Advertentie | |
|
![]() |
|
Meestal gewoon bij langslopen of van achteren, dus niet echt oplettende, let ik vaak op broek/rok/netpanty's etc
![]() maar normaal gewoon vooral 1st op het gezicht, dan wel kleding vooral de algemene uitstraling dus
||
Citaat:
uhmm ik: ogen uitstraling haar maakt me nix uit kleren maakt me niet zoveel uit, liever niet al te strakke kleren later bekijk ik haar van binnen, niet te letterlijk opvatten he? ![]()
Laatst gewijzigd op 27-05-2002 om 13:11. |
![]() |
|
![]() |
Ik kijk altijd het eerst naar dat uiterlijke kenmerk dat het meest opvallend is. Als iemand een heel mooi (of lelijk) gezicht heeft, kijk ik daar eerst naar, bij een ander kijk ik eerst naar de kleren of het figuur, enz. enz. Bij mensen met 3 borsten is dat meestal waar ik het eerst naar kijk
![]() Kortom, kan alles zijn
||
Citaat:
als ik in een cafe zit en ik zie iets verderop een meisje zitten zie ik haar totaalbeeld(dus ook haar uitstraling) |
![]() |
|
Als er de mogelijkheid bekijk ik de persoon, ja ik kijk heus ook wel naar mannen maar dan op een andere manier, geheel maar is het een flits of loopt de persoon langs dan alleen de uitstraling van het gezicht en een blik op de kleding.
Als ik meer tijd heb, bv in de metro dan let ik op meer dingen als houding, kleding, en mogelijk gedrag/gesprekken Rat
|
zn ogen!!!
en zn gezicht en gewoon eigenlijk zn hele lichaam enne de uitstraling....kortom eiglijk alles ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal.. geef je mening -=M=-01 | 0 | 17-12-2005 10:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De waarheid over de vs!! Verwijderd | 163 | 09-03-2004 13:21 | |
Liefde & Relatie |
Uiterlijk of innerlijk belangrijk? TranceGirl | 69 | 11-01-2004 18:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Het liefdesspel Bikinie-meisje | 20 | 01-04-2003 16:13 | |
Liefde & Relatie |
Als je iemand voor het eerst ziet.. waar kijk je dan het eerst naar?? icegirl.com | 49 | 02-11-2002 11:25 | |
Seksualiteit |
Waar kijk je naar... Flyrider | 53 | 11-03-2002 21:31 |