Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, als er mensen zijn die erover willen discussiëren, waarom niet. Houdt ze van de straat zullen we maar denken, en zoveel serverruimte neemt éen subforumpje nou ook weer niet in. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mja, echt nuttig vind ik het ook niet. De grenzeloze arrogantie en vooringenomenheid van bepaalde personen maken dat er, zoals Digitracker al zegt, nooit wat constructiefs uit kan voortvloeien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar graag dan wel enkele quotes en een link. Zoals nu in het hamasprogramma-topic staat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat het jou niet aanstaat dat mensen zo de ware aard van Hamas kunnen zien betekent niet dat de informatie meteen 'zionistische propaganda' is. De bron is, zoals er staat, www.hamasonline.com . |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Waarom zit ik eigelijk op dit forum? ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het I&P een waardeloos forum omdat alleen maar dezelfde mensen posten op dezelfde manier bij dezelfde topics. Het voegt niets toe. Mij maakt het niks uit, ik constateer het alleen. |
![]() |
|||
Citaat:
Nee. Citaat:
![]()
||
Citaat:
(je = algemeen gesproken)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Begrijp je mijn referentie aan de kluisdeur? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik hoor van pro=palestijnen dat het alleen maar een pro-israel forum is en van jou de andere kant. De balans hieruit opmakend kan ik alleen maar concluderen dat het een gebalanceerd forum is met verschillende meningen.
||
Citaat:
Persoonlijk vind ik het steeds meer ontaarden in een scheldsubforum tussen pro-Palestijnen en pro-Israëli's. Een beetje een normale discussie is hierdoor nauwelijks meer te voeren. De meest recente topics ondersteunen mijn stellingname. Eigenlijk zitