Advertentie | |
|
![]() |
|
Kan op vier manieren:
Maar mijn voorkeur gaat dus uit naar een mooi systeem, zodat je gewoon als URI krijgt: http://www.scholieren.com/forum/beleidszaken/795619 Voor deze thread dus. Dat is stukken cooler dan een domme redirect. Probleem is dat je dan van software moet overstappen, iets dat je niet gauw doet.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
De meeste apache hosts ondersteunen het, maar ook iet allemaal.. EN dan om over IIS maar te zwijgen.. Maar een beetje devver (mag aannemen dat ze dat bij vB wel zijn) kan op zich wel de optie inbouwen waarbij je het aan en uit kan zetten (MamboOS heeft dit). Of anders worden er weleens dingen gebruikt als: forum?onzin Dat werkt altijd.. Wel iets minder mooi, maar het werkt ![]() Citaat:
De meeste zullen het bestaan dan toch niet weten.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Alle pagina´s hebben natuurlijk een eigen adres. Standaard staat voor deze adressen:
http://forum.scholieren.com/forumdis...hp?s=&forumid= Daarachter staan dan eenof twee cijfers, bijvoorbeeld 49 onzin 50 lifestyle 51 psychologie 64 beleidszaken 31 sport 11 l&g je browser slaat die gegevsn op, dus dan is het toch niet zo moeilijk om een pagina terug te vinden?
||
Verwijderd
|
Citaat:
hoe denk je dat te doen met namen met speciale tekens of spaties erin? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Is gewoon te zien onder het surfen (als je het niet hebt moet je maar even onder 'Beeld' -> 'werkbalken' oid kijken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb trouwens geen last van, ik type LS in, en kom bij LifeStyle, DK en bij De Kantine ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Moeilijk heh, Google.
||
Citaat:
![]() Maaruhm, mja kijk zo'n feature is mooi als het hele forum erop werkt. Maar ik denk niet dat veel mensen de redirects zullen gebruiken. als alle URLs nou scholieren.com/forum/onzin/294422 waren ofzo, dan is dat cool natuurlijk, maar nu niet erg nuttig. Bovendien moet je het dan ook bij gaan houden, blegh ![]()
|
|