Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Probeer zulke situaties te vermijden.focus je op andere dingen.
||
Citaat:
||
Citaat:
je kan ook niet echt goed zeggen of je van iemand houd... als je verliefd bent dan zie je geen slechte dingen... pas als je een tijd met iemand hebt en dan ook de slechte dingen ziet en ondanks al het goede en slechte van die persoon nog altijd bij hem/haar wil zijn... dan spreek je van houden van.. nou ja, lijkt mij dan maar ik kan het verkeerd hebben natuurlijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
maar dat is lullig =) mag die gozer wel die zo naar je keek ... mwah waarschijnlijk is het dan niet de juiste meid voor jouw knul ... go on, look around, have phun, live it =) |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben het daar echt totaal niet mee eens. Tuurlijk kun je van mensen houden zonder een liefdesrelatie te hebben gehad. Als vrienden ken je ook elkaars slechte eigenschappen en die neem je dan ook voor lief. Daarbij zijn er vast wel mensen die eerst heel lang bevriend zijn voordat ze een relatie krijgen, dan hou je ook al van elkaar...
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() liefde en vriendschap zijn voor mij 2 verschillende dingen... houden van in een vriendschap is voor mij ook iets anders dan houden van in een liefdesrelatie... en uit het verhaal van Pim89 heb ik niet kunnen opmaken dat ze voordat ie een blauwtje liep al een langdurige vriendschap hadden... het was een "meisje van school" . Dus ik vind heel je voorbeeld eigenlijk nergens op slaan... in een vriendschap praat je niet over de genegenheid en intimiteit die je in een liefdesrelatie hebt... ook kan je geen blauwtje lopen in een vriendschap... tenminste voor zover ik weet. ook ik zal nooit zo houden van mijn vriend(inn)en als ik zal houden van mijn euh... liefdespartner zeg maar... (als ze ooit in mijn leven zou verschijnen ![]()
||
Citaat:
Natuurlijk kun je in een vriendschap niet dezelfde genegenheid en intimiteit hebben als in een liefdesrelatie, maar je kunt toch ontzettend veel genegenheid, tederheid etc. voelen voor een goede vriendin en een zekere vorm van intimiteit met haar aangaan. Niet zo diepgaand als in een liefdesrelatie of course, maar het kan wel... |
![]() |
||
Citaat:
![]() En inderdaad ben ik met meisjes vanzelf veel intiemer. Jongens willen dat niet en ik ook niet. Ik verwacht ook van mijn vrienden dat ze niet aan me gaan zitten ofzo, knuffelen enzo. Dat kan ik niet met een jongen. En ook niet met elke vriendin trouwens. Dat zou 'n beetje teveel van het goede worden. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
aah ik word gek van mezelf steffie | 9 | 13-08-2003 20:10 | |
Psychologie |
ik word helemaal gek van mijn 'beste' vriendin Verwijderd | 6 | 15-05-2003 13:50 | |
Psychologie |
Ik word gek van m'n ouders Hardcore | 3 | 15-03-2003 10:00 | |
Psychologie |
Ik word gek..... Verwijderd | 44 | 06-03-2003 15:56 | |
Psychologie |
Ik word gek... Iotje | 15 | 22-05-2002 08:38 | |
Liefde & Relatie |
ik word gek! ik wil niet zonder meer! noukkk | 11 | 27-03-2002 07:55 |