Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb Uitgeslapen, me verschrikkelijk verslapen en daardoor te laat bij het hotel waar mijn mama verblijft aangekomen, sorry gezegd, nog een keer en nog een keer sorry gezegd, gaan lunchen in een knussig restaurantje, galerietjes bekeken, gewinkeld, daarna gewerkt en mijn moeder weer ergens in een cafe ontmoet, wat gedronken, wat gewindowshopt en toen uit eten geweest, daarna naar een jamsession in een jazzclubje met louche uitstraling en veel rood velours ![]() Ik ben cool. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() da's net zoiets als eh op david hasselhoff vallen en tegelijk op patrick steward ![]() Eh. Ik heb overdag apatisch door het huis gestruind en 's avond naar een metal iets geweest. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ook nog geslapen vannacht, met een lampje aan natuurlijk. Ik was doodsbang dat Hannibal Lecter me op kwam smikkelen. ![]() Nu zit ik te computeren met gekleurde franse snoepjes met wit poeder, en ik heb me voorgenomen om er een nuttige dag van te maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
gistereen bij eene vriend van me een avond geblowd en gezopen terwijl we de vliegende panters keken en prince of persia speelden. vanmorgen door mn beste vriendin uit mn nest gebeld en nu maar ff ontbijt fixen en met wat simpsons aan maar weer proberen in slaap te komen ofzo |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ben naar m'n pap geweest heb daar lekker gegeten en een stukje apocalypse now gekeken. Toen weer naar huis gegaan en doelloos zitten forummen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() *trots* 8.80 frags per minuut \M/
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb uitgeslapen. Geinternet. In de tuin gezeten en "bruin" geworden. Veel water gedronken. En shit ik moet nog leren ![]() Dit maakt mij een luie-internetverslaafde forumbaas-wannabe bruinerd-die altijd dorst heeft- mislukte studente. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() - voordringen in de rij, en dan iedereen toespreken met een rrrrrrr "ik heb wel een haaaaalf uur gefietstt hoooorrrrrr" - de wc vrouw uitlachen, want zij is wel heel min natuurlijk - op zoek naar eten, niets is goed genoeg, uiteindelijk neem je maar iets maar dat is ook niet goed genoeg.. je hebt het vast weggegooid voor de ogen van de verkoper. - elke week een taxi nemen, want stel je vooorrrrrrr dat je moet lopen, wat een arrrrmoe zo. no offence hoor, maar het is wel erg opvallend ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() -Het was geen wc-mevrouw maar een wc-snol met een zelfgemaakte glitterbikini en een witte kanten legging, inderdaad heel min ja! -Ik had gewoon niet zo'n honger, ik heb in de taxi nog 1 hap genomen en het toen thuis netjes in de prullenbak gegooid. -Lopen naar mijn huis is ongeveer 1,5 uur vanuit de stad, dus ja stel je voorrrrr inderdaad. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|