![]() |
|
Neem hier maar eens een kijkje: http://www.seksvraagbaak.nl/sekswijz...zer_pijpen.htm
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als het lukt beiden tegelijk.. Dat schijnt ook heel lekker te zijn |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zou zeggen: praat erover met je vriend. Je vriend kent zijn eigen piemel het beste en daarnaast is geen enkele jongen is hetzelfde. Hij kan je aanwijzingen geven. Experimenteer! ![]() Laatst gewijzigd op 05-04-2004 om 20:01. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb nog een paar dingetjes bijgeleerd.
Ten eerste dat sommige jongens godgeklaagd moeilijk kunnen klaarkomen van pijpen, sowieso moeilijk komen als ze met een meisje zijn.. En dat ligt dus niet aan jou, dat ligt aan hem. Op de eerste bij wie me dat overkwam heb ik de methode hordenlopen toegepast. Pijpen en trekken, en steeds versnellen, tot hij een soort voororgasmetje heeft, en dan weer rustiger aan doen. Dit bouw je steeds langer op, die mini orgasmes komen ook steeds sneller, en uiteindelijk laait dat mini orgasmetje steeds verder op, tot hij echt klaarkomt. Daar ligt hij dan echt flink van te hijgen en te kreunen, en ik was verdomd lichamelijk gewoon moe geworden zeg...maar wat kwam die jongen klaar zeg. Ik helemaal blij, toch niet gezakt voor mijn eigen pijpcursus. De volgdende op wie ik zakte wilde het gewoon heel anders. Niet huid straktrekken, maar juist meebewegen, en vooral: heel erg langzaam en zacht. Nou begin ik altijd al zo, maar deze was niet gevoelig voor de versnelling die ik gaandeweg normaal wel inbouw. Wel heeft hij de hele tijd liggen kreunen en piepen zuchten en spartelen en was hij een tikkie van de wereld, geloof ik, en ook proefde ik steeds kleine beetjes zaad, maar echt klaarkomen heeft hij tegen liggen houden. Hij wilde nog niet dat het ophield. Dus technisch gezien was ik in mijn eigen ogen gezakt, maar hij heeft zich toch flink liggen amuseren. Nog een trucje: ballen naar beneden trekken zorgt voor uitstel, en zachtjes met je duim over de aanzet van zjn piemel aaien vlak voor HET moment zorgt ervoor dat het wel erg heftig is. Knijpen aan de basis op het moment zelf, als hij ligt te kloppen, zorgt ervoor dat het veel langer duurt, het geveol, voor hem. Wel loslaten he, niet de hele tijd blijven knijpen, hij moet het kwakkie wel kwijtkunnen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En op het moment dat een knul door mij wordt klaargezogen, is dat een machtskick. Dat komt mooi wel even door wat ik met hem aan het doen ben, dat hij daar zo uit zijn dak ligt te gaan. Het is pure dominantie, controle. Iemand die ik klaarzuig, die is van mij. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Moenbloem, ik denk eigenlijk ook dat de vriend van Stefanlovertje bepaald niet blij is als ze hem eerst uitgebreid gaat pijpen en vervolgens ophoudt voordat hij klaarkomt, terwijl ze geen sex mogen hebben of wat dan ook. Lekker frustrerend...
Ennem, iemand noemde het toompje al, dat zit dus aan de onderkant (in erectie) / achterkant (zonder erectie) van de penis, helemaal onderaan de eikel, je ziet wel een klein driehoekje, het kan een wat lichtere kleur hebben dan de rest van de eikel (misschien ook wel een donkerdere, dat weet ik verder niet), en dat is inderdaad héél gevoelig. Wat voor stimulatie jouw vriend daar het leukst vindt kun je het beste zelf uitproberen, maar mijn vriend vindt het altijd wel leuk als ik er met het puntje van mijn tong langs 'kwispel', dus een vrij snel maar wel heel zachtjes er hoizontaal heen en weer langs ga. Dat is niet iets om continu te doen denk ik, maar het is wel leuk om hem er zo nu en dan tijdens het pijpen binnen je mond, of buiten je mond (bijvoorbeeld tijdens een pauze als je kramp in je kaken krijgt van dat ding in je mond), of om een lichte erectie snel verder te verharden, mee te verrassen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik kom als ik masturbeer behoorlijk snel klaar, maar met meisje lijkt het bij mij praktisch onmogelijk en met pijpen is het dan ook nog nooit gelukt....maar zoals jij het beschrijft , whoei!! De gedachte alleen al!! Tip aan alle meisjes, luister naar Juno!!!!!! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar over dat pijpen: ik zou het gewoon niet doen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Pijpen maar durf niet marina16 | 27 | 05-03-2011 18:05 | |
Seksualiteit |
Problemen in bed :( Lotteee24 | 4 | 11-08-2010 14:19 | |
Seksualiteit |
please help me hoe pijp je een jongen echttttttt goed? Suikermeid | 58 | 22-05-2010 16:47 | |
Seksualiteit |
hoe moet je pijpen???? darkfairy | 43 | 16-01-2006 17:05 | |
Seksualiteit |
Hem pijn doen bij het pijpen sweet dreams | 64 | 31-12-2003 16:17 | |
Seksualiteit |
pijpen She-wolf | 20 | 18-07-2002 14:18 |