Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
duurt tot over 12fen dacht ik ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() nee echt wat een kut-film ![]() wat ik op zich niet altijd erg vind, maar doe het dan goed. Ik was op zich wel geinteresseerd in het oorlogs verhaal, maar das geloof ik meer een bij-zaak.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ma ik hou gewoon van jankfilms |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Die dialoog is ja nog erger dan die in Star Wars: Attack of the Clones. (En ik dacht voorheen dat dit niet mogelijk was...) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat geeft alleen maar aan hoe het met jouw geestelijke toestand is gesteld om naar jezelf toe op zo'n manier trachten te verdedigen dat je de film niet goed of leuk mag vinden. Als iemand een film goed vindt die je bagger vindt, zou je niet met dit soort trieste ononderbouwde stellingen moeten komen want dat maakt je geloofwaardigheid er niet beter op. Dat je jezelf immers verheven lijkt te voelen, geeft alleen aan dat je zelfs als je een dergelijke film leuk zou vinden je er waarschijnlijk vanwege je zogenaamde normen er niet voor uit zou durven komen.
Laatst gewijzigd op 05-04-2004 om 16:55. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Je weet al precies wat er gaat gebeuren in de film, dus dan moet ie wel heel goed verder in elkaar zitten wil je toch een beetje een leuke film hebben. Dat is dus niet. En! Er spelen vrij slechte acteurs in nietwaar? Ben Afleck(??) toch. Die jongen heeft trouwens de gave om in slechte films mee te spelen. Heel knap. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 13] Freshh~ | 500 | 30-06-2005 08:22 | |
Films, TV & Radio |
Je DVD-collectie Freshh~ | 234 | 08-03-2005 15:33 | |
De Kantine |
het grote gegevenstopic... Krugdinho | 101 | 26-09-2002 04:21 | |
Films, TV & Radio |
Ik wil nu een film gaan kijken... °o.O LuV O.o° | 4 | 01-08-2002 11:19 |