Advertentie | |
|
![]() |
|
Schoudertas met discman + cd's, lippenbalsem, flesje water, portemonnee, handcrčme, deo, lenzenspullen + bril, pen & papier, een paar boeken/tijdschriften, eten en drinken, kauwgom, vijl, pijnstillers/andere medicijnen die ik bij de hand moet hebben, en als ik m'n mobiel kan gebruiken daar waar we heengaan ook.
Maar dat heb ik altijd bij me. ![]() Verder ook een beer(tje), m'n eigen kussen, m'n agenda en allerlei (veel) foto's. De laatste vier zou je nutteloos kunnen noemen. En een paar dingen uit die tas ook. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 21-02-2004 om 07:30. |
![]() |
|
Hmz, ben net terug van vakantie en zoals ik hier al eerder geschreven heb, wilde ik mijn mobiel meenemen ookal zou ik waarschijnlijk toch geen bereik hebben... dat doe ik dus nooit meer, want nu ben ik 'm kwijtgeraakt en heb ik helemaal geen mobiel meer
![]() Misschien dat ik in het vervolg toch even wat beter na ga denken over nutteloze dingen waar ik waarde aan hecht, of ik die niet beter thuis kan laten...
|
ik neem mee:
- mn muziek (discman en alles er om heen) - foto toestel ( kommie er zelf niet zo vaak op, want ik maak de foto's ![]() - mobiel en daar waar ik smsjes in kan schrijven - vakantie dagboek wat neem ik niet mee!!: mn 2 vriendinnnen die afgelopen twee jaar mee waren
|
Hmz... voor 1 weekje Texel in een bungalow...
- Zwemspellen - Genoeg kleding voor in te stappen, maar ook voor overdag, T-shirts en zo - Halve CD-collectie ![]() - Radio of discman - Goed schoeisel (gewone schoenen, slippers, sportschoenen) - Condooms, oke nu heb ik een vriendin, ik blijf echt wel trouw, maar stel dat mijn vrienden (als die dan vrijgezel zijn) er te kort komen ![]()
|
cd met de megahit: DE KLUMPESTOEMPER erop.
die doet het altijd goed op feesten en partijen, tevens nemen wij deze hit steevast mee als we ergens uitgaan met de vrienden. verder mijn I love Schaijk t-shirt, om te provoceren met mensen uit omligende dorpen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Positieve-Topic#2 \o/ Verwijderd | 387 | 16-02-2009 11:51 | |