Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2002, 11:56
spacekissie
spacekissie is offline
me beste vriendin, en dan vindt me beste vriendin dat nog goed ook ze voelt zich ni schuldig ofzow ze vindt ut juist leuk dat ie haar leuk vin ik vin hem nog steeds onwijs leuk het is sinds gister uit en ik voel me egt down!! ik probeer hem met hulp van betere vriende uit me hoofd te zetten maar elk minuut dat ik alleen ben ga ik zijn lievelings muziek draaien en dan blijf ik huilen (we hadden het 2 maande ofzow) wat moet ik nu doen ik kan hem naar ni vergeten....
Oud 27-03-2002, 12:10
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
Alle slechte dingen van hem opschrijven, net zolang totdat je alleen nog maar de slechte dingen herinnert.

Als je een foto heb!! Plak je die op een dartbord en zo vaak mogelijk in zijn hoofd gooien.

Of een foto op internet zetten en dan met een bepaald programma, zijn hoofd uit elkaar trekken, net zolang totdat ie zo lelijk is als de lelijkste ter wereld.

En trouwens wat een enorme EIKEL dat ie jou laat gaan voor je beste vriendin, en trouwens wat is die vriendin van jou dan een gevoelloos mens. Aan zulke mensen heb je in dit leven niet veel, dus zo snel vergeten als je kan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 14:37
apart persoontje
apart persoontje is offline
Lekkere vriendin zeg, en duidelijk zonder geweten, en dat mag je der vertellen ook, ik zou der echt haten, maar keey dat ben ik... en sommige zeggen dan je laat een jongen niet tussen je komen, mar die gaat niet om die jongen (misshien voor jou ook wel), dit over de geweldige vriendin die ze is
voor hem: ik denk dat je je zelf maar voor moet houden dat het echt een lul is, die je beter kwijt bent dan rijk. Ik weet het, dat is heel moeilijk vooral als je nog zwaarverliefd bent, maar denk dan ff na over hoe jij tegen een vriendin zou reageren als die hetzelfd zouover komen ( en niet je 'beste'vriendin)

veel succes meis en laat je niet gek maken door twee ontzettend egoïstische mensen
Oud 27-03-2002, 14:46
Verwijderd
Uh.. (is zelf ook een keer zo'n vriendin geweest. Alleen dan niet al na 1 dag en wist toen ook niet dat het om haar uitgemaakt was)

Hehehe.... Vertel je vriendin wat je er van vind, als ze echt een vriendin is zal ze je begrijpen en niets doen (behalve als ze zelf natuurlijk verliefd is...)
Ik heb persoonlijk moeten beloven nooit meer er met haar exen vandoor te gaan... Zal het ook echt niet weer doen, ik heb duizendmaal liever die vriendin dan een van haar exen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 18:20
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
En jij denkt dat dat binnen 1 uur slijt How pathetic
Oud 27-03-2002, 19:43
LittleMouse
LittleMouse is offline
lekkere vriendin heb je ze is je vriendin niet ook al heeft ze een brede grijns op haar gezicht en je vriend is een vet lul...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten