Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Eerst oprechte excuses, DAN PAS ben ik geinteresseerd in eventuele goedmaakseks. Al hang ik ook graag de luie hol uit wanneer dat schuldgevoel er nog is. Zo van: "ik zou eigenlijk best een massage en een lekkere bak koffie kunnen gebruiken.." ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Waarom moet perse nou het een belangrijker zijn dan het ander? Dat verschilt toch gewoon per situatie. |
![]() |
||
Citaat:
![]() doos
||
Citaat:
Ik vind het trouwens ook een beetje stom dat hij daar dan zo heftig op reageerd. Ik neem aan dat hij als vriendje wel weet wat er in jou leven omgaat. Wanneer je dan zegt dat je per ongeluk vergeten was dat je met je vriendin afgesproken had, en dat je die afspraak heel graag wil nakomen omdat het al zo slecht gaat, moet je vriendje dat toch gewoon kunnen begrijpen zonder stampij over te maken ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Sorry zeggen Verwijderd | 15 | 24-11-2012 22:04 | |
Films, TV & Radio |
Tara Elders vervangt Carice van Houten in PHILEINE ZEGT SORRY! Simon | 9 | 22-02-2003 13:22 | |
Verhalen & Gedichten |
I'm sorry Cinamon | 8 | 11-05-2002 17:52 | |
Verhalen & Gedichten |
sorry papa Candysuck | 4 | 17-02-2002 17:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Sorry papa MIDITJUH | 21 | 21-12-2001 19:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Sorry... Eend | 0 | 05-09-2001 08:25 |