Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2004, 15:28
Verwijderd
nou omdat er ook een topic is over beffen...
en ik 3 maanden geen geslachtsgemeenschap mag hebben
(mag ff de pil niet meer slikke)
wil ik graag wat tips
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 15:29
Midget
Midget is offline
tip: koop condooms
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 15:30
Verwijderd
(dat vraag ik niet, dat weet ik zelf ook, maar dat doe ik niet, want ik vertrouw ze niet... dus hou hierover maar op )
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 15:51
Stefanie
Stefanie is offline
Periodieke onthouding
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 15:52
Verwijderd
Gebruik condooms, mocht je toch zwanger worden, geef dan je moeder de schuld.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 16:10
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
vertouw je condooms niet?
heeft je vriendje's lul zo'n scherpe eikel dan?
en anders neem je dubbelle dike, die condooms voor homo's...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 16:24
Verwijderd

Niet zeuren over het feit dat ze geen geslachtsgemeenschap wilt hebben omdat ze het condoom niet vertrouwt, maar gelieve te antwoorden op haar vraag..

Dus:

Ik weet nooit echt tips om te geven, maar ik volg altijd maar mn gevoel. Je merkt vanzelf wel of hij het fijn vind of niet. Je kan ook tips aan hem vragen.

Daarnaast kun je ook even de zoekfunctie gebruiken. Er zijn al erg veel topics over geweest als ik t goed kan herinneren..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 16:28
Stefanie
Stefanie is offline
Het klinkt stom, maar op sekswoordenboek.nl staat ook heel veel informatie.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 16:34
juno
juno is offline
Pijp hem zoals je zelf graag gebeft wilt worden. Gooi jezelf er helemaal in, geniet er zelf van. En begin rustig, zachtjes, subtiel. Bouw het langzaam op, jullie mogen niet meer dan orale sex, dus neem het er dan ook maar goed van. In 69 is het echt verrukkelijk, dan voel je zijn gekreun van genot vibreren tegen jezelf. Tegelijk klaarkomen is met 69 wat lastig, het leidt zo af en dan vergeet je nog wel eens waar je mee bezig was..,maar van omstebeurt kun je extra goed van elkaars reactie genieten.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 16:34
Madgirl
Madgirl is offline
Neem hier maar eens een kijkje: http://www.seksvraagbaak.nl/sekswijz...zer_pijpen.htm
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 16:45
juno
juno is offline
Wat je niet moet vergeten is dat je met die hele jongen vrijt, en niet alleen met zijn piemel. Het is de bedoeling dat je hem laat genieten van de eerste geile blik die je hem toewerpt als je zijn kleren uittrekt, tot de laatste streling door zijn haar als hij tegen je aangeklemd nog wat na ligt te stuiptrekken, en dat van zijn tenen tot zijn kruin.

Orale sex is een volwaardige manier van sex hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 18:07
Verwijderd
hm dankjewel loontje, ik wil gewoon zo veilig mogelijk vrijen, want ikheb geen behoefte om zwanger te worden. en een condoom kan scheuren, en als die scheurt moet ik weer een morning after pil hebben, en die mag ik dus niet, want ik mag paar maandjes niet aan de pil

verder bedankt voor de reacties maar meer is altijd welkom
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 20:25
Verwijderd
Succes met je onthouding iig
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 20:47
Tsu
Tsu is offline
Volg je gevoel gewoon
Oud 05-04-2004, 09:13
Chimera
Chimera is offline
- GEEN tanden!
- Afwisselen tussen pijpen en trekken is lekker, bovendien hou je 't zo waarschijnlijk langer vol.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 10:06
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Beetje tanden mag best .
Oud 05-04-2004, 10:44
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 05-04-2004 @ 11:06 :
Beetje tanden mag best .
Jaja, maar ik denk dat 't 't veiligst is d'r vanuit te gaan dat tanden een nono zijn. Kan knap pijnlijk zijn
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 12:06
Verwijderd
het toompje is erg gevoelig (tip dus )
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 05-04-2004 @ 10:13 :
- GEEN tanden!
- Afwisselen tussen pijpen en trekken is lekker, bovendien hou je 't zo waarschijnlijk langer vol.
die tweede vind ik ook wel goed.. Is fijn voor jou als meisje, maar ook voor de jongen..
En als het lukt beiden tegelijk.. Dat schijnt ook heel lekker te zijn
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Moenbloem schreef op 04-04-2004 @ 21:25 :
Succes met je onthouding iig
ach ik heb het op het begin 17 maande nie kunne doen, dus deze 3 maandjes moete ook lukke
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 17:31
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Had juno niet ergens een hele lange beschrijving gegeven over hoe je het best kunt pijpen? of was het een befhandleiding?
Oud 05-04-2004, 17:34
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 05-04-2004 @ 18:31 :
Had juno niet ergens een hele lange beschrijving gegeven over hoe je het best kunt pijpen? of was het een befhandleiding?
"Euh blijf liggen waar je ligt, schat. Even de handleiding opzoeken op het forum."

Ik zou zeggen: praat erover met je vriend. Je vriend kent zijn eigen piemel het beste en daarnaast is geen enkele jongen is hetzelfde.
Hij kan je aanwijzingen geven.

Experimenteer!

Laatst gewijzigd op 05-04-2004 om 20:01.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 17:39
leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
Chimera schreef op 05-04-2004 @ 10:13 :
- GEEN tanden!
duh! mijn vriend vind dat juist ongelofelijk geil als ik hem helemaal in me mond neem en beetje bijt aan de basis.... maar dat kan aan hem liggen... verder je handen erbij gebruiken schijnt goed te werken *niet te zachtjes*, is ook veel leuker voor hem als ie er zicht op heeft, dus ga op zon manier zitten dat ie het goed kan volgen .... maak er een show omheen, dus niet in je stoffige ouwe tuinbroek... maar leuk aankleden helpt ook....verder tja, vraag het hem is natuurlijk altijd persoonlijk,
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 18:25
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 05-04-2004 @ 18:31:
Had juno niet ergens een hele lange beschrijving gegeven over hoe je het best kunt pijpen?
Taadaa!! DE handleiding van Juno

techniek.

Houdingen: hij kan liggen of zitten, of staan of knielen. Ik kan voor hem zitten, of opzij liggen of zitten.

Een variant is die waarbij ik op mijn rug ligt en hij op boven me knielt( de variant op sit on my face!) en me in mijn mond neukt. Dat klinkt banaler dan het is, maar het geeft aan dat hij daarbij ook beweegt, want je kunt plat op je rug niet zoveel met je nek op en neer. Je moet er ook voor zorgen dat hij er niet te snel uitglipt, dus hand eromheen.
Spuiten gebeurt dan alle kanten op, zeg maar spraypainten.
Je kunt elkaar goed aankijken in deze houding.

Zuigtechnieken:

Ik gebruik ook altijd mijn handen, om hem vast te houden en dus op de juiste plek te houden ivm uitglippen, maar ook om een erectie te verstevigen of juist een orgasme uit te stellen. Knijpen!

Je hand of je duim en wijsvinger gebruik je als een verstelbare cockring. En je kunt je andere hand gebruiken om je mond te helpen, zodat je niet zo'n kramp in je kaken krijgt.

Hij kan niet helemaal tot in mijn keel, ondanks dat ik nauwelijks nog een braakreflex van betekenis over heb, en dan geeft een hand eromheen voor hem een lekker diep gevoel. Beweeg die hand ook af en toe mee, in hetzelfde ritme als je mond, als je op en neer gaat. Je kunt ook je mond stil zetten om zijn eikel, een beetje plagen met je tong, en snel met je hand op en neer gaan om de schacht. Je trekt dan aan het vel, dat dan om de schacht heen schuift. Niet te lang, want anders komt hij er acuut van klaar!

Strak trekken is ook een goeie, om hem meer te laten voelen. Hands om de schacht heen, en huid strak naar beneden trekken, zodat de eikel heel erg bloot getrokken wordt. Vasthouden, en heel erg zachtjes likken, want hij wordt er erg gevoelig van. Veel spuug gebruiken, leg er maar een doekje onder, want het druipt langs zijn ballen naar beneden. Niet de hele tijd vasthouden, anders wordt het te erg. Telkens eventjes als je aan het zuigen en trekken bent, om een soort pauze in te lassen.

Wat doe je met je tong?

Wie zei daar alleen tong? Je hebt een mondholte, met lippen, een tong en een keelholte met spieren in je keel die je aan het werk kunt zetten. De mogelijkheden zijn eindeloos!

Ik doe iedere keer een beetje anders, maar ik weet weleen paar basic rules.

Je begint zachtjes, met lange gelijkmatige bewegingen, of met likjes en sabbeltjes langs de hele piemel, je kunt als je wat langer bezig bent wat trucs uit de doos trekken, dus knijpen en trekken, en je schakelt daarna over op het subtiele uitstelwerk.

Dan gebruik je niet zozeer wrijving, als wel druk. Hier hou je hem met een hand vast aan de onderkant. Hij mag niet bewegen, anders ben je de controle kwijt. Parkeer dat ding gewoon in je mond, en laat je tong wiebelen, of rondjes draaien, zet hem vacuum en beweeg je hoofd en beetje, en wat hier goed werkt: Duw hem goed tegen de grens van je gehemelte, en laat dan de rand van het bot er langs schieten. Plop. Net alsof je je vingerin je wang zet en die eruit haalt. Dat kan trouwens ook met een piemel. Juist de plop geeft de sensatie. Je kunt het ook doen door hem met de rand van zijn eikel tussen je lippen te laten glijden, die je op spanning houdt. Het voelt dan steeds alsof hij een heel klein maagdeijk poesje penetreert, en daar gaan ze allemaal voor, dat blijkt wel uit de erotische advertenties.

Tijdens de subtiele fase kun je hem laten randjesfietsen, tot hij smeekt om klaar te mogen komen. Dan kun je het of steviger en sneller gaan doen, zodat hij als een trein, een achtbaan klaarkomt, maar je kunt ook dan, als hij de aanloopgolf gehad heeft, en het dus echt niet meer tegen kan houden en het ook niet meer mis kan gaan en afzakken, het juist ietsje trager en nadrukkelijker doen. Dan duurt de spuitgastfase wat langer.

Maar dan moet je elkaar echt heel goed kennen, want dat moment hangt op een halve seconde.

Het toompje en het plekje er net boven, dat V-tje van zijn eikel zeg maar, zijn het gevoeligst. Daar dus heel erg zachtjes en subtiel doen. De rest kan wel wat hebben.

Ballen: ik blijf er zoveel mogelijk af, na hem een paar keer te hard pal op de zaadleiders gegerepen te hebben. Toen zat hij ook tegen het plafond, maar niet van genot. Ik aai er zachtjes over, heb mijn hand eromheen, maar echt masseren, daar is hij te gevoelig voor. Maar vergeet zijn ballen dus niet.

Goed, hopelijk hebben jullie er iets aan. Je ziet, pijpen is meer dan wat ongecontroleerd aan zijn pik zuigen. Als je weet hoe zijn opwinding verloopt, hoe de curve van opwinding/plateau en orgasme eruit ziet, dan kun je dat beheersen, en het dus allemaal veel langer en lekkerder voor hem maken.

En als je hem zo alle hoeken van het orgasmekamertje hebt laten zien, wil hij dat acuut ook met jou. Dus leg nog maar een handdoekje klaar.
Oud 05-04-2004, 18:43
juno
juno is offline
Ik heb nog een paar dingetjes bijgeleerd.

Ten eerste dat sommige jongens godgeklaagd moeilijk kunnen klaarkomen van pijpen, sowieso moeilijk komen als ze met een meisje zijn.. En dat ligt dus niet aan jou, dat ligt aan hem.

