![]() |
|
![]() |
Even wat gecopy/paste info naar aanleiding van de presentatie van gisteren avond...
Op dezelfde lokatie zal een pand verrijzen waarbij elke beschikbare vierkante meter optimaal benut wordt. Er komen twee zalen beide met balkon, en aflopende vloer (net als in 013 grote zaal). Capaciteit 1 x 3 á 400 man en 1 x 1.000 man. Deze twee zalen worden op elkaar gesitueerd, en zijn bereikbaar via diverse trappen en voor de gehandicapten via de liften (zowel balkon als zaal). In de grote zaal zijn twee barren gesitueerd, in de kleine zaal 1. Een groot foyer met garderobbe en bar en een eetcafe met ca 80 plaatsen, verdeeld over drie niveaus. Onder het gebouw een keuken, voorraadruimtes, grote biertanks, containeropslagplaatsen etc. Dwars door het gebouw in de lengte richting komt de laad en losstraat, met parkeermogelijkheid voor de grote trailers. Er komt een hoop glas in het gebouw. Dus het krijgt een transparant uiterlijk. Ook de laad- en losstraat zal vanuit de zaal zichtbaar zijn. Beide podia zijn bereikbaar vanaf de laad- en losstraat. Verder bevat het pand een inpandige fietsenkelder voor circa 240 fietsen. Start sloop oude Patronaat: april 2003, Oplevering nieuwe Patronaat: april 2005 We zijn druk bezig om voor de tussenliggende tijd een tijdelijke lokatie te zoeken. En nog wat info: Architect Paul Diederen van het bureau Diederen Dirrix van Wylick Architecten uit Eindhoven heeft het gepresteerd een gebouw te ontwerpen waarin een grote zaal voor 600 tot 1000 staanplaatsen en een kleine zaal voor maximaal 300 personen boven elkaar gesitueerd zijn binnen een hoogte van 12 meter boven peil. Elke zaal heeft een eigen ingang vanaf Zijlsingel, zodat ze onafhankelijk van elkaar te gebruiken zijn. De zalen zijn beide zodanig ten opzichte van elkaar en van de omliggende bebouwing geïsoleerd dat de geluidsoverlast tot een minimum wordt beperkt; hiervoor zijn de zalen geplaatst op grote rubberen blokken in een dubbelwandige betonnen constructie (doos-in doosconstructie). Bovendien is er een inpandige laad- en losstraat geschetst, waardoor minstens een eurotrailer van 16 meter lengte een plaats krijgt in het gebouw en met een minimum aan geluidsoverlast voor de buurt kan lossen en laden en 's nachts het pand kan uitrijden. Hou het in de gaten op de Patronaat website
Laatst gewijzigd op 29-05-2002 om 15:02. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en jah ik kom wel us in de 013 en als het er zo uit gaat zien, dan is het zeer ![]() greetz
|
![]() |
Is het niet zo dat het Patro een plekje krijgt bij de Lichtfabriek in de buurt.
Gewoon om die tussenliggende 2 jaar te vullen? Of zijn dat maar geruchten? ![]() Enne ik zou ERRUG blij zijn als hier dan ook eens van die grote band op komen treden als in de 013.... scheelt me weer wat treinkosten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maarehm eerst nog maar es ff af wachten wanneer ze nou egt es gaan beginnen met het bouwen van het nieuwe patro |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En de bouw begint zodra de sloop klaar is. De sloop begint april 2003. Voor die tijd komt er echt nog wel een bruut feest om dit pand een waardig einde te geven. Patro feesten als de legendarische All Tomorrows Parties verkopen altijd uit en met flink wat drank in je mik zijn het geweldige avonden. Dus ik verwacht dat het zoiets wordt.
|
![]() |
Hmm in 2005 (dan pas) maar eens een bezoekje gaan brengen dan.
Waarom het slopen uitbesteden? Men neme veel bier, vrouwen en een brute thrashmetal band. Men geeft de mensen sloophamers en je krijgt een replica van metallica - whisky in the jar ![]() Ook leuk.
|
|
|