Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2002, 17:26
Nummer10
Nummer10 is offline
Vorige week zijn we met een gedeelte van school op excusie geweest. Ik kwam daar een heel leuk meisje tegen (Kim) en vond haar meteen al leuk. De voorlaatste avond leerde ik haar beter kennen en we konden (volgens mij) wel goed met elkaar opschieten. De volgende avond gingen we weer met de groep de stad in, maar omdat we met zo'n grote groep waren moesten we ons splitsen. Ik bleef natuurlijk in de groep van haar Weer veel met elkaar gepraat enzo. We kregen al een paar opmerkingen van "de vonken vliegen eraf" maar daar reageerden we niet op. so far so good

De volgende dag vertrokken we dus....

In de bus keken we elkaar veel aan maar we zaten nogal ver vanelkaar af dus tot een gesprek kwam het niet en omdat haar vriendinnen er de hele tijd bijzaten had ik ook niet echt behoefte om te praten. Tijdens de pauzes ging ik weer eens met haar praten maar ik kreeg het gevoel alsof ze me niet moet dus ik dacht sh!t!
Toen ging een vriend van me naast haar zitten en ging ff met haar praten. Hij kwam terug en zei dat hij haar nummer had gekregen en als ik niet om haar nummer zou vragen moest hij het geven. Eingelijk mocht hij dit niet zeggen maarja. Ik blij natuurlijk en toen we uitpakten heb ik snel om haar nummer gevraagd.

De volgende dag vandaag dus stuur ik haar een smsje dat ik het k*t vond dat het alweer voorbij was zij zei ja ik ook. Daarna stuur ik er nog 1 en schrijf dat ik de groep mis maar vooral haar en ik krijg terug "Ja het is maar saai thuis gelukkig schijnt de zon en ik ga donderdag ook naar het school feest"

Wat heb ik hier nu weer aan???? Later hoorde ik dat ze het net uit is met een vriend waar ze 1,5 jaar iets mee had maar toch ik heb toch echt het idee alsof er iets fout is gegaan of dat ze ineens me niet meer leuk vindt wat dit smsje was echt ongeloofelijk oppervlakkig
Weet iemand wat ik hiermee moet/kan doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2002, 17:43
Rio
Rio is offline
Lieve nummer10,
Maak je niet druk!! Weetje ik denk dat ze je best ziet zitten enzo, maar dat ze even de kat uit de boom kijkt en kijkt hoe je reageert enzo. Ik was namelijk precies het zelfde.. ik wist nooit wat ik moest zeggen als ik met een jongen die ik leuk vond aan de telefoon was of als ik met hem aan het smsen of msnen was. Ik vond het eng en ik dacht dat hij mij nooit leuk zou vinden ofzo. Hij komt vaak bij mij vriendin thuis, waar ik hem dus ook heb leren praten en ik maak steeds van die rare antwoorden zoals als Lena zei: "weetje wie er ook is G!!!!" En ik antwoordde dan bijv. "ja en wat moet ik daar mee?" echt het kwam dus heel bot enzo over, maar ik wist mijn god niet wat ik dan moest zeggen terwijl ik hem wel superleuk vond...

Ik denk dat ze je wel leuk vind, maar dat ze je beter wil leren kennen en misschien was dat smsje wel helemaal niet voor jou bedoelt, in ieder geval er zal een goede uitleg voor zijn. Vraag het haar, en je vind je antwoord wat je zoekt. Weetje ga ervoor!! En praat met haar!! Dan hoor je denk ik wel dat ze je leuk vindt!! Want veel meiden blijven oppervlakkig als ze niet zo goed weten wat die jongen nu van haar vind!! Echt geloof me!!
GO FOR IT!!!

Liefs, Rio
Oud 29-03-2002, 18:11
Nummer10
Nummer10 is offline
Bedankt voor je reactie!
Ik wacht gewoon ff af wat er gaat gebeuren en hoop dat ze snel met de fotos van de vakantie komt
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 08:44
moenbase
moenbase is offline
hoe oud/jong is't meisje?
Oud 30-03-2002, 10:55
Nummer10
Nummer10 is offline
Ze is 17... Ik 18
Met citaat reageren
Oud 30-03-2002, 13:58
meissie 1982
meissie 1982 is offline
eeh ze schrijft IK ga OOK naar het schoolfeest, met andere woorden KOM OOK!!
tenminste dat denk ik, en ik ben een meissie dus heb ik gelijk
veel suc-6 en vergeet niet je tanden te poetsen van te voren haha
x
Oud 31-03-2002, 10:41
~Roosje~
~Roosje~ is offline
die ziet je echt wel zitten...ze is misschien ook wel verlegen en kijkt liever even de kat uit de boom...maar als ze idd over het schoolfeest begint en dat ze daar heen gaat zegt ze eigenlijk van ik ga dus kom ook! loop daar dan gewoon op haar af en begin een praatje en biedt haar wat te drinken aan (die vriendinnen zijn dan meestal al lang ergens anders gaan staan, zo van "laat die 2 maar ff alleen!") komt vast wel goed! heel erg veel suc-6 iig!
Oud 31-03-2002, 14:15
Nummer10
Nummer10 is offline
Uh ik vroeg of ze naar het schoolfeest ging toen zei ze ja ik ga ook. Gister hoorde ik dat iemand had gevraagd hoe het nu zat daarna kreeg ik een smsje met daarin "Ik leg het je nog wel uit want het is nu allemaal heel moeilijk dus misschien daarna....".

Ik kwam haar daarna tegen op msn ik dus wat gevogeld en ik kreeg te horen dat er vier jongers achter haar aanzaten. Ik vroeg vind je er een bijzonder leuk zei ze ja. Ik weet al dat 2 van die jongens zij helemaal niet leuk vind maar haar ex vriend blijft ze toch leuk vinden of iig hij haar. Daarna vroeg ik kun je het nu misschien uitleggen zei ze nee sorry..... Ja hoor lekker duidelijk.

[Dit bericht is aangepast door Nummer10 (31-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 00:32
Verwijderd
Alleen het feit al dat ze aan jouw vriend vroeg of ie haar nummer aan jou wilde geven als je het zelf niet zou vragen, geeft al aan dat ze in je geinteresseerd is!! Wat verder de reden is dat ze zo vaag deed, weet ik niet. Dat moet je der gewoon vragen! Of laat het zitten en vraag gewoon of ze met je uit wil!

het begin is er toch al? Je hebt der telefoonnummer, dus contact is zo gemaakt. Een afspraak ook

Succes en veel plezier!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten