Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2004, 13:45
Fortisi
Fortisi is offline
Het viel me laatst op, in het normale leven ben ik behoorlijk dominant en bazig, maar in bed precies het tegenovergestelde.

Is er bij jou verschil tussen je houding in en buiten bed?
Ben je normaal heel erg verlegen maar gooi je in bed alle remmen los? of juist andersom?
Of merk je daar verder niet veel van?

vertel
Oud 31-03-2004, 13:48
Verwijderd
In ben altijd lief.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 13:52
Gothic
Gothic is offline
Ik denk dat ik in het dagelijks leven een dominanter figuur ben... maar vergeleken met m'n vriend in bed zou ik ook wel beetje dominanter zijn dan hij
Oud 31-03-2004, 13:53
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik ben allebei tegelijk .
Oud 31-03-2004, 13:54
Stefanie
Stefanie is offline
Ik ben in het dagelijks leven best wel dominant, en in bed kan ik heel lief zijn, maar soms ook niet
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 14:03
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Fortisi schreef op 31-03-2004 @ 14:45 :
Het viel me laatst op, in het normale leven ben ik behoorlijk dominant en bazig, maar in bed precies het tegenovergestelde.

Ben je normaal heel erg verlegen maar gooi je in bed alle remmen los? of juist andersom?

vertel
In bed: hangt van de stemming af. Af en toe heb ik zin om even heel dominant te zijn.. en dat wordt dan ook wel gewaardeerd.. maar meestal ben ik.. "onderdanig" (? niet echt, maar goed) Maar ik ben niet verlegen in bed.

Buiten bed: zelfde.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 14:28
Raven
Raven is offline
Citaat:

vertel
nu jaah bij mij is 't dus precies andersom ..
normaal ben ik 'n heel rustig iemand . en krijgt bijna iedereen bijna alles van me gedaan .. maar in m'n eeh alter ego ben ik dus 'n dominante sm meester ( maar ook nog wel lief hoor )
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 14:51
leucomelas
leucomelas is offline
pff, wilde altijd heel graag gedomineerd worden... maar ja... omdat dat niet vaak gebeurd ben ik meestal maar dominant en kank meteen mijn agressie uiten met mn zweepje
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 15:07
juno
juno is offline
Ik ben niet echt dominant, in het normale leven. Ben vrij meegaand, doe mensen graag een plezier, maar ik weet wel wat ik wil, en ik heb zo mijn maniertjes om dat te bereiken. En ik accepteer geen echte dominante bazige types om me heen, daar ben ik veel te eigenwijs voor. Ik ga graag mijn eigen gang.

Ik wil dus niet domineren, en ik wil ook niet gedomineerd worden. Een typisch poezenmens.

In bed. Ben ik ook een soort poes. Ik ben vreselijk knuffelig, koesterend en lief, doe erg mijn best, sloof me uit, geniet van zijn genot. Ik wikkel een man helemaal in mijn liefde. Maar ik kan ook lui achteroverliggen en genieten van wat me gegeven word.
En ik kan wild zijn, dat is dan meer het tijgerin effect. Dan vreet ik mijn partner het liefst op, en kan het me niet ruig genoeg zijn. Dan ben ik afwisselend dominant en wil gedomineerd worden, dat wisselt per 5 minuten.

En de kinky kant van me zoekt gevaar.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 15:27
Pallas
Pallas is offline
Buiten het bed ben ik een tussenvorm Geen stil muisje dat over zich heen laat wandelen, maar zeker geen madame die alles naar haar hand wil en kan zetten.

In bed verschilt het. Afwisseling is het fijnste. Er mag best zo nu en dan over me gedomineerd worden, graag zelfs. Als ik dan ook een keer de regels mag bepalen! En als we het ook vaak lekker gelijkwaardig houden.
Oud 31-03-2004, 15:49
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Pallas schreef op 31-03-2004 @ 16:27 :
Buiten het bed ben ik een tussenvorm Geen stil muisje dat over zich heen laat wandelen, maar zeker geen madame die alles naar haar hand wil en kan zetten.

In bed verschilt het. Afwisseling is het fijnste. Er mag best zo nu en dan over me gedomineerd worden, graag zelfs. Als ik dan ook een keer de regels mag bepalen! En als we het ook vaak lekker gelijkwaardig houden.
Bij mij hetzelfde ja.
Oud 31-03-2004, 16:15
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben in het normale leven heel erg dominant, ik wil alles doen en zeggen. maar omdat alle attentie op mij gericht moet zijn kan je het ook weer interpreteren als onderdanigheid, want onderdanig zijn tijdens sex betekend dat jouw partner zijn attentie focussed op jou en niet andersom

maar goed, in bed ben ik allebei denk ik. ik wil liever dat mijn partner dominant is, maar ik vind het ook wel leuk om hem helemaal alleen te verwennen
Oud 31-03-2004, 16:17
-Enid-
-Enid- is offline
gewoon ben ik niet eg dominant. ik kan best wat van me laten horen, maar 'k neem niet snel de leiding op me. krijg ik 'm dan zal ik het ook wel goed doen, maar uit mezelf dus minder.
in bed ben ik graag onderdanig. in de dominante rol kan ik ook goed kruipen, maar voel me fijner onderdanig. (dat wil dan niet zeggen dat ik alles van de ander laat afhangen)
Oud 31-03-2004, 17:02
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
juno schreef op 31-03-2004 @ 16:07 :

Ik wil dus niet domineren, en ik wil ook niet gedomineerd worden. Een typisch poezenmens.

In bed. Ben ik ook een soort poes.
Dat vermoeden had ik al toen je het over 'krols' had in een andere topic.

Ik ben in het dagelijks leven erg onderdanig. In bed ben ik soms dominant, maar in zijn algemeenheid eigenlijk niet zo. Wel vind ik het leuk om aan de touwtjes te trekken in bed. Dwz als ik de ander op dat moment goed bevredig, ik daarmee maar al te graag plaag.

Zelf wordt ik eens in de zoveel tijd wel graag gedomineerd, maar een dominatrix in mijn bed.. Nou nee.. Onderdanigheid van de ander koop ik niet zoveel voor. Ik vind het wel leuk om van tijd tot tijd geplaagd te worden zoals ik de ander plaag, maar niet te vaak anders kan ik mij niet meer ontspannen omdat ik overal dan wat achter ga zoeken
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 20:15
barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
nare man schreef op 31-03-2004 @ 14:48 :
In ben altijd lief.
komt dat even mooi uit ....

ik ben wel aardig dominant, schijnt
Oud 31-03-2004, 20:34
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
In bed heb ik nou niet echt ervaring mee, maar ik geloof dat ik aan de dominante (leidinggevende) kant van het spectrum zit, zowel wat seksualiteit als het dagelijks leven betreft.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 20:45
Chriet Titulaer
Chriet Titulaer is offline
Ik ben dominant, noch onderdanig.
Als een appeteitelijke vrouw liever niet heeft dat ik haar oraal bevredig, dan begrijp ik dat volkomen, want mijn orale haar is geen festijn om in de schaamstreek te hebben resisteren.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 22:23
Verwijderd
ben zeker niet dominant in het dagelijkse leven, ik wens niet te overheersen, want dan ben je in zekere zin ook verantwoordelijk.
Aan de andere kant ben ik ook zeer zeker niet onderdanig, daar ben ik te trots en te koppig voor. Dit geldt in beide situaties.

MAW we doen het samen, in overleg, en dan gaat het vanzelf
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 11:03
Verwijderd
In het dagelijks leven ben ik niet zo heel dominant, in groepen onbekenden ben ik juist vrij meegaand en bij vrienden ben ik misschein íéts dominanter dan de rest, maar dat kan ook aan de rest liggen. In bed ben ik wel iets dominanter dan mijn vriend; meestal bedenk ik in welk standje etc het gaat gebeuren. Maar dat is niet omdat ik wil domineren, maar meer omdat hij graag de beslissing van mij laat afhangen .
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 12:58
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 31-03-2004 @ 16:07 :
Ik ben niet echt dominant, in het normale leven. Ben vrij meegaand, doe mensen graag een plezier, maar ik weet wel wat ik wil, en ik heb zo mijn maniertjes om dat te bereiken. En ik accepteer geen echte dominante bazige types om me heen, daar ben ik veel te eigenwijs voor. Ik ga graag mijn eigen gang.
psies

in bed ben ik wel dominant. niet altijd, maar meestal draait het er wel op uit.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 18:18
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 31-03-2004 @ 13:53 :
idem
Oud 02-04-2004, 07:13
Verwijderd
Citaat:
NyteWolf schreef op 31-03-2004 @ 14:53 :
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 09:58
Punkygirl
Punkygirl is offline
Merk eigelijk niet zoveel verschil in bed en in het echte leven..
Oud 02-04-2004, 11:11
Verwijderd
Hm. Ik weet niet of ik in het echte leven nu dominant of onderdanig ben.. verschilt, denk ik.

In bed ook. Ik vind het het geilst om onderdanig te zijn, tot aan gecommandeerd worden toe. Maar dominant zijn kan op een andere manier weer heel geil zijn, dan geef ik me er alleen veel minder aan over.

Meestal wisselen de rollen
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 21:46
Sirenie
Sirenie is offline
Citaat:

vertel
Ik heb er nooit over nagedacht, maar bij mij is het eigenlijk ook wel zo... Maar ik ben niet echt verlegen ofzo, ik wil wel het liefst onderop, maar verder valt het wel mee.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 08:35
wentie
wentie is offline
Bij mij is het zo dat ik ook dominanter ben in het gewone leven, in bed ben ik nogal onderdanig .... had er eigenlijk ook nog nooit zo over nagedacht ??!!
Oud 07-04-2004, 08:40
Verwijderd
Het verscheelt heel erg bij allebei. Zowel in bed als buitenbed wisselt het. Toch denk ik dat ik over het algemeen toch wel dominanter ben zowel in als buiten bed. Maar dat is pas als ik me echt op mijn gemak voel.
Eerst ben ik verlegen en ik wordt steeds dominanter.. Al zou ik soms in bed wel wat onderdaniger willen zijn. Dat hij iets meer initiatief zou nemen enzo, maar daar moet ik natuurlijk ook iets 'onderdaniger' voor zijn ... Laatst gebeurde dat wel en t beviel me wel!
Ik ben een beetje wat dat betreft een controlfreak. Vind het eng om controle uit handen te geven, want straks gaat het verkeerd. Of dan gebeurd het niet. Denk dat ik dat ook een beetje in bed heb. Ik wil zekerheid.. En als ik er zelf voor zorg...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 09:17
Laïs
Laïs is offline
Buiten bed ben ik over het algemeen aanwezig en beetje dominant.
in bed,niet dominant en niet onderdanig. we waren alle twee hetzelfde. ofzo.
Oud 08-04-2004, 17:42
Verwijderd
Ik ben in bed opener/dominanter dan erbuiten. Dan ben ik véél verlegener
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten