Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2004, 13:17
Poesket
Poesket is offline
Stel je voor.

Je bent jong, komt net uit een relatie en je hebt een goede vriend(in) die ook net uit een relatie komt.
Jullie hebben in een paar weken een aantal keer afgesproken en jullie hebben ook elke keer gezoend.
Jij begint hem steeds leuker te vinden en zijn antwoord is, ja misschien wordt het ooit wat maar verwacht er niets van mij, maar hij zoent wel iedere keer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2004, 13:25
Verwijderd
Ik zou het bij hem leggen.
Vragen waarom hij wel met je wilt zoenen, maar geen relatie met je wilt.. En dan uitzoeken of dat is wat je wilt of dat je zegt: als je geen relatie wilt, dan zoenen we ook niet.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 13:26
pure_evil
pure_evil is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 03-04-2004 @ 14:25 :
Ik zou het bij hem leggen.
Vragen waarom hij wel met je wilt zoenen, maar geen relatie met je wilt.. En dan uitzoeken of dat is wat je wilt of dat je zegt: als je geen relatie wilt, dan zoenen we ook niet.
*eens*
Oud 03-04-2004, 13:27
Poesket
Poesket is offline
Maar ik ben wel echt verliefd op deze jongen dus hem 'weerstaan' is nog al moeilijk. Hij wil voorlopig geen reltie en ik eigenlijk ook nog niet. Nog niet, later dus wel

Ik zie hem morgen weer en weet niet hoe ik dan op zijn moves moet reageren
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 13:28
Poesket
Poesket is offline
en hij heeft al gezegd dat hij wil zoenen omdat hij me lief vindt en het lekker vind om met mij te zoenen
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 13:39
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Je kan toch gewoon een leuke tijd hebben zonder hete te bestempelen als een relatie? Ik zie het probleem eigenlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 14:09
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 03-04-2004 @ 14:39 :
Je kan toch gewoon een leuke tijd hebben zonder hete te bestempelen als een relatie? Ik zie het probleem eigenlijk niet.
Nou ik heb dus wel gevoel voor hem en hij wel/niet voor mij, maar wil sowiso voorlopig geen realtie met wie dan ook.
En ik weet niet wat hij van mijd enkt. Maar ondertussen heb ik wel gevoelens voor hem en weet niet hoe daar mee om te gaan....
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 15:12
Charlottetje
Charlottetje is offline
zie Loontjuh's antwoord!

vraag hem wat hij voor jou voet, waarom hij je wel telkens zoent en wat hij nou van deze situatie vindt, wat hij er mee wil!
Oud 03-04-2004, 16:15
Poesket
Poesket is offline
Ik denk niet dat ik t kan hebben als hijdan zegt dat hij t gewoon leuk heeft maar verder niets voor me voelt. Maar aan de andere kant wel het beste. Ik ben zo verliefd
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Eerised schreef op 03-04-2004 @ 17:15 :
Ik denk niet dat ik t kan hebben als hijdan zegt dat hij t gewoon leuk heeft maar verder niets voor me voelt. Maar aan de andere kant wel het beste. Ik ben zo verliefd
Dat is dan even door de zure appel heenbijten of in dezelfde situatie blijven zitten als nu. Je hebt iig wel duidelijkheid.
Ik ga ook met mn ex praten. Ik vind het eng, bang om wat ik te horen krijg, maar ik doe t toch, want we zijn eerlijk tegen elkaar en dan heb ik duidelijkheid voor mijzelf. Dan is de keus aan mij wat ik er verder mee doe. (niet zelfde prob. trouwens)
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 20:25
Poesket
Poesket is offline
Ja nouja ik ga m wel even uit horen
Reageren

Regels voor berichten