Op de eerste bij wie me dat overkwam heb ik de methode hordenlopen toegepast. Pijpen en trekken, en steeds versnellen, tot hij een soort voororgasmetje heeft, en dan weer rustiger aan doen. Dit bouw je steeds langer op, die mini orgasmes komen ook steeds sneller, en uiteindelijk laait dat mini orgasmetje steeds verder op, tot hij echt klaarkomt. Daar ligt hij dan echt flink van te hijgen en te kreunen, en ik was verdomd lichamelijk gewoon moe geworden zeg...maar wat kwam die jongen klaar zeg. Ik helemaal blij, toch niet gezakt voor mijn eigen pijpcursus.

De volgdende op wie ik zakte wilde het gewoon heel anders. Niet huid straktrekken, maar juist meebewegen, en vooral: heel erg langzaam en zacht. Nou begin ik altijd al zo, maar deze was niet gevoelig voor de versnelling die ik gaandeweg normaal wel inbouw. Wel heeft hij de hele tijd liggen kreunen en piepen zuchten en spartelen en was hij een tikkie van de wereld, geloof ik, en ook proefde ik steeds kleine beetjes zaad, maar echt klaarkomen heeft hij tegen liggen houden. Hij wilde nog niet dat het ophield. Dus technisch gezien was ik in mijn eigen ogen gezakt, maar hij heeft zich toch flink liggen amuseren.

Nog een trucje: ballen naar beneden trekken zorgt voor uitstel, en zachtjes met je duim over de aanzet van zjn piemel aaien vlak voor HET moment zorgt ervoor dat het wel erg heftig is. Knijpen aan de basis op het moment zelf, als hij ligt te kloppen, zorgt ervoor dat het veel langer duurt, het geveol, voor hem. Wel loslaten he, niet de hele tijd blijven knijpen, hij moet het kwakkie wel kwijtkunnen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 07:58
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 05-04-2004 @ 18:39 :
duh! mijn vriend vind dat juist ongelofelijk geil als ik hem helemaal in me mond neem en beetje bijt aan de basis....
Als een meisje je aan het pijpen is, dus het betere op-en-neer werk, en dan met d'r tanden perongeluk langs je eikel schreept (of vlak eronder) dan voelt dat knap vervelend. Dat bedoel ik.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 12:52
juno
juno is offline
Ik moet met het schaamrood op de kaken bekennen dat ik per ongeluk wel eens met een hele dubbele rij kiezen langs een eikelrand schraap, vooral als de eikel in kwestie wat groot is en door de aktie nog eens een maatje groter wordt...aiaiaiai
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 14:01
Verwijderd
Juno je doet net alsof pijpen pas geslaagd is als de jongen in kwestie klaarkomt.

(Ohnee, dat is strikt subjectief en geldt alleen voor jou )
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 15:01
juno
juno is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 06-04-2004 @ 15:01 :
Juno je doet net alsof pijpen pas geslaagd is als de jongen in kwestie klaarkomt.

(Ohnee, dat is strikt subjectief en geldt alleen voor jou )
Ik wil, (strict subjectief en alleen voor mij geldend,inderdaad) toch wel de beloning van een bek vol... . Ik kan er niks aan doen, ik vind het een kick om een jongen in mijn mond te voelen klaarkomen. Ik weet hoe verrukkelijk hij het vindt aanvoelen, ik weet ook dat mijn vriend lekkerder komt in mijn mond dan ergens anders. Ik kan zoveel meer variatie aanbrengen op die manier.

En op het moment dat een knul door mij wordt klaargezogen, is dat een machtskick. Dat komt mooi wel even door wat ik met hem aan het doen ben, dat hij daar zo uit zijn dak ligt te gaan. Het is pure dominantie, controle. Iemand die ik klaarzuig, die is van mij.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 15:16
Verwijderd
Moenbloem, ik denk eigenlijk ook dat de vriend van Stefanlovertje bepaald niet blij is als ze hem eerst uitgebreid gaat pijpen en vervolgens ophoudt voordat hij klaarkomt, terwijl ze geen sex mogen hebben of wat dan ook. Lekker frustrerend...

Ennem, iemand noemde het toompje al, dat zit dus aan de onderkant (in erectie) / achterkant (zonder erectie) van de penis, helemaal onderaan de eikel, je ziet wel een klein driehoekje, het kan een wat lichtere kleur hebben dan de rest van de eikel (misschien ook wel een donkerdere, dat weet ik verder niet), en dat is inderdaad héél gevoelig. Wat voor stimulatie jouw vriend daar het leukst vindt kun je het beste zelf uitproberen, maar mijn vriend vindt het altijd wel leuk als ik er met het puntje van mijn tong langs 'kwispel', dus een vrij snel maar wel heel zachtjes er hoizontaal heen en weer langs ga. Dat is niet iets om continu te doen denk ik, maar het is wel leuk om hem er zo nu en dan tijdens het pijpen binnen je mond, of buiten je mond (bijvoorbeeld tijdens een pauze als je kramp in je kaken krijgt van dat ding in je mond), of om een lichte erectie snel verder te verharden, mee te verrassen .
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 15:50
juno
juno is offline
Jij noemt dat ook al kwispelen!!!

En als hij in je is en zijn bekkenbodemspier aanspant...noemen jullie dat soms ook neusduwtjes?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 16:06
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 06-04-2004 @ 16:50 :
Jij noemt dat ook al kwispelen!!!

En als hij in je is en zijn bekkenbodemspier aanspant...noemen jullie dat soms ook neusduwtjes?
nee, dan zeggen wij dat de penis kopjes geeft .
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 16:31
juno
juno is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 06-04-2004 @ 17:06 :
nee, dan zeggen wij dat de penis kopjes geeft .
Maar dan hebben jullie de verkeerde sigs!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 16:34
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
juno schreef op 06-04-2004 @ 17:31 :
LOL
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 13:55
Cruz
Cruz is offline
Citaat:
juno schreef:
*heel verhaal*
Wow, thnx! Hier hebben we tenminste nog es wat aan!
Oud 07-04-2004, 14:53
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 06-04-2004 @ 17:31 :
maar die zijn al bedacht vóórdat we dat zo noemden . Onze sigs zijn meer zo omdat ik de neiging heb om mensen kopjes (of meer bonkjes) te geven als ze lief doen, en omdat hij een prutelgeluid maakt dat op zich wel klinkt als spinnen als-ie blij is En later ook omdat 'geeft kopje' als je het letterlijk vertaalt in het Engels 'gives head' is, en daar wordt-ie ook wel blij van, en zo zijn we weer ontopic
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 15:56
sail fan
sail fan is offline
gewoon uitproberen, en goed naar zijn uitdrukingen kijken/luisteren en anders zit er niks anders op dan vragen
Oud 11-04-2004, 18:58
Alive&Dangerous
Alive&Dangerous is offline
probeer eens te neuriën, de vibraties die daardoor veroorzaakt worden zijn ook heel lekker.
Oud 11-04-2004, 19:02
Mindfields
Mindfields is offline
*zucht*..hele volksstammen neuken met alleen een condoom..
Oud 11-04-2004, 19:02
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 05-04-2004 @ 19:25 :
Taadaa!! DE handleiding van Juno

techniek.

Houdingen: hij kan liggen of zitten, of staan of knielen. Ik kan voor hem zitten, of opzij liggen of zitten.

Een variant is die waarbij ik op mijn rug ligt en hij op boven me knielt( de variant op sit on my face!) en me in mijn mond neukt. Dat klinkt banaler dan het is, maar het geeft aan dat hij daarbij ook beweegt, want je kunt plat op je rug niet zoveel met je nek op en neer. Je moet er ook voor zorgen dat hij er niet te snel uitglipt, dus hand eromheen.
Spuiten gebeurt dan alle kanten op, zeg maar spraypainten.
Je kunt elkaar goed aankijken in deze houding.

Zuigtechnieken:

Ik gebruik ook altijd mijn handen, om hem vast te houden en dus op de juiste plek te houden ivm uitglippen, maar ook om een erectie te verstevigen of juist een orgasme uit te stellen. Knijpen!

Je hand of je duim en wijsvinger gebruik je als een verstelbare cockring. En je kunt je andere hand gebruiken om je mond te helpen, zodat je niet zo'n kramp in je kaken krijgt.

Hij kan niet helemaal tot in mijn keel, ondanks dat ik nauwelijks nog een braakreflex van betekenis over heb, en dan geeft een hand eromheen voor hem een lekker diep gevoel. Beweeg die hand ook af en toe mee, in hetzelfde ritme als je mond, als je op en neer gaat. Je kunt ook je mond stil zetten om zijn eikel, een beetje plagen met je tong, en snel met je hand op en neer gaan om de schacht. Je trekt dan aan het vel, dat dan om de schacht heen schuift. Niet te lang, want anders komt hij er acuut van klaar!

Strak trekken is ook een goeie, om hem meer te laten voelen. Hands om de schacht heen, en huid strak naar beneden trekken, zodat de eikel heel erg bloot getrokken wordt. Vasthouden, en heel erg zachtjes likken, want hij wordt er erg gevoelig van. Veel spuug gebruiken, leg er maar een doekje onder, want het druipt langs zijn ballen naar beneden. Niet de hele tijd vasthouden, anders wordt het te erg. Telkens eventjes als je aan het zuigen en trekken bent, om een soort pauze in te lassen.

Wat doe je met je tong?

Wie zei daar alleen tong? Je hebt een mondholte, met lippen, een tong en een keelholte met spieren in je keel die je aan het werk kunt zetten. De mogelijkheden zijn eindeloos!

Ik doe iedere keer een beetje anders, maar ik weet weleen paar basic rules.

Je begint zachtjes, met lange gelijkmatige bewegingen, of met likjes en sabbeltjes langs de hele piemel, je kunt als je wat langer bezig bent wat trucs uit de doos trekken, dus knijpen en trekken, en je schakelt daarna over op het subtiele uitstelwerk.

Dan gebruik je niet zozeer wrijving, als wel druk. Hier hou je hem met een hand vast aan de onderkant. Hij mag niet bewegen, anders ben je de controle kwijt. Parkeer dat ding gewoon in je mond, en laat je tong wiebelen, of rondjes draaien, zet hem vacuum en beweeg je hoofd en beetje, en wat hier goed werkt: Duw hem goed tegen de grens van je gehemelte, en laat dan de rand van het bot er langs schieten. Plop. Net alsof je je vingerin je wang zet en die eruit haalt. Dat kan trouwens ook met een piemel. Juist de plop geeft de sensatie. Je kunt het ook doen door hem met de rand van zijn eikel tussen je lippen te laten glijden, die je op spanning houdt. Het voelt dan steeds alsof hij een heel klein maagdeijk poesje penetreert, en daar gaan ze allemaal voor, dat blijkt wel uit de erotische advertenties.

Tijdens de subtiele fase kun je hem laten randjesfietsen, tot hij smeekt om klaar te mogen komen. Dan kun je het of steviger en sneller gaan doen, zodat hij als een trein, een achtbaan klaarkomt, maar je kunt ook dan, als hij de aanloopgolf gehad heeft, en het dus echt niet meer tegen kan houden en het ook niet meer mis kan gaan en afzakken, het juist ietsje trager en nadrukkelijker doen. Dan duurt de spuitgastfase wat langer.

Maar dan moet je elkaar echt heel goed kennen, want dat moment hangt op een halve seconde.

Het toompje en het plekje er net boven, dat V-tje van zijn eikel zeg maar, zijn het gevoeligst. Daar dus heel erg zachtjes en subtiel doen. De rest kan wel wat hebben.

Ballen: ik blijf er zoveel mogelijk af, na hem een paar keer te hard pal op de zaadleiders gegerepen te hebben. Toen zat hij ook tegen het plafond, maar niet van genot. Ik aai er zachtjes over, heb mijn hand eromheen, maar echt masseren, daar is hij te gevoelig voor. Maar vergeet zijn ballen dus niet.

Goed, hopelijk hebben jullie er iets aan. Je ziet, pijpen is meer dan wat ongecontroleerd aan zijn pik zuigen. Als je weet hoe zijn opwinding verloopt, hoe de curve van opwinding/plateau en orgasme eruit ziet, dan kun je dat beheersen, en het dus allemaal veel langer en lekkerder voor hem maken.

En als je hem zo alle hoeken van het orgasmekamertje hebt laten zien, wil hij dat acuut ook met jou. Dus leg nog maar een handdoekje klaar.
Jij hebt je "huiswerk" goed gedaan.
Oud 11-04-2004, 19:30
barbara.inc
barbara.inc is offline
moest je daarvoor nou dat hele verhaal quoten??
Oud 11-04-2004, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 11-04-2004 @ 20:02 :
*zucht*..hele volksstammen neuken met alleen een condoom..
ja en in die volksstammen zijn er ook vast wel mensen die zwanger worden
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 20:24
Lorelei
Lorelei is offline
Wat heeft iedereen er toch een probleem mee dat ze voor onthouding kiest ipv condoom. Als ik de pil èn de morning after niet mocht slikken, zou ik ook wel even goed nadenken voor ik seks zou hebben hoor.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 20:41
Verwijderd
Waarom slechts één van de bovengenoemde twee voorbehoedsmiddeln, waarom niet allebei? Onthouding mét condoom is veel veiliger!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 21:33
R-J-N
R-J-N is offline
Citaat:
juno schreef op 06-04-2004 @ 16:01 :
Ik wil, (strict subjectief en alleen voor mij geldend,inderdaad) toch wel de beloning van een bek vol... . Ik kan er niks aan doen, ik vind het een kick om een jongen in mijn mond te voelen klaarkomen. Ik weet hoe verrukkelijk hij het vindt aanvoelen, ik weet ook dat mijn vriend lekkerder komt in mijn mond dan ergens anders. Ik kan zoveel meer variatie aanbrengen op die manier.

En op het moment dat een knul door mij wordt klaargezogen, is dat een machtskick. Dat komt mooi wel even door wat ik met hem aan het doen ben, dat hij daar zo uit zijn dak ligt te gaan. Het is pure dominantie, controle. Iemand die ik klaarzuig, die is van mij.
Oef, mijn droomvrouw!!!

Ik kom als ik masturbeer behoorlijk snel klaar, maar met meisje lijkt het bij mij praktisch onmogelijk en met pijpen is het dan ook nog nooit gelukt....maar zoals jij het beschrijft , whoei!! De gedachte alleen al!!

Tip aan alle meisjes, luister naar Juno!!!!!!
Oud 11-04-2004, 22:00
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 11-04-2004 @ 21:24 :
Wat heeft iedereen er toch een probleem mee dat ze voor onthouding kiest ipv condoom. Als ik de pil èn de morning after niet mocht slikken, zou ik ook wel even goed nadenken voor ik seks zou hebben hoor.
eindelijk snapt eens iemand mij
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 22:02
juno
juno is offline
Citaat:
Jinx-Boy schreef op 11-04-2004 @ 22:33 :
Oef, mijn droomvrouw!!!

Ik kom als ik masturbeer behoorlijk snel klaar, maar met meisje lijkt het bij mij praktisch onmogelijk en met pijpen is het dan ook nog nooit gelukt....maar zoals jij het beschrijft , whoei!! De gedachte alleen al!!

Tip aan alle meisjes, luister naar Juno!!!!!!
Toch is het me bij eentje niet gelukt hoor, okee, die gaf ook toe dat hij het expres tegenhield en we hebben het maar twee keer gedaan en sowieso komt hij zeer moeilijk klaar bij een meisje, maar toch...ik ben er nog steeds een beetje van over mijn theewater.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 22:09
*Shorty*
*Shorty* is offline
Citaat:
perseus schreef op 04-04-2004 @ 16:52 :

maar over dat pijpen: ik zou het gewoon niet doen
Oud 12-04-2004, 08:54
Bosserini
Bosserini is offline
Citaat:
perseus schreef op 04-04-2004 @ 16:52 :
Oud 12-04-2004, 10:42
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
@juno: Heb jij er ook zo last van wanneer je geslikt hebt dat het daar dan gaat jeuken in je keel? Die klacht hoor ik nogal regelmatig bij mijn vriendin.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten