bij je vakgebied te zijn. Zo ken ik een filosoof die werkt bij een economisch bedrijf. Tja, ik zou heel erg op mn toekomst letten, wat ik later met die studie kan maar dat is voor iedereen persoonlijk. Succes ermee! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|