Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ik zou sowieso nooit naar een hulpverlener gaan.
Ik heb problemen ik los ze wel op anders pech gehad ik hoeft echt niet 1 of andere gek bij me hebben die me een beetje woorden in me hoofd gaat stampen ofzo of die naar me verhalen luisteren en achteraf denken wat een stakker dan kan ik net zo goed tegen me hond praten. |
![]() |
||
Citaat:
1) een psych of hulpverlener is niet gek... 2) het kan heel erg opluchten door er over te praten en je gevoelens te tonen. 3) 'k denk niet dat een psych of hulpverlener zo denkt zoals jij het daar neer zet.
|
Verwijderd
|
Ik heb bij meerdere hulpverleners gelopen. De eerste was een vertrouwenspersoon op school. Ik vertrouwde haar. Teveel, zo bleek. Dus op een gegeven moment werd ik doorgestuurd naar jeugdzorg. Daar was een persoontje die ik ook vertrouwde. En toen zei ze iets tegen mijn ouders waarvan ik niet wilde dat ze dat te weten waren gekomen, en toen klapte ik dicht en loog ik. Ik heb haar uiteindelijk verteld dat ik niet eerlijk was geweest, en toen werd ik naar het riagg doorgestuurd. Daar kwam ik bij een vrouw die ik al vanaf het allereerste moment niet vertrouwde. Ze had zo'n strenge directrice uitstraling. Mn ouders zeiden dat ik haar een kans moest geven, terwijl het eigenlijk IK was die een kans nodig had...Ik heb NOOIT de waarheid tegen haar verteld. Was er dus ook gauw weer weg... Ben ook nog bij een haptonoom geweest. Heel aardige vrouw. Echt super. Ik vertrouwde haar ook voor mijn doen best aardig. Ik zei op een gegeven moment dat het niet erg goed ging met me, en toen zei ze daarna: "Ik denk dat we wel kunnen stoppen." was een klap in mn gezicht...Probeer ik aan te geven hulp nodig te hebben, wil ze me 'alleen laten'... Maar ik heb doorgebeten en ben nu zonder hulp. Nog niet zo lang. Ik gok een krap half jaartje... Het gaat niet goed, maar het gaat beter. Ik wil iig niet meer dood, maar gelukkig ben ik niet...
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|