Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2004, 22:34
Verwijderd
Ik heb net silence of the lambs gekeken onder het genot van een fles witte wijn met creme de cassis.
Dat maakt mij een alcohol snol met een toekomstige kater.
Advertentie
Oud 10-04-2004, 00:44
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 09-04-2004 @ 23:34 :
Ik heb net silence of the lambs gekeken onder het genot van een fles witte wijn met creme de cassis.
Dat maakt mij een alcohol snol met een toekomstige kater.
En een Kirbeeb! Mis je beeb!

Ik heb

Uitgeslapen, me verschrikkelijk verslapen en daardoor te laat bij het hotel waar mijn mama verblijft aangekomen, sorry gezegd, nog een keer en nog een keer sorry gezegd, gaan lunchen in een knussig restaurantje, galerietjes bekeken, gewinkeld, daarna gewerkt en mijn moeder weer ergens in een cafe ontmoet, wat gedronken, wat gewindowshopt en toen uit eten geweest, daarna naar een jamsession in een jazzclubje met louche uitstraling en veel rood velours en toen halfdronken naar huis gegaan, straks slapen.

Ik ben cool.
Oud 10-04-2004, 01:30
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 09-04-2004 @ 16:37 :
idd. hoe kan iemand nou op ons 2 vallen.
da's net zoiets als eh op david hasselhoff vallen en tegelijk op patrick steward

Eh. Ik heb overdag apatisch door het huis gestruind en 's avond naar een metal iets geweest.
Oud 10-04-2004, 07:56
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 10-04-2004 @ 01:44 :
En een Kirbeeb! Mis je beeb!

Kirbeeb to the bone!
Ik heb ook nog geslapen vannacht, met een lampje aan natuurlijk.
Ik was doodsbang dat Hannibal Lecter me op kwam smikkelen.
Nu zit ik te computeren met gekleurde franse snoepjes met wit poeder, en ik heb me voorgenomen om er een nuttige dag van te maken.
Oud 10-04-2004, 08:04
cha0s
cha0s is offline
uhm, van 4 tot 6 uur buiten staan kloten met m'n Poi's.
half 7 ff wat te eten gemaakt en ff nieuws gekeken e.d.
en van half 8 tot net weer in 't park gestaan met m'n Poi's.
zometeen douchen en dan zie ik wel weer verder...

juh, knettergek.
Oud 10-04-2004, 08:14
merels
merels is offline
hmm. Gister gewerkt, maar mocht vroeger weg. Toen wat geforumd, naar kapper geweest. Daarna gegeten bij een vriendin, wat gedronken, nog meer gedronken, uitgeweest, en nu voel ik me niet super.
Maar ik heb wel een nieuw kapsel
Oud 10-04-2004, 08:56
cha0s
cha0s is offline
Net 'n formulier ingeleverd in 't centrum, onderweg nog grrrrrrrrristenen (of jehova's of wat 't ook voor kutgelovigen waren.) lopen zieken. rot op met die klote Ontwaakt, ga iemand anders pesten met je homofobe, sadistische, racistische, massamoordende tyfus god. kan bloedlink worden van die lui. 2 van die zwarte kousen kutjes met rok en dan 'n klein meisje wat verplicht met mama mee moet om foldertjes uit te delen aan de mensen. verziek dat kind 'r jeugd maar, dat kind hoort nog in bed te liggen, of te spelen... maar niet geïndoctrineerd foldertjes uit te delen.

goed begin van de dag... *zucht*
Oud 10-04-2004, 10:32
Baracuda
Baracuda is offline
gisteren een feestje met freunden. toen zijn we daarna maar naar grunnen gegaan om verder de feesten. om 5 uur ben ik in mijn bedje gestapt en heb lopen slapen tot ongeveer 11.30. en nu zit ik hier en ben ook 'one bad trip'aan het kijken ( ) en zie een gorilla in beeld.
Oud 10-04-2004, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Baracuda schreef op 10-04-2004 @ 11:32 :
lopen slapen
Oud 10-04-2004, 11:15
cha0s
cha0s is offline
kan toch... slaapwandelen
Oud 10-04-2004, 11:20
Baracuda
Baracuda is offline
Citaat:
Noé schreef op 10-04-2004 @ 12:14 :

Citaat:
cHa0s schreef op 10-04-2004 @ 12:15 :
kan toch... slaapwandelen
precies
Oud 10-04-2004, 12:33
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 10-04-2004 @ 02:30 :
idd. hoe kan iemand nou op ons 2 vallen.
da's net zoiets als eh op david hasselhoff vallen en tegelijk op patrick steward

Eh. Ik heb overdag apatisch door het huis gestruind en 's avond naar een metal iets geweest.
de wonderen zijn de wereld nog niet uit

gistereen bij eene vriend van me een avond geblowd en gezopen terwijl we de vliegende panters keken en prince of persia speelden. vanmorgen door mn beste vriendin uit mn nest gebeld en nu maar ff ontbijt fixen en met wat simpsons aan maar weer proberen in slaap te komen ofzo
Oud 10-04-2004, 12:39
Glory
Glory is offline
Ik ga zometeen naar de Carpetland
Oud 10-04-2004, 12:46
vixen
vixen is offline
Ik ben gister eerst naar de stad geweest waar ik de shopaholic zonder geld heb uitgehangen (veel kleren kijken, maar bedenken dat ik ze pas volgende maand kan kopen), toen ben ik naar een musical geweest (jesus christ superstar, lekkah vals) en toen naar een dnb feestje. En vandaag ben ik brak.
Oud 10-04-2004, 17:06
Glory
Glory is offline
Ik ben naar de Carpet land geweest. Helaas geen nieuwe vrienden gemaakt. Vervolgens ben ik naar de H&M geweest. Daar heb ik een sjaal gekocht, een lelijke sleutelhanger en een overdreven slettebek uitgelachen. Vervolgens heb ik een i-D gekocht en een superbizar konijnenmasker en daarna heb ik zooi gekocht voor de paasvuur picknick en nu zit ik eraan te denken om UT2004 te gaan spelen... en Shandy te gaan drinken...

Laatst gewijzigd op 10-04-2004 om 18:06.
Oud 10-04-2004, 17:47
Verwijderd
geshopt in nijmegen. foto's gemaakt van WOII graven.
veel gefietst door het platteland.

citygirl goes oe-oe- oerend hard
Oud 10-04-2004, 17:55
Susanne
Susanne is offline
Ben gisteren rond 8 uur naar een vriendje gegaan om een film te kijken omdat we ons allebei verveelden, toen ik thuis kwam zaten m'n oom en zijn vriend er, zijn overgevlogen vanuit spanje om naar de babbies te kijken, echt superleuk Naja, rond 23:00 wilden ze weggaan, en geheel onverwachts vroegen ze of ik meewilde naar Utrecht, en dat wilde suusje natuurlijk wel In de auto muziek heel hard aan en hard meegezongen undsoweiter, was echt weer lachen Daar dus geslapen, rond 10 uur al wakker gemaakt omdat ze me wat van de stad wilden laten zien.. Eventjes gewinkeld, ergens gegeten en toen weer met treintje zu hause, heb een leuke dag gehad tot nu toe
Oud 10-04-2004, 18:01
GRRR
GRRR is offline
opgestaan, dinnetje aandacht gegeven. haar naar der werk brengen. naar een vriend gaan hem helpen verhuizen. in de stad eten gehaald en bij hem opgegeten. jointje gerookt. biertje gedronken. andere vriend kwam langs. met die vriend naar een café gegaan. biertjes gedronken. jointje gerookt. een vriendin kwam langs. met haar nog meer biertjes gedronken en daarna met haar naar een disco shit geweest. toen kreeg ze een breakdown. heb haar naar huis gesleept en ben bij haar blijven slapen. heeft ze de hele avond in mijn armen gehuild en viel toen in slaap. ben nu pas weer zu hause en zit te internetten.

ik ben een goede vriend.
Oud 10-04-2004, 19:30
kneisje
kneisje is offline
Om 7 uur opgestaan, ontbijten, rustig aan gedaan, naar werk gefietst en dus de hele dag in de H&M kinderkleertjes verkocht. Erg gezellig, gelachen, helaas druk zoals gewoonlijk. Ehmz tot 7 uur gewerkt, thuis broodjes gegeten. Nu even internetten en zometeen komen er wat vriendinnetjes. Eerst idols kijken vermoedelijk en dan naar t Patronaat voor 'All tomorows Parties'. Om een uur of half 5 zien thuis te komen, men blijft bij mij slapen en dan na flink uitslapen morgeneen werkstuk over de Gulden Snede in elkaar flansen.
Oud 10-04-2004, 19:42
rubenrtv
rubenrtv is offline
gesport, want ik ben heel sportief
Oud 10-04-2004, 19:47
snoodaard
snoodaard is offline
Gister naar steve in hengelo geweest. Een middag lang gesport en veel geskwasjt. Vandaag de spierpijn aan mijn booty vanwege dat nare spel. Om nog maar niet te spreken van de 3 nederlagen die ik heb geleden.
Savonds burrito's gegeten, dit omdat steve goed kan koken. Dit meld ik zo ook nog even in het analyseer blabla topic.
Naar de oude crib van frizo geweest om onzelf daar naast het goede gezelschap tegoed te doen aan onvertantwoordelijk gebruik van alcohol en dergelijke. Vanwege vreemde redenen kwamen er gedurende de avond verkeersborden en planten tevoorschijn uit een leeg huis. Daar keken we niet van op en dronken dapper verder.
Na een kleine huiswaardse quest m'n trui voor een jas omgeruild en wat suikerwater gedronken. Dat scheen te helpen tegen het brakke gevoel, dat deed het ook.
Ter afsluiting van de avond deze ochtend tussen 2 en 4 in de kroeg in hengelo, de Nul, doorgebracht.

De rest van déze dag en dit verhaal straks.
Oud 10-04-2004, 21:05
Hippetitus
Hippetitus is offline
ik heb geslapen, toen gegeten, een puur pijpje gemaakt, puur pijpje genuttigd en toen met de autorace baan gespeeld(was egt cool)
Oud 11-04-2004, 03:06
Verwijderd
Me verslapen
Geluncht op een terrasje aan de Seine
Winkeltjes gekeken
Een te kleine rugzak ingepakt
Thee gedronken
Chocolade gegeten
Treinreisje Parijs-Amsterdam gemaakt
Getelefoneerd

Cosmopolietje weer, he.
Oud 11-04-2004, 16:38
Verwijderd
Ik heb gister van 12 tot 6 aan mijn profielwerkstuk gewerkt.
Je moet wat als je alles een eeuw voor je uit schuift.
Toen ben ik me op gaan tutten en met een vriendinnetje naar de film gegaan. (along came polly)
In de pauze heb ik me rot geërgerd aan een boerentrien die achter me zat. "weet je wat ik ook een geinig stukje vond?"
Na de film hebben we twee vrienden opgehaald (gewoon vriendin dus geen double date ofzo) en zijn we wat gaan drinken.
Om half één pakte ik mijn fiets en ben heel hard naar huis gefietst, in gedachte nog steeds achtervolgd door Hannibal Lector.
Thuis aangekomen durfde ik mijn fiets niet in de achtertuin te zetten, want misschien zat hij daar wel.
Eenmaal veilig binnen heb ik even geforumd en kwam ik tot de ontdekking dat ik een nieuwe groupie heb, namelijk loveoxyde!
Om half 2 lag ik in bed, en om 9 uur stond mijn wekker.
Toen heb ik ge-paas-ontbijt met mijn ouders en de huishomo, lekker burgo met matzes en een paasstol.
Van 12 tot nu weer geprofielwerkstukt (nieuw werkwoord) en ik zit nu te dubben of ik nog even ga slapen, want ik heb een lange nacht voor de boeg. (soultrain)
Alsof ik nog niet genoeg getypt had, nu voor jullie dit verhaal.
Veel leesplezier.

Oja dit alles maakt mij een nep designkakker met hamsterwangen.
Oud 11-04-2004, 16:49
Marshall
Marshall is offline
gisteren 24 uur opgeweest waarvan 5 uur dansend in las palmas op heel veel marisol, ge-eindigd met een perenijsje om 4 uur later heerlijk gereformeerd aan een paasontbijt te beginnen

ik ben dus een danskutje met perenijs smaak en een katholiek probleem
Oud 11-04-2004, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Marshall schreef op 11-04-2004 @ 17:49 :
een katholiek probleem
Ja
Oud 11-04-2004, 17:17
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Noé schreef op 11-04-2004 @ 17:50 :
Ja
sinds ik jou ken heb ik wel alle zonden begaan dus

Oud 11-04-2004, 17:55
Laïs
Laïs is offline
Gisteren. naar de zuid gefietst.boek ingeleverd. boete betaald. ijs gegeten. naar kinderoppas huis gefietst om te zien waar het was. gevonden. op vriendin gewacht die te laat was. vriendin is toch gekomen en gegeten.
naar dat kinderoppas huis gefietst,foute nummer. jah :-| terug naar huis gefietst. naar madam gebeld die het allemaal regelt. had ze me de verkeerde nummer gegeven en was het een paar huizen verderop. de geit. maar alles werd goed gemaakt door jongetje.

Vandaag. Frans vertaald. Naar vriendin gegaan. gegeten maar geen honger [wow].
Saaie zondag.
Oud 11-04-2004, 19:17
snoodaard
snoodaard is offline
Zaterdagochtend in huize-steve in slaap gevallen. Rond ? 11 uur geloof ik wakker geworden.
Bacon 'n eggs als ontbijt
Na wat uren gamen met steve door z'n moeder naar het station gebracht, lief van d'r.
De treinreis terug was verdacht relaxt. Op station arnhem nog even een boekje van Youp gekocht, lekker lezend naar huis toe.
S'avonds langs m'n moeder geweest, even wat meer gelezen en een opname van donderdag opgehaald.
Thuis op bed gelegen, wat gevorumt, en blokjes kaas met mosterd gegeten onder het genot van wat dubbel fris.

Vandaag, vandaag heb ik vrij weinig gedaan.
Even langs Faery geweest. Even langs m'n toekomstige werk geweest.
Veel uitrusten en forumen. Straks nog even lekker in bad <3
Oud 11-04-2004, 19:26
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Deze morgen thuisgekomen rond half acht, had lekker gedanst maar stonk nu verschrikkelijk naar rook enzo. Dan nog vlug onder douche en in bed, alwaar ik mijn liefste per ongeluk wekte en die me voorstelde (!) nog heel even m'n rug te masseren om de spiertjespijn te doen verzachten. Dat hielp. Tijdens de massage in slaap gevallen natuurlijk, en 3 uurtjes later moeten opstaan omdat ik zou gaan eten bij m'n ouders thuis. Ik was een wrak. Heel veel gegeten en meegekookt, en ondertussen met m'n omaatje op tv naar Mary Poppins gekeken, waar ze de hele tijd mee in een deuk lag en aan het krijsen was. Misschien is ze seniel aan het worden, maar verder geen kwaad woord over haar: heb best 'n leuke tijd gehad.
Oud 11-04-2004, 19:37
frozenfountain
frozenfountain is offline
Opa wezen bezoeken in het ziekenhuis. Gestreken, opgeruimd, gestofzuigd en geSwifferd. Gestudeerd.

Ik ben een opaliefhebbendeschoonmaaknerdie
Oud 11-04-2004, 22:15
merels
merels is offline
gister uitgeweest,et was erg leuk allemaal
vandaag gewerkt (wéér) en naar de japanner geweest
zo slapen, want ik ben teringmoe
Oud 11-04-2004, 22:36
vixen
vixen is offline
Ik ben gister uitgeweest, heb teveel gebl0wd, vandaag heb ik poaseijer gezocht, toen heb ik ze allemaal opgegeten en ook nog een half poasbrood. That makes me a fat girl.
Oud 11-04-2004, 22:43
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 11-04-2004 @ 20:26 :
Deze morgen thuisgekomen rond half acht, had lekker gedanst maar stonk nu verschrikkelijk naar rook enzo. Dan nog vlug onder douche en in bed, alwaar ik mijn liefste per ongeluk wekte en die me voorstelde (!) nog heel even m'n rug te masseren om de spiertjespijn te doen verzachten. Dat hielp. Tijdens de massage in slaap gevallen natuurlijk, en 3 uurtjes later moeten opstaan omdat ik zou gaan eten bij m'n ouders thuis. Ik was een wrak. Heel veel gegeten en meegekookt, en ondertussen met m'n omaatje op tv naar Mary Poppins gekeken, waar ze de hele tijd mee in een deuk lag en aan het krijsen was. Misschien is ze seniel aan het worden, maar verder geen kwaad woord over haar: heb best 'n leuke tijd gehad.

Ik ben naar m'n pap geweest heb daar lekker gegeten en een stukje apocalypse now gekeken. Toen weer naar huis gegaan en doelloos zitten forummen
Oud 12-04-2004, 00:45
Glory
Glory is offline
Ik ben naar een heel onhip paasvuur geweest. Daar hebben ik en mijn hippievrienden rond gepicknickt en ben ik boerenjongenssletjes en boerenmeisjessletjes gaan naroepen, want ik was weer verschrikkelijk lollig Toen wilden mijn hippievrienden weer naar huis en toen ben ik maar meegegaan, want ik had niet het gevoel dat ik nog nieuwe vrienden zou maken bij dat paasvuur.
Oud 12-04-2004, 00:54
Verwijderd
kwam vanmorgen om 7 uur thuis. had met n vriend van me prince of persia sof eindelijk uitgespeeld om 3 uur op en vanmiddag wat geforum. na een fijne maaltijd joints gaan roken met twee vrienden van me en mad max 1 gekeken en erg veel simpsons

dat maakt mij een stoner homer
Oud 12-04-2004, 00:59
Verwijderd
brakke kater uitgeslapen en aan de rand van de rivier gezeten naar de zonsondergang kijkend, met een sigaretje erbij. zeer intellectueel
Oud 12-04-2004, 15:00
GRRR
GRRR is offline
De hele nacht niet geslapen, het leven overpeinsend. Naarstig op zoek gegaan naar wiet, maar niets gevonden. Dan maar lang gechat met iemand die gelukkig ook bijna nooit slaapt. Dank. Getekend. Rondgelopen. Verfspullen klaarleggen om vervolgens niets te doen. inmiddels was het licht buiten. Eten gezocht. Geen eten. Geld gezocht, 4 euro gevonden.

Naar buiten gegaan, maar alles was dicht. Kut Christenen. Terras gepakt in een gesloten tuin in mijn favoriete cafe. Al het lekkere eten aan mijn neus voorbij zien gaan. Twee kopjes koffie besteld. Drie uur de krant gelezen, weekend editie, inclusief de reclame stukken. 60 cent tip gegeven. Door de stad geslenterd en nu zit ik hier. Huis van een vriend die weg is en ik dankbaar gebruik maak van zijn apartement midden in de stad waar het heerlijk weer is en ik mijn gedachtes met moeite kan bedwingen door de fel in mijn ogen prikkende zon. Alles is kut met peren.

Ik ga zo denk ik lunchen met mijn beste vriendin. Zij betaalt. sja werkloosheid ole.

//edit. ik ga haar moeder helpen verhuizen. hmmm. aardig mens

Laatst gewijzigd op 12-04-2004 om 15:02.
Oud 12-04-2004, 15:04
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 11-04-2004 @ 20:17 :
Zaterdagochtend in huize-steve in slaap gevallen. Rond ? 11 uur geloof ik wakker geworden.
Bacon 'n eggs als ontbijt
Na wat uren gamen met steve door z'n moeder naar het station gebracht, lief van d'r.
De treinreis terug was verdacht relaxt. Op station arnhem nog even een boekje van Youp gekocht, lekker lezend naar huis toe.
S'avonds langs m'n moeder geweest, even wat meer gelezen en een opname van donderdag opgehaald.
Thuis op bed gelegen, wat gevorumt, en blokjes kaas met mosterd gegeten onder het genot van wat dubbel fris.

Vandaag, vandaag heb ik vrij weinig gedaan.
Even langs Faery geweest. Even langs m'n toekomstige werk geweest.
Veel uitrusten en forumen. Straks nog even lekker in bad <3
dude volgens mij vergeet je het aantal nederlagen geleden r\tijdens het gamen te vermeldden

*trots*

8.80 frags per minuut \M/
Oud 12-04-2004, 15:37
Verwijderd
Gister ben ik naar een soultrain feestje geweest waar een rij stond van 1,5 uur.
Natuurlijk zag ik toevallig helemaal vooral mijn vriendjes staan, tot grote ergernis van de mensen die achter hun stonden.
Toen ik ze vertelde dat ik al een half uur gefietst had protesteerde niemand meer.
Eenmaal binnen heb ik heel veel corona gedronken en geswongen op soulklassiekers.
Op de wc kwam ik een bekende tegen en samen hebben we de wc-snol afgekraakt. "ik zou ook wel zo'n figuur willen hebben, onee trouwens ze heeft scheve tieten kijk!" "volgens mij heeft ze die bikini zelf gemaakt." "ja volgens mij ook, ze heeft denk ik nooit eerder genaaid, kijk ze heeft ook scheef geknipt".
Wat is het toch fijn om een vrouw te zijn!
Na vijf uur intensief dansen had ik het gehad en wilde ik iets eten.
Tot mijn grote teleurstelling was alleen de donerix nog open.
Daar haalde ik ook broodje kebab zonder vlees (ze kijken elke keer weer raar als ik dat bestel) en na twee happen kwam ik tot de conclusie dat ik toch niet zo'n honger had.
Eenmaal op de terugweg in de taxi hoefde ik nieteens de weg te wijzen want blijkbaar weet elke taxichauffeur onderhand waar ik woon, wat een luxe!
Om half 6 ben ik gaan slapen en om half 2 smiddags heb ik de huishomo uitgezwaaid.
Toen ben ik weer naar bed gegaan en ik heb net ontbeten.
Oja er kwam ook een sjineesje foto's maken voor een site, partychicks ofzo?
Nooit van gehoord.
Dat was weer een dag uit het spannende leven van een beeb.
Oud 12-04-2004, 15:48
Verwijderd
Ik ben naar delft geweest om comics te kopen yay wat boeiend..
Oud 12-04-2004, 15:53
Glory
Glory is offline
Ik ben vandaag niet vrolijk, dus ik lig al de hele dag in bed en nu ook nog en vanavond ga ik kaasfonduen... over boeiend gesproken
Oud 12-04-2004, 16:30
Verwijderd
ik ben uitgegaan,ik heb het meisje verteld dat het niks word tussen ons,toen heb ik vooral veel gedanst en wat wijntjes genuttigd.en om een uur of half vijf ging ik naar mijn bedje.
ik ben opgestaan,ik heb me kwaad gemaakt om de ontzettende koppijn die ik had.
toen heb ik gedoucht ,wat gegeten,wat geforumd en ik ga vanavond vroeg naar bed.
4 avonden achter elkaar intensief uitgaan trek ik niet zo goed....

dat maakt mij een uitgaand-hartenbrekend-dansend-koppijnhebbend-douchend-nerd/pimpje
Oud 12-04-2004, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 12-04-2004 @ 16:37 :

Natuurlijk zag ik toevallig helemaal vooral mijn vriendjes staan, tot grote ergernis van de mensen die achter hun stonden.
Toen ik ze vertelde dat ik al een half uur gefietst had protesteerde niemand meer.
Op de wc kwam ik een bekende tegen en samen hebben we de wc-snol afgekraakt. "ik zou ook wel zo'n figuur willen hebben, onee trouwens ze heeft scheve tieten kijk!" "volgens mij heeft ze die bikini zelf gemaakt." "ja volgens mij ook, ze heeft denk ik nooit eerder genaaid, kijk ze heeft ook scheef geknipt".
Wat is het toch fijn om een vrouw te zijn!
Na vijf uur intensief dansen had ik het gehad en wilde ik iets eten.
Tot mijn grote teleurstelling was alleen de donerix nog open.
Daar haalde ik ook broodje kebab zonder vlees (ze kijken elke keer weer raar als ik dat bestel) en na twee happen kwam ik tot de conclusie dat ik toch niet zo'n honger had.
Eenmaal op de terugweg in de taxi hoefde ik nieteens de weg te wijzen want blijkbaar weet elke taxichauffeur onderhand waar ik woon, wat een luxe!
Om half 6 ben ik gaan slapen en om half 2 smiddags heb ik de huishomo uitgezwaaid.
Jij bent echt zóóó stereotype

Ik heb uitgeslapen. Geinternet. In de tuin gezeten en "bruin" geworden. Veel water gedronken.
En shit ik moet nog leren

Dit maakt mij een luie-internetverslaafde forumbaas-wannabe bruinerd-die altijd dorst heeft- mislukte studente.
Oud 12-04-2004, 16:41
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 12-04-2004 @ 17:40 :
Jij bent echt zóóó stereotype

stereotype wat dan?
Oud 12-04-2004, 16:41
Verwijderd
k ben vandaag erg brak wakker geworden en heb eigenlijk alleen maar n hoop muziek geluisterd en wat zitten computeren
Oud 12-04-2004, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 12-04-2004 @ 17:41 :
stereotype wat dan?
Arrogante kakmadam
- voordringen in de rij, en dan iedereen toespreken met een rrrrrrr "ik heb wel een haaaaalf uur gefietstt hoooorrrrrr"
- de wc vrouw uitlachen, want zij is wel heel min natuurlijk
- op zoek naar eten, niets is goed genoeg, uiteindelijk neem je maar iets maar dat is ook niet goed genoeg.. je hebt het vast weggegooid voor de ogen van de verkoper.
- elke week een taxi nemen, want stel je vooorrrrrrr dat je moet lopen, wat een arrrrmoe

zo. no offence hoor, maar het is wel erg opvallend
Oud 12-04-2004, 17:11
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 12-04-2004 @ 17:47 :
Arrogante kakmadam
- voordringen in de rij, en dan iedereen toespreken met een rrrrrrr "ik heb wel een haaaaalf uur gefietstt hoooorrrrrr"
- de wc vrouw uitlachen, want zij is wel heel min natuurlijk
- op zoek naar eten, niets is goed genoeg, uiteindelijk neem je maar iets maar dat is ook niet goed genoeg.. je hebt het vast weggegooid voor de ogen van de verkoper.
- elke week een taxi nemen, want stel je vooorrrrrrr dat je moet lopen, wat een arrrrmoe

zo. no offence hoor, maar het is wel erg opvallend
-Ik schaamde me zelf ook wel een beetje voor dat voordringen maar alle mensen waar ik mee had afgesproken stonden daar, en ik ga toch geen 1,5 uur in de rij staan.
-Het was geen wc-mevrouw maar een wc-snol met een zelfgemaakte glitterbikini en een witte kanten legging, inderdaad heel min ja!
-Ik had gewoon niet zo'n honger, ik heb in de taxi nog 1 hap genomen en het toen thuis netjes in de prullenbak gegooid.
-Lopen naar mijn huis is ongeveer 1,5 uur vanuit de stad, dus ja stel je voorrrrr inderdaad.
Oud 12-04-2004, 17:24
Verwijderd
Hmm niet zo heel veel gedaan vandaag.

-'s ochtends op bezoek bij mijn oma gewoon gezellig in de tuin gezeten
-'s middags goed geshopt, was wel een beetje erg druk in Noordwijk maar ik kwam er nog door
-Gelunched op strand met aardbeien/suiker en gerookte zalm. Natuurlijk gratis
-Toen lekker thuis in het zonnetje gezeten met een hele berg tijdschriften, en daarna lekker met mijn laptop op schoot zitten internetten in de tuin

Lifestyle: lui
Oud 12-04-2004, 18:29
cha0s
cha0s is offline
Vandaag met veel bier en wiet in het museumpark gehangen en van de zon genoten met 'n kluitje mensen en wat punks, Wel erg gezellig.

eh, de luie bier punk.

Regels voor berichten