Tsjah...hoe ik moet beginnen weet ik al niet zo goed... Ik heb het hier nog nooit over gehad, en dacht er ook nooit echt aan, maar nu ik op kamers woon krijg ik tijd om na te denken... Het zit zo, 4 jaar geleden (ik was toen 14) was ik, samen met mn moeder en zus, op vakantie in italie. Gerben was daar ook, een jongen van toen begin 20. Ik had altijd al wel door dat ie naar me keek als ik in mn zwembakje liep, en ook naar andere meisjes. Hij begon steeds een beetje aan me te zitten en ik deed erg afstandelijk. Op een avond, toen we met een hele groep op het strand zaten bij een kampvuur, en iedereen dronken was behalve ik, want ik dronk niks, begon Gerben aan me te zitten. We lagen eerst in een rechte rij zeg maar, maar toen ging iedereen rond het kampvuur zitten maar gerben hield me tegen, zodat we een beetje afgezondert lagen. Hij begon aan me te zitten en ging op n gegeven moment mn broek in. Naja, je weet t wel..... Later pakte hij mijn hand en deed hem naar zijn "ding". Ik gaf misschien wel aanleiding en het is misschien wel mn eigen schuld, omdat ikniet zei dat hi moest stoppen. Ik spurtelde wel tegen maar was gewoon heel bang. Op een gegeven moment kwam ik uit een roes zeg maar, en ben ik heel hard weg gelopen. Ik ben in mn tent gaan liggen en heb de hele nacht niet geslapen. Ik ben 's nachts nog gaan douchen omdat ik me echt vies voelde. Ik weet dat t misschien we mn eigen schuld is omdat ik duidelijker had moeten zijn, maar ikzit hier nu heel erg mee, ook omdat ik een vriendje heb en ik heb nu altijd het idee dat ik dingen "moet"doen voor hem,maar dat wil ik eigenlijk helemaal niet. Wat moet ik doen en hoe gaan degen ermee om die ook zoiets hebben gehad???
Groetjes San