Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2004, 10:54
idontcare
idontcare is offline
Ik heb dus echt zoiets stoms gedaan. Vorige week had mijn beste vriendin gevraagt of ik 1e paasdag met haar naar het Witte Paard (=discotheek) wilde gaan, en ik had toch geen plannen, dus ik zei ja.

Van de week had ik een beetje ruzie met haar dus ik had er eigenlijk niet meer aan gedacht dat ik nog uit zou gaan. Mijn vriendje vroeg gister of ik 'savonds wou komen, en ik, vergeten dat k dus al wat afgesproken had, zei ja.

Ik kreeg een smsje van die vriendin hoe laat ze bij mij zou zijn enzo en toen moest ik me vriendje gaan vertellen dat k niet wist wat k moest doen, hoe ik haar moest vertellen dat k niet mee ging enzo omdat we de laatste tijd ook een beetje uit elkaar aan het groeien zijn en ik haar toch eigenlijk niet kwijt wil.

Me vriendje vond dit op ze zachts gezegt 'niet leuk' en dat liet ie ook duidelijk merken. Ik kon die afspraak met die vriendin niet afzeggen volgens hem, maar hij zei dat ie heelmaal kaarsjes enzo had neergezet en ik volgende keer beter op mijn afspraken moest letten.

Natuurlijk heeft hij gelijk, maar ik wil zo graag iets doen om het 'goed te maken'. Nu bedoel ik niet iets in de zin van echt dure cadeautjes ofzo maar gewoon een manierom hem te laten merken dat ik echt heeeeeeel veel van m hou!

Help ?!

Oja, we hebben nu 3,5 maand

Laatst gewijzigd op 12-04-2004 om 10:56.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2004, 10:58
Balance
Balance is offline
Dat je je alleen zorgen maakt om je vriendje...
Je zegt dat jij en die vriendin uit elkaar aan het groeien zijn, maar dat je d'r eigenlijk niet kwijt wil en nou maak je je zorgen om je vriendje.

Ik denk dat hij d'r wel overheen komt. Het is even een teleurstelling, maar dat kan wel eens gebeuren. De enige manier om het goed te maken is idd zorgen dat je voortaan je afspraken goed regelt. Er is echt niks vervelender als iemand die je geregeld laat zitten omdat er dubbele afspraken zijn gemaakt.
Eventueel nog zelf zo'n avondje voor hem organiseren: kaarsjes ed.
Maar ik zou ook aan die vriendschap gaan werken.
Oud 12-04-2004, 11:17
idontcare
idontcare is offline
nee, het is ook zo dat ik aan die vriendin moet gaan werken enzo (okee dat klinkt heel stom ) maar dat doe ik ook, vandaar dat k er dus voor gekozen gehad om met haar uiteindelijk weg te gaan... het was wel heel gezellig hoor, in die discotheek gister en dinsdag ga k met haar shoppen in rotterdam dus dat zit allemaal wel goed

maar bedankt voor je reactie
Oud 12-04-2004, 11:47
Pixxa
Pixxa is offline
Hoeft niet moeilijk te zijn ... Je Spreekt gwn een leuk afspraakje af met die vriendin van je .. ga lekker stappe, shoppe enz.. vertel je vriend eerlijk dat je ook effe tijd vrij wilt hebbe om wat met haar te gaan doen en eventueel maak je ook een afspaak met je vriend zodat hij zich niet 'buiten gesloten' voelt ... Alles klaar ..

Ow enne als je dan met die vriendin lekker praat leg je dr gwn netjes uit waarom je je afspraak mis gelopen bent..
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 11:53
GRRR
GRRR is offline
je benen spreiden, werkt altijd.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 12:30
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
GRRR schreef op 12-04-2004 @ 12:53 :
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 12:33
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 12-04-2004 @ 12:53 :
lijkt me ook idd, daar houden jongens meestal wel van
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 12:38
Verwijderd
bloemen..
ownee werk meestal alleen andersom maar je kan t probeeren
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 15:03
idontcare
idontcare is offline
Citaat:
per piacere schreef op 12-04-2004 @ 13:33 :
lijkt me ook idd, daar houden jongens meestal wel van
haha ja dat zal wel goed komen hoor
Oud 14-04-2004, 22:08
Icemancool
Icemancool is offline
Benen spreiden kan ook erg averechts werken, als mijn vriendin iets goed wil maken komt het bij mij wel hard aan, dan kan je het idee krijgen dat je een speeltje voor haar bent ofsow. Het kan natuurlijk wel, maar wel gewone, goede excuses vooraf, en een goed gesprek waar je goede wil uit blijkt! Daarna een stoeipartij hoort er dan bij als de ruzie is beendigt. En tsjah, als je hem dan net iets extra verwent kan hij toch ook nix aan doen?
Oud 14-04-2004, 23:34
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Icemancool schreef op 14-04-2004 @ 23:08 :
Benen spreiden kan ook erg averechts werken, als mijn vriendin iets goed wil maken komt het bij mij wel hard aan, dan kan je het idee krijgen dat je een speeltje voor haar bent ofsow. Het kan natuurlijk wel, maar wel gewone, goede excuses vooraf, en een goed gesprek waar je goede wil uit blijkt! Daarna een stoeipartij hoort er dan bij als de ruzie is beendigt. En tsjah, als je hem dan net iets extra verwent kan hij toch ook nix aan doen?
Nee, met benen spreiden komt ze er bij mij niet.

Eerst oprechte excuses, DAN PAS ben ik geinteresseerd in eventuele goedmaakseks. Al hang ik ook graag de luie hol uit wanneer dat schuldgevoel er nog is. Zo van: "ik zou eigenlijk best een massage en een lekkere bak koffie kunnen gebruiken.."
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 15:48
Cinamon
Cinamon is offline
Tjeemig wat een doos ben je!
Hoeveel B-films moet je gezien hebben om eindelijk door te hebben dat vriendschap veel belangrijker is dan liefde!
Als ik jou was, was ik meteen met die vriendin meegegaan en al helemaal als jullie al in zo'n stroeve tijd zitten.
Daar hoefde ik echt geen twee keer over na te denken. Die kaarsjes kan hij ook weer uitblazen hoor, zo'n moeite is dat niet.
En je had initially met je vriendin afgesproken dus, vind dat je je eerste afspraak na moet komen. Je bent toch geen jamaicaan?
Oud 15-04-2004, 16:13
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 15-04-2004 @ 16:48 :
Hoeveel B-films moet je gezien hebben om eindelijk door te hebben dat vriendschap veel belangrijker is dan liefde!
Jouw leven en hoe je er tegen aankijkt is gebaseerd op dingen die je op tv ziet?

Waarom moet perse nou het een belangrijker zijn dan het ander? Dat verschilt toch gewoon per situatie.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 16:34
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:

doos
Oud 15-04-2004, 16:35
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
En je had initially met je vriendin afgesproken dus, vind dat je je eerste afspraak na moet komen.
dat dacht ik dus ook meteen toen ik het las. Beetje raar dat je de afspraak met je vriendin wilde gaan afbellen als je vriendje pas een dag van te voren vraagt of je nog wat wil gaan doen.

Ik vind het trouwens ook een beetje stom dat hij daar dan zo heftig op reageerd. Ik neem aan dat hij als vriendje wel weet wat er in jou leven omgaat. Wanneer je dan zegt dat je per ongeluk vergeten was dat je met je vriendin afgesproken had, en dat je die afspraak heel graag wil nakomen omdat het al zo slecht gaat, moet je vriendje dat toch gewoon kunnen begrijpen zonder stampij over te maken
Oud 15-04-2004, 17:25
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Beetje raar dat je de afspraak met je vriendin wilde gaan afbellen
Ze was het min of meer vergeten dat ze had afgesproken met haar vriendin beweert ze.
Oud 15-04-2004, 22:00
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
ZerO schreef op 15-04-2004 @ 18:25 :
Ze was het min of meer vergeten dat ze had afgesproken met haar vriendin beweert ze.
ja en daarom wilde ze gaan afbellen hè
Reageren

Regels voor berichten