![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ehm, een kwartier is natuurlijk geen eeuwigheid. De gemiddelde vrouw heeft gemiddeld minimaal 13 minuten erotische stimulatie nodig (geestelijke stimulatie telt op zich ook), dus met een kwartier zit je er maar een paar minuten boven. Ik kan me wel voorstellen dat je na vijf minuten denkt 'laat maar zitten, anders is het zielig', want het lijkt jou vast niet leuk om een kwartier lang van zo dichtbij met een vagina aan de gang te zijn. Je vriend echter valt op vrouwen en hij vindt dat dus wel leuk ![]() Als je het toch vervelend vindt dat hij maar steeds daarbeneden ligt, kan hij natuurlijk ook gewoon pauzes nemen tussendoor. Gewoon even een paar minuutjes zoenen en strelen enzo, en dan kan-ie weer verder. Dat hoeft niet eens op randjesfietsen-achtige-manier, hij kan best ook een pauze nemen als je nog een eind van je orgasme vandaan bent/ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Maar what's the big deal? Dan seks je toch gewoon een half uurtje langer? Ik heb liever een uur seks dan een mager kwartiertje hoor. (vluggertjes daar gelaten)
||
Citaat:
||
Citaat:
Hmm, mij lijkt het ergens wel wat, eerlijk gezegd. Dan weet ik ook eens wat hij voelt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan het zelf op zich binnen vijf minuten, maar dat is minder leuk, dus ik doe er alsnog vaak een kwartier over. Maar ik kom al vrij snel klaar voor een meisje, en binnen 2 minuten gaat mij echt niet lukken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat dus ook duidelijke voordelen biedt aan de andere kant |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk dat de meeste jongens het alleen maar leuk vinden hun vriendin te zien genieten. @topicstartster: Als je na 5 minuten al opgeeft vind ik het ook niet gek dat je niet klaarkomt, beetje meer geduld hebben en je ontspannen en dan komt t vanzelf goed, geloof me het is het 'wachten' waard! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |