| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

|

Verwijderd

| 

Jimmy Floyd Hasselbaink vindt dat Arsenal 'arrogant' is geworden en heeft er vol vertrouwen in dat Chelsea door gaat in de Champions League tenkoste van 'The Gunners'. De Nederlander baseert zijn gevoel niet op de historie, want in de laatste zestien confrontaties verloor Arsenal er niet één. 

De spits zei tegen The Daily Star : "Het is vreselijk dat we al zo vaak verloren hebben van Arsenal. Maar mijn gevoel zegt dat het keerpunt er aan staat te komen. Ik weet dat we ze zullen verslaan op Stamford Bridge en ik zal er alles voor over hebben om de speler te zijn die scoort." "Arsenal zal naar ons toekomen met het gevoel dat ze totaal superieur aan ons zijn. Dat zal hun grootste fout zijn. Ik vind dat Arsenal arrogant is geworden nu ze een succesvolle periode hebben." ![]() Duidelijke taal van Jimmy  | 

| 

| 

||
| 

Citaat: 

ow et staat nu 3-1 ![]() correctie: 5 minute later 4-1  

toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

Waneer Tofke ze niet heeft gekregen of niet op tijd gekregen: dit zijn mijn voorspellingen (op de voetbalonline-site ging het niet  

dus doe ik het maar hier. Ik weet dat er al 2 wedstrijden zijn gespeeld en weet totaal nix van de uitslagen maar goed dan zal ik hieronder ff alleen de wedstijden van morgen (woensdag) voorspellen)Real Madrid-AS Monaco 2-0 Chelsea-Arsenal 1-1 

Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden. 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Maar je hebt gelijk, het was meer de wens die vader was van mijn gedachte...ik ben altijd anti-Madrid, niet omdat ik ze niet mag (ik heb gisteravond echt genoten van de wedstrijd), maar omdat ik bijna altijd voor de underdog ben. En daarnaast was 1-1 helemaal niet ZO irreeel, alleen zakte de verdediging van Monaco in de tweede helft helemaal in, terwijl hun defensie in de Franse competitie juist erg sterk is. Maar eerlijk is eerlijk, ze werden weggeveegd in die tweede helft, en dat had ik niet verwacht. Jij bent slimmer dan ik, zoveel is duidelijk   (ik heb trouwens wel indruk gemaakt door met een biertje in mijn hand te voorspellen dat Monaco in de 43ste minuut 0-1 zou scoren en dat gebeurde ook   )

getrouwd © 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

Als de wedstrijd in Monaco gespeeld zou worden zou ik ook voor een gelijkspelletje zijn gegaan. 

Het is dat Real er in de 2e helft nog even zin in kreeg, anders was het nog spannend geworden en was het misschien zelfs wel op een overwinning voor AS uitgelopen. 1-1 vind ik helemaal niet zo gek. Maarja Real had er dus net ff wel zin in. 

Palermo Di Rosanero 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

|
| 

Prachtig hoe Arsenal de kluts helemaal kwijt was in de 2e helft. Die hebben ff een mooi lesje strijden gekregen van de kerels van Chelsea. Die jongetjes van Arsenal hadden nix meer in te brengen in de 2e helft.  

(Ik vraag me eigenlijk nog steeds af waarom ze Lehmann hebben gekocht...) Hopenlijk laten ze door deze 2e dreun in 4 dagen ook veel punten liggen voor het kampioenschap zodat ze ook deze mislopen.   En Real eruit...    

Zuur... 
	 | 
	|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Maar vooral omdat Arsenal in 4 dagen de kans op 2 prijzen vergooid doet mij zoveel goed...    En daarnaast was het gewoon een prachtige wedstrijd om naar te kijken.  

Zuur... 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Ik heb het niet gezien dus ik heb geen idee hoe de wedstrijd was.  

Wie weet wat je hier neer moet zetten? 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

Ik ben helemaal niet blij dat Arsenal eruit ligt 

![]() Maar dat is omdat ik al sinds ik het Engelse voetbal een beetje volg altijd voor Arsenal geweest ben, en omdat Bergkamp er speelt ![]() Real eruit is ook mooi, ookal is Monaco frans. 

How about a nice cup of shut the fuck up? 
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

Wow wat een wedstrijd!!!   

Monaco spelde Real echt helemaal kwijt, en hoewel ze wat geluk hadden (goal van Raul onterecht afgekeurd wegens buitenspel) hebben ze het toch verdiend. Giuly speelde een geweldige wedstrijd, en de ambiance en vechtlust droop overal vanaf..   Zelfs mijn vriendin heeft de hele wedstrijd gekeken en dat zegt wat     

getrouwd © 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Lees ook eens Bob den Uyl 
	 | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

![]() ![]() ![]()  
	 | 
	|
![]()  | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Vrije tijd | 

UEFA Cup 2003/2004 Verwijderd  | 174 | 22-04-2004 19:22 | |
| De Kantine | 

Spam sextinction  | 52 | 27-03-2004 13:12 | |
| Vrije tijd | 

Champions League voorspellingen - praat hier over de wedstrijden ErHaN  | 3 | 28-09-2003 19:43 | |