Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar het stamt allebei van Margaretha af ofzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Steef, Stef, Stefan, Stefanie, Steffanie, Steffie, Steph, Stephan, Stephanie, Stephanus, Steve, Steven, Steventje: (Zege) krans. Moi: De leven gevende.
||
Citaat:
Geen luilak. Ik heb JAREN lopen zoeken naar van die bekers met mijn naam erop. Ook heb ik wel eens gezocht wat mijn naam betekende, net zoals jullie nu doen. Nog nooit succes gehad ![]() Btw Ik zoek niet op Stephan he. Das niet mijn naam ![]()
||
Citaat:
b) Waarom staat er dan 'Stephan' in je e-mail adres?
||
Citaat:
![]() Ik heet dus Michaëla en heb idd dezelfde betekenissen als Solero, die eerste ken ik niet, mij is altijd 'Wie is als God' verteld. En ben naar de aardsengel Michael vernoemd.
||
Citaat:
b) Stephan is ook mijn naam, maar mijn 2de naam en die gebruik ik nooit. ![]() a) beantwoord ik niet. Ik houd van een beetje privacy, daarom mijn 2de naam in mijn mail ![]() Vage volgorde van antwoorden
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelfde |
![]() |
||
Citaat:
![]() b) Kijk anders ff op deze site, misschien kun je hem daar vinden. http://www.meertens.knaw.nl/voornamen/betekenis.html
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Marcus, Markus, Mark, Marc, Marco, Marchetto (Ital), Marx (Du), afgeleid van het Grieks met de betekenis: parel. Op 25 april is er een feestdag ter ere van Marcus, apostel, evangelist en schutspatroon van Venetie, waar sinds 829 zijn relikwieen rusten. In Italie een zeer populaire naam.
25 april een feestdag? ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Btw, mijn naam betekent strijd. |
![]() |
|
Ran:
Waar mijn naam op gebaseerd is, is de noorse versie: Ran. Germaanse zeegodin; afkomstig uit het godengeslacht der Vanen. Ran, de godin van de zee, was gehuwd met de god . Zij lokte alle verdronken zeelieden in haar paleis onder water en liet ze dan betalen met gouden munt voor kost en inwoning. RAN f Japanese Means "water lily" in Japanese. The water lily symbolizes purity in Japan. Ran Chinees: Chaos Dit valt er ook over op internet te vinden (de noorse en bedoelde betekenis dus) ![]() Aegir en zijn helse vrouw en zuster Ran . Vrouw en zuster? Jawel, De oude Aegir was gehuwd met zijn zuster. Het echtpaar was de verdoemenis voor zeelieden. In ik altijd maar denken dat ik naar een goede godin was genoemd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn naam betekent ''Hij die een heilige naam draagt.'' |
![]() |
|
|