![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Hoe kom je weer in publiciteit? Schrijven over een controversieel onderwerp! Moslims! Maakt niet uit of je een constructieve bijdrage levert aan het debat, als je maar genoeg schopt, gaan mensen vanzelf in je geloven. Eindelijk, eindelijk weer erkenning.
Laatst gewijzigd op 31-03-2004 om 12:02. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Overigens vind ik wel degelijk dat je hun gebral aan moet kunnen horen, maar niemand verplicht je om de Metro te lezen natuurlijk. Doe ik ook niet, want ik vind hetzelfde van zowel el-Moumni als van Gogh als jij.
Laatst gewijzigd op 31-03-2004 om 13:11. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, laten we deze topic niet nog verder derailen, open maar een topic op Beleidszaken als je vragen hebt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
we willen met z'n allen maar 1 ding: geen problemen meer van allochtonen (m.n. moslims). dit bereik je niet door hatelijke columns te schrijven; hierdoor ontstaat alleen maar meer tweedeling. dus wellicht dat meneer van gogh gelijk heeft en wellicht dat er een censuurverbod is, maar het is vanuit praktisch oogpunt gewoon veel beter als hij z'n mond houdt. als je wil dat de integratie gaat lukken moet je de partij die moet integreren niet zwart maken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Theo van Gogh en Paul Cliteur komen juist met de argumenten waarom die methode niet werkt. Laatst gewijzigd op 31-03-2004 om 16:16. |
![]() |
||
Citaat:
Door hatelijke columns te schrijven ( alhoewel hatelijk? Dat valt ook wel mee) lok je juist de mensen uit. Dan krijg je juist discussies en gaan mensen er ook is zelf over nadenken. Het allochtonenprobleem los je er niet mee op, okee, maar mensen staan er wel meer bij stil en doordat ze er meer over gaan nadenken, zouden ze misschien ook meer met oplossingen komen. Het allochtonen probleem in de politiek dat lost zich zich ook nooit op, die eindeloze discussies |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Echt grappig dat Nederland nu ineens de grote Amerikaanse universiteiten als voorbeeld heeft genomen, want met het huidige financieringssysteem zullen ze dat dus werkelijk nooit bereiken. Wij blijven streven naar de hoogst mogelijke middelmaat terwijl in Amerika men uitgaat van het idee dat iedereen op zijn eigen niveau de top moet kunnen bereiken. Maar nee, wij willen iedereen weer zoveel mogelijk op de vlakte houden. Grootste gemene deler. Daarom blijf je in Nederland als topstudent gewoon altijd onder je capaciteiten werken. Citaat:
Ik vond destijds al hetzelfde van El Moumni. Zo'n kabouter Plop hoor je miepen in de moskee en laat je links liggen, who cares? Als je je daar veel van aantrekt heb je zelf ook veel te lange tenen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast gaat het ook om de manier waarop deze mensen zich hier op het forum gedragen. Ik kan me nog wel wat gevallen herinneren. Er lopen er echt nog veel meer rond met een extreem-rechtse mening, maar niet iedereen wordt geweerd hoor. Een links persoon dat gaat discrimineren krijgt ook een ban, neem ik aan ![]()
|
Met alle respect,
Een gedeelte van de Nederlandse Moslims, over het feitelijke aantal mag nog gediscussiëerd worden wil zo vaak zo veel, die groep lijkt maar niet te beseffen dat ze in een democratie wonen waar vrijheid van meningsuiting geld. En het mooie van vrijheid van meningsuiting is dat het een heldere en eerlijke democratie, samenleving, maatschappij, etc. schept. Het negatieve van een vrijheid van meningsuiting is dat zulk soort bagger ook gezegd mag worden. Feit is dat hij wel een punt heeft met dat stukje over Life of Brian. Zo'n soort film zou vandaag de dag al worden afgekeurd door diezelfde groep Nederlandse Moslims voordat ze er zelfs naar zouden hebben gekeken. Hetzelfde als wat een gedeelte van de joodse gemeenschap waarvan het precieze aantal ook over gediscussiëerd kan worden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En wat Van Gogh doet is niets anders dan proberen de publiciteit in te komen. Zo'n dikke vetklep kan alleen maar door middel van idiote onzinnigheden te roepen aandacht krijgen. |
![]() |
||
Citaat:
Het is allemaal alleen maar controverse kweken. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben veel wijzer geworden van discussieren, iemand met een "foute" mening zou dat ook kunnen worden.
||
Citaat:
Maar ik doelde met "bagger" op het feit dat zijn schrijfsels mij niet overtuigen dat hij zich ook verdiept heeft in het probleem. En ik heb geleerd dat mensen die zich niet verdiept hebben in een probleem, of niet bereid zijn om zich daarin te verdiepen zich maar beter stil kunnen houden. In plaats van zulke onzin te verkondigen |
![]() |
||
Citaat:
Helaas zijn er teveel mensen die net zoals hij niet zo goed voorgelicht zijn en dus zijn mening "delen" ![]()
||
Citaat:
Mjah, zulke mensen zijn gewoon dom ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Kijk eens, van www.iman.nl:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Deze link stond ook op imaan.nl:
http://www.al-islaam.com/al-islaam/m...oslimvrouw.htm Citaat:
Oftewel, de vijde kolonne van de geitenneukers wil hier welk degelijk de boel overnemen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Hoe tolerant men is op iman.nl
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Waarom moslims nooit zullen integreren:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm, ik ben net ook even op de site van imaan.nl en ook op verscheidene links geweest. Inderdaad grappig. Ze roepen overal dat ze vreselijk tolerant zijn, maar ondertussen staat de hele site en alle links bol van de dingen die in onze ogen intolerant zijn. De stukjes die Benfatto aanhaalt zijn een mooi voorbeeld.
Ik was eerlijk gezegd nogal geschokt door de kalme, bijna vriendelijke neerbuigendheid waarmee over vrouwen wordt gepraat. Alsof het wilsonbekwamen of kleuters zijn. Maarja, dit zullen wel weer geen 'echte' of 'goede' moslims zijn, hoor ik sommige mensen hier alweer roepen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|