Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2004, 16:51
Brian 122
Brian 122 is offline
Thnx voor al jullie reacties!!!

Ciao! Viva Italia
Advertentie
Oud 12-04-2004, 20:13
Sunray
Sunray is offline
ik ben 1,71 m en vind 1,74 m een prima lengte voor een jongen. eindelijk iemand op ooghoogte!
Oud 13-04-2004, 08:38
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
ik ben 1.73, meisjes vinden me vaak klein...
Maar ik val toch meestal op kleinere meisjes...
Oud 13-04-2004, 11:37
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik ben 1.74 ofzo, hij is íets langer
gelukkig
Oud 14-04-2004, 17:37
bassgirl
bassgirl is offline
ik vind het juist niks als een jongen groot is, ik ben 1.69, mn vriend ook rond de 1.74 gok ik, en das precies goed, ik wil echt niet steeds naar boven kijken, nu kan ik lekker voor me uitkijken, en ik heb nooit zoiets van jaaah leuk een grote jongen haha, denk dat veel kleine meisjes zo denken en de gemiddelde tpt grotere anders, mja maar gokje, meesten willen toch een jongen die groter is.
Oud 14-04-2004, 17:38
leucomelas
leucomelas is offline
grote jonge is fijn omdat je je helemaal in hem kunt rollen zeg maar mijn vriend is 10 cm groter dan ik ofsow, en dat is nog wel de meest relaxte hoogte voor mij...
Oud 14-04-2004, 20:45
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Citaat:
Brian 122 schreef op 21-02-2004 @ 15:01 :

Toevoeging: Ik bedoel met deze vraag alleen die meisjes die rond de 1,74 zijn of kleiner.

thnx xxxx
Hey! Ik ben toch net 1.74 hehe. Uhm..voor mij persoonlijk geldt het dat ik lievur een jongen heb die groter dan me is (mijn vriend is iets van...1.88m ofzo), máár als ik iemand echt leuk zou vinden en hij zou net zo groot als me zijn, zou me dat niets uitmaken.
Maar int algemeen denk ik dat ik eerdur tot langere jongens ben aangetrokken.
Oud 14-04-2004, 20:47
In_stilte
In_stilte is offline
Ik val nooit op van die lange jongens, meestal jongens die net wat groter zijn een cm of 5 a 10. En kleiner dan mij zullen er niet veel jongens zijn denk ik, dus daar hoef ik ook niet bang voor te zijn.
Oud 15-04-2004, 13:21
Troy
Troy is offline
ach overal is een persoonlijke voorkeur voor toch, en die is bij iedereen verschillend.
ik ben 178 mn vriendin 169....past precies dan toch
Oud 18-04-2004, 18:14
kikounette
kikounette is offline
ik ben 1.68, en mijn vriendje is echt nét 1 of 2 centimetertjes groter dan ik, als ik platte schoenen draag.
dus speciaal voor hem heb ik al mn hoge hakken verbannen(en ik hou heel veel van schoenen met hoge hakken, maar nog meer van hem)
denk niet dat t uitmaakt, als je mekaar helemaal geweldig vind, merk je t op t laatst niet eens meer op.
maak je geen zorgen!!
xX
Oud 18-04-2004, 19:37
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben iets van 1.58 meter ofzo, en val op langere jongens haha! ik kan niet veel anders, als je kleiner dan ik/mij bent.... meestal val ik op jongens rond de 1.75, maar de laatste tijd betrap ik mezelf erop dat ik op hele lange jongens val. eigenlijk maakt het me geen reet uit, lengte is echt het laatste waar ik op val.
Oud 19-04-2004, 14:25
Verwijderd
Ik ben zelf bijna 1.95 maar val op veel kleinere vrouwen. Waar ik nu hopeloos verliefd op ben is 1.65. Handig is het idd niet als ze veel kleiner is. Bij kleine vrouwen heb ik meer zoiets van; ahh wa lief, die zijn zo zacht en teder . Klinkt wel een beetje vaag allemaal. Maar ik zeg altijd maar zo:
klein is niet fijn
maar wel lief

wees gegroet
Oud 28-04-2004, 18:08
Brian 122
Brian 122 is offline
...
Oud 28-04-2004, 18:46
paard van troje
paard van troje is offline
Probeer Italie of Spanje, daar is iedereen veel kleiner.
Oud 28-04-2004, 20:40
DvoorA
DvoorA is offline
ach, onaantrekkelijk ook weer niet..maar ik heb toch liever lang. Bij een lange man voel ik me toch beschermder, meer vrouw, een man kan me niet lang genoeg zijn (bwvs).

Maar als een kleinere man een heel leuk gezicht heeft, en verder het lijf in verhouding is, kan kleiner ook prima zijn hoor.
Oud 29-04-2004, 13:26
verpleger
verpleger is offline
Hey...

Ik ben zelf 1.75m en m'n beste relatie was met een meisje die wel 5 cm langer was dan ik (toendertijd). Mijn vorige relatie was met een meisje die 1.80 was en ik 1.75m. Het was een goede relatie, alleen ik merkte wel dat ze liever een jongen had die langer was dan haar. (Dat liet ze dan stiekem een beetje doorschijnen). Maarjah omdat we toch smoorverliefd waren op elkaar, was dat eigenlijk een aspect geworden die niet zichtbaar meer was.
Ik had ook een keer een relatie proberen te leggen met een meisje, en die had zelfs als eis dat ik langer moest wezen dan haar. Ik was weliswaar 4 cm. langer dan haar, dus ik voldeed aan haar eis. (Het was uiteindelijk niks geworden). Maar toen zag ik voor de 2de keer dat meisjes liever een jongen hadden die iets langer zijn dan hun zelf.
Mijn huidige vriendin is ongeveer 1.68m. dus dan speeelt dat probleem al helemaal niet.

Maar veel meisjes stellen de eis dat je langer moet wezen dan haar, maar als je ECHT verliefd bent op elkaar, dan is dat aspect te verwaarlozen.
Oud 29-04-2004, 15:07
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
verpleger schreef op 29-04-2004 @ 14:26 :
*knip*
Ik heb 2 keer een vriend gehad die echt minstens 10 cm groter was als ik. Ik vond het niet echt een succes.

Ik heb liever een jongen die even lang is (rond de 1.75/1.76 dus). Een paar cm kleiner mag ook nogwel.
Oud 29-04-2004, 16:14
Verwijderd
Ik vind lengte echt niet boeien

volgens mij is mijn vriend bijna 10 cm kleiner dan ik, nou lekker belangrijk, was voor mij echt geen reden om niets met hem te beginnen ofzo.
Oud 29-04-2004, 20:48
Iduna
Iduna is offline
Lichaamslengte boeit mij wel. Ik ben zelf rond de 1.60m en heb liever iemand die langer is (en evt. ook breder ) dan ik want dan voel ik me veiliger of zo. Ik zou me echt niet op mijn gemak voelen bij een jongen van 1.50m Maar gelukkig is bijna elke jongen langer dan ik.
Oud 29-04-2004, 21:04
luchtballon
luchtballon is offline
Mijn vriend is ook ongeveer 1.75, en ik ben 1.68.. Vind het precies goed. Ik kan er ten minste bij. Maar ik zou er niet op afknappen als hij 10 centimeter groter was geweest. Kleiner vind ik wat minder, maar wie weet
Oud 30-04-2004, 11:55
coopergirl
coopergirl is offline
Hmmz, ikzelf ben 1,81 meter en heimelijk toegegeven prefereer ik 'n jongen die langer is dan ik... (Dit zie ik enkel als een voorkeur, geen vereiste
Oud 30-04-2004, 11:57
Verwijderd
Ik ben zelf 1.67... en een jongens die ietsje groter is dan mij, altijd welkom! Meestal wil ik het liefst dattie minstens 10cm groter is... kun je lekker in wegkruipen....
Oud 30-04-2004, 14:59
Mary_o0
Mary_o0 is offline
haaj.. kben zelf iets van 1.70 duss.. 1.74 is dan geen probleem.. lengte is vaak wel belangrijk maar ik ken niet heel veel meisjes die superveel langer zijn.. kvindt t wel fijn dat iemand niet supergroot is!!!
Oud 30-04-2004, 15:07
DG
DG is offline
Citaat:
Mutant schreef op 21-02-2004 @ 15:10 :
Ik vind dat zo'n overrated iets dat een man altijd groter moet zijn als de vrouw (evenals ouder), wat maakt het nou uit? Ik draag wel eens plateauzolen en vond het wel leuk als ik dan eens boven mijn toenmalige vriend uitstak, en zelf ben ik maar 1.71 en relaties met 1.90 bezorgt veel stijve nekken. En je kunt elkaar recht in de ogen kijken als je even groot bent . Nix van aantrekken dus, een meisje dat je daarvoor laat zitten is amper de moeite waard.
Maar als je meisjes meissies gaat noemen, denk ik eerder dat ze daarover struikelen dan over je lengte .

ik heb liever wel dat me vriendin kleiner is dan mij hoor
maar dat is meestal wel zo

want meisjes boven de 1.93 zie je niet zo vaak

Oud 30-04-2004, 15:13
DG
DG is offline
Maare kleine meisjes zijn wel handig die hebben de IPH

oja voor ik gezeik ga krijgen ik weet dat er al zoiets is gezegd als "gelukkig ben ik 195 cm dus vriendinnen die groter zijn hbe ik niet zo gauw" maarja dat las ik net pas
Oud 30-04-2004, 15:16
Mux
Mux is offline
Citaat:
Quiana schreef op 22-02-2004 @ 17:41 :
1.74 zou zelfs een hele fijne lengte zijn voor mij.
Oud 30-04-2004, 17:21
Blondfun
Blondfun is offline
Ik hou zelf het liefst van grote mannen. Ik ben zelf 1.70 en mijn vriendje 1.83 vind het wel goed zo! maar het ligt ook echt eraan wat je uitstraalt. Als je heel verscholen e.d. doet, dan kom je ook kleiner over.
Oud 30-04-2004, 20:23
Think Again
Think Again is offline
Liever iets groter, maar geen anderhalve kop ofzo. Het verschil moet wel bescheiden zijn.
Ongeveer even groot is ook prima, maar liever niet kleiner (ik ben 1m78). Dan heb ik toch het gevoel dat ik meer hém moet 'beschermen' dan andersom.
Oud 01-05-2004, 13:32
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
DG schreef op 30-04-2004 @ 16:13 :
Maare kleine meisjes zijn wel handig die hebben de IPH

oja voor ik gezeik ga krijgen ik weet dat er al zoiets is gezegd als "gelukkig ben ik 195 cm dus vriendinnen die groter zijn hbe ik niet zo gauw" maarja dat las ik net pas
Hoe lang zijn jouw meisjes dan wel niet?
Oud 01-05-2004, 21:44
DG
DG is offline
ja ik meet ze altijd zo van: hey meisje kom jij eens hier nee sorry je bent net te groot VOLGENDE!!
Oud 14-05-2004, 11:52
Brian 122
Brian 122 is offline
Citaat:
Vraagje

Ik vraag me soms af of meisjes me minder aantrekkelijk vinden omdat ik zo rond de 1.74 ben?? Ik vind mezelf nie echt klein ofzoww maar ik zou graag wille weten wat de meisjes hiervan vinden? (Jongens mag ook)

Toevoeging: Ik bedoel met deze vraag alleen die meisjes die rond de 1,74 zijn of kleiner.

thnx xxxx
Oud 14-05-2004, 14:51
DvoorA
DvoorA is offline
1,74m vind ik wel degelijk klein. Maar als je lichaam goed in verhouding is en je verder een leuk gezicht hebt is het niet echt een afknapper hoor! (of beter gezegd: echt niet). Maar ik ben 1,72m en dan is het wel zo prettig als er een paar cm'tjes verschil tussen zit...ach, zoek gewoon een klein schattig vriendinnetje
Oud 14-05-2004, 15:17
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
DG schreef op 30-04-2004 @ 16:07 :
ik heb liever wel dat me vriendin kleiner is dan mij hoor
maar dat is meestal wel zo

want meisjes boven de 1.93 zie je niet zo vaak

Uhm, toevallig heb ik er vandaag 2 gezien. Die waren echt reusachtig en ontzettend smal (vast maatje 36) en plat (bijna geen borsten dus ). Het leken wel 2 planken. Maar ze hadden allebei wel een knap gezichtje. En een vriendje van bijna een kop kleiner...

Mja... het bestaat dus.
Oud 14-05-2004, 19:03
dark princess
dark princess is offline
Ikzelf ben niet zo groot (eigenlijk best klein +/- 1.60) En vind het juist fijn als jongens niet heel veel groter dan mij zijn. Ik vind kleinere jongens ook aantrekkelijker dan van die lange/grote jongen, ik weet niet waar dat door komt, maar vind van die hele grote jongens gewoon niet leuk.
Oud 18-05-2004, 19:08
Brian 122
Brian 122 is offline
Citaat:
Sunray schreef op 12-04-2004 @ 21:13 :
ik ben 1,71 m en vind 1,74 m een prima lengte voor een jongen. eindelijk iemand op ooghoogte!
Oud 18-05-2004, 19:12
xsweet_bitchx
xsweet_bitchx is offline
ik ben 1.68 en ik vind het fijn als een jongen iets groter is dan mij. zolang het maar niet teveel scheelt. dus volgens mij is er niks mis met jou lengte.
Oud 18-05-2004, 19:48
Verwijderd
Meiden vallen gewoon bijna nooit echt voor iemand die korter is dan zij zelf, en of dat afhankelijk is van oppervlakkigheid weet ik zo net nog niet.

'k Ben trouwens zelf 1.71 en ben eens verliefd geweest op een meisje dat een kop groter is dan ik.
Oud 19-05-2004, 11:24
angel-nieke
angel-nieke is offline
uhm lengte boeit volgens mij ech niej.... als je daar wel op wordt afgerekend vind diegene jen iej ech leuk!
Oud 19-05-2004, 11:43
justlikeme!
justlikeme! is offline
het speelt bij mij wel erg mee, ik ben zelf 1.70 geloof ik, kval wel eerder op jongens die een stuk langer zijn.
Oud 19-05-2004, 12:22
Q
Q is offline
Citaat:
Vraagje

Ik vraag me soms af of meisjes me minder aantrekkelijk vinden omdat ik zo rond de 1.74 ben?? Ik vind mezelf nie echt klein ofzoww maar ik zou graag wille weten wat de meisjes hiervan vinden? (Jongens mag ook)

thnx xxxx
Maar ondanks alles wat de meisjes hier beweren gaan ze toch voor een jongen die groter is. Dus je hebt gelijk, meisjes vinden klein niet zo fijn. Wel om mee te praten, mee te lachen en weet ik veel wat maar niet om een relatie mee te hebben. En ik ben zelf 1,68 en wat zijn de mensen groot hier allemaal.
Oud 19-05-2004, 16:44
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Q schreef op 19-05-2004 @ 13:22 :
Maar ondanks alles wat de meisjes hier beweren gaan ze toch voor een jongen die groter is. Dus je hebt gelijk, meisjes vinden klein niet zo fijn. Wel om mee te praten, mee te lachen en weet ik veel wat maar niet om een relatie mee te hebben. En ik ben zelf 1,68 en wat zijn de mensen groot hier allemaal.
Hm. Nou, niet helemaal. Ik ga voor de jongen, niet voor de lengte. M'n vorig vriend was 1.72 oid, even groot als ik. Ik kan niet zeggen dat ik het overdreven prettig vond, maar echt erg.. neuh. Ik zou nooit een jongen afwijzen om z'n lengte, maar ik kan niet ontkennen dat ik liever iemand heb die iets langer is.
Oud 20-05-2004, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Q schreef op 19-05-2004 @ 13:22 :
Nouja, ik denk dat alle meisjes het wel echt menen als ze zeggen 'als je verliefd bent, dan houdt lengte je niet tegen', maar dat ze misschien minder gauw verliefd worden op iemand die 'klein' is.

Ik vind het zelf wel geil als een jongen een formaat heeft waarmee ik hem bijna recht aan kan kijken, eigenlijk... maar die ken ik niet veel, en die ik ken, zijn veel te onzeker, en onzekerheid is irritant
Oud 20-05-2004, 23:07
El Kim
El Kim is offline
Nou, een jongen moet wel langer zijn dan ik, kan ik tenminste nog met goed fantsoen hakken aan

Maar met mijn 1.58m is dat vast geen probleem
Oud 21-05-2004, 00:02
Q
Q is offline
Citaat:
Sarah schreef op 20-05-2004 @ 13:10 :
Nouja, ik denk dat alle meisjes het wel echt menen als ze zeggen 'als je verliefd bent, dan houdt lengte je niet tegen', maar dat ze misschien minder gauw verliefd worden op iemand die 'klein' is.

Ik vind het zelf wel geil als een jongen een formaat heeft waarmee ik hem bijna recht aan kan kijken, eigenlijk... maar die ken ik niet veel, en die ik ken, zijn veel te onzeker, en onzekerheid is irritant
Ik vind iemand van dezelfde hoogte eigenlijk ook wel fijner, je kijkt elkaar dan altijd wat gemakkelijker in de ogen en je bent toch op een fysieke manier gelijker aan elkaar. Dat stoere macho gedoe hoeft allemaal nie van mij. De mannetjesgorilla die er met zn 1.90 bovenuitsteekt. Maar ik merk gewoon te vaak dat de meisjes van mijn lengte gewoon vallen op jongens die een stuk groter zijn.

En ja als je eenmaal verliefd bent tsja.. dan is er geen houden aan. Maar het lijkt er meer op dat je meisjes kleinere jongens bewust of onbewust negeren. Natuurlijk geldt dat niet voor iedereen he, maar het grootste gedeelte.
Oud 21-05-2004, 12:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Q schreef op 21-05-2004 @ 01:02 :
Ik vind iemand van dezelfde hoogte eigenlijk ook wel fijner, je kijkt elkaar dan altijd wat gemakkelijker in de ogen en je bent toch op een fysieke manier gelijker aan elkaar. Dat stoere macho gedoe hoeft allemaal nie van mij. De mannetjesgorilla die er met zn 1.90 bovenuitsteekt. Maar ik merk gewoon te vaak dat de meisjes van mijn lengte gewoon vallen op jongens die een stuk groter zijn.

En ja als je eenmaal verliefd bent tsja.. dan is er geen houden aan. Maar het lijkt er meer op dat je meisjes kleinere jongens bewust of onbewust negeren. Natuurlijk geldt dat niet voor iedereen he, maar het grootste gedeelte.
Dat lijkt misschien macho en dat is het misschien ook wel, maar het kan voor vrouwen ook een soort van 'veilig' door voelen. Vroeger in de oertijd gingen de vrouwen ook altijd al met de grootste, sterkste en breedste mannen want die konden hun beschermen. Psychologisch iets.
Oud 21-05-2004, 21:49
Stitch
Stitch is offline
1.74m is toch perfect??? er zijn ook hele kleine meisjes net als mij (ik ben 1.58m) en daar zou jij ideaal voor zijn
verschil moet er zijn..dus ook in lengte
Oud 30-05-2004, 18:15
Brian 122
Brian 122 is offline
Citaat:
DreamFlyer schreef op 04-04-2004 @ 20:23 :
Ik ben ongeveer 1.86 lang...enigste nadeel is als de bus er aan komt...het spiegeltje..en dan moet ie niet laag hangen
beetje offtopic!! Levert niet echt veel bijdrage

ciao
Oud 30-05-2004, 18:44
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
1.74 is toch gewoon goed? vriend van mijn zus is nog kleiner volgens mij, 1.70 ofzo, hartstikke knappe en lieve jongen, niks mis mee(zij is ongeveer 1.68). Ik zelf ben 1.63 en veel groter zal ik niet worden, een of twee centimeter op zijn hoogst. Meeste vriendjes van me waren een kop groter dan ik, ook niet erg handig, maar ja, voor mij maakt lengte dus echt niks uit . Gewoon blij zijn met jezelf en dan komt de rest vanzelf
Oud 21-10-2004, 15:45
Brian 122
Brian 122 is offline
Citaat:
Vraagje

thnx xxxx
ZOW ik zet m weer ff bovenaan
Oud 21-10-2004, 16:04
waves
waves is offline
das ff geleden zeg... maar ik ben langer dan 1.76meter dus mag ik niet antwoorden...

Regels voor berichten