Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Zijn hele uitstraling. Gewoon hoe hij overkomt. Stoer, maar toch lief en grappig, en vooral niet dom.
Verder is zijn haar belangrijk, dat zie ik het liefst lang of slordig. En zijn ogen. Opvallend blauw of groen is geweldig, bruin vind ik lelijk. Dan moet hij lang zijn en niet gespierd. Een buikje kan ik waarderen. Laatst gewijzigd op 27-10-2002 om 12:42. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb wel eens dat ik terugdenk aan dingen van vroeger en dat ik het hele plaatje met kleur en al zo kan invoeren; gezichten, ogen, kleding, kleuren vooral veel kleuren |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
ik kijk diep in de ogen (staren dus) en test zijn reactie, daaraan kun je meestal al genoeg zien (hoe iemand is/interesse ja of nee/ervaring/etc.)
|
![]() |
Inderdaad, uitstraling. Of ij net dat beetje extra heeft waardoor ik me tot hem aangetrokken voel. Vaak is het een foutje. Ik val nooi top de algemen fotoodelen-achtigeuitziende jongens. Als ze verschrikkelijk knap zijn, zonder uitstraling knap ik op het eerste gezich tal af. Je moet aan de buitenkant een beetje kunnen zien wat er van binnen leeft.
Sponaniteit is nog belangrijker, de mnaier waarop hij op mij reageert, als hij me weet op te vrolijken zonder dat ik hoef te melden dat ik me niet goed voel... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
uitstraling enzo... Hoe die gene eruit ziet... Maar als het een situatie is waarbij ik niet lang kan staren (wat emestal het geval is
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Naar het totaalplaatje, of de verhoudingen een beetje kloppen, en de uitstraling ook natuurlijk.
Ik val ook op mooie tanden, rechte schouders en mooie handen (verder nog iets, nee dat was ut ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
daarnaast hoeft ze niet MIJN stijl te hebben, maar toch zie ik wel wie stijl heeft ![]()
|
![]() |
Ik kijk naar:
- haar(bezittelijk voornaamwoord) haar(zelfstandig voornaamwoord) ![]() -make-up(als ze teveel op heeft moet ik ze nie hebben, dat is een teken van onzekerheid, weinig zelfvertrouwen) ![]() -gezicht in het algemeen, als de compositie ok is is het goed -dikte: dus niet TE vet hè. ![]() -borsten interesseren me niet zoveel (raar hè) en ik kijk hier gewoon nie naar, maar ze mogen ook nie PLAT of te DIK zijn) ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ligt eraan waar ik dat moment naar kijk als ik die persoon tegenkom. als ik naar de grond kijk dan let ik het eerst op de schoenen, zie ik leuke schoenen dan kijk ik omhoog. als ik al omhoog keek dan kijk ik eerst meteen naar de ogen, ogen zijn echt geweldig!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Mensen van een forum Dark Phoenix | 70 | 02-05-2008 09:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit is het brieventopic dat ik Postzegel noem. CSN | 244 | 09-07-2006 17:20 | |
Liefde & Relatie |
mijn oom en ik......Iemand lees dit aub HelpMePlease | 52 | 31-08-2004 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Psychologie |
uiterlijk zeg dat nou veel? Tenischa | 40 | 21-08-2002 21:22 | |
ARTistiek |
Over de traan, de leugen en de waarheid (deel 3) Internationalist | 1 | 17-10-2001 21:25 |