Vorige week zijn we met een gedeelte van school op excusie geweest. Ik kwam daar een heel leuk meisje tegen (Kim) en vond haar meteen al leuk. De voorlaatste avond leerde ik haar beter kennen en we konden (volgens mij) wel goed met elkaar opschieten. De volgende avond gingen we weer met de groep de stad in, maar omdat we met zo'n grote groep waren moesten we ons splitsen. Ik bleef natuurlijk in de groep van haar

Weer veel met elkaar gepraat enzo. We kregen al een paar opmerkingen van "de vonken vliegen eraf" maar daar reageerden we niet op. so far so good
De volgende dag vertrokken we dus....
In de bus keken we elkaar veel aan maar we zaten nogal ver vanelkaar af dus tot een gesprek kwam het niet en omdat haar vriendinnen er de hele tijd bijzaten had ik ook niet echt behoefte om te praten. Tijdens de pauzes ging ik weer eens met haar praten maar ik kreeg het gevoel alsof ze me niet moet dus ik dacht sh!t!
Toen ging een vriend van me naast haar zitten en ging ff met haar praten. Hij kwam terug en zei dat hij haar nummer had gekregen en als ik niet om haar nummer zou vragen moest hij het geven. Eingelijk mocht hij dit niet zeggen maarja. Ik blij natuurlijk en toen we uitpakten heb ik snel om haar nummer gevraagd.
De volgende dag vandaag dus stuur ik haar een smsje dat ik het k*t vond dat het alweer voorbij was zij zei ja ik ook. Daarna stuur ik er nog 1 en schrijf dat ik de groep mis maar vooral haar en ik krijg terug "Ja het is maar saai thuis gelukkig schijnt de zon en ik ga donderdag ook naar het school feest"
Wat heb ik hier nu weer aan???? Later hoorde ik dat ze het net uit is met een vriend waar ze 1,5 jaar iets mee had maar toch ik heb toch echt het idee alsof er iets fout is gegaan of dat ze ineens me niet meer leuk vindt wat dit smsje was echt ongeloofelijk oppervlakkig
Weet iemand wat ik hiermee moet/kan doen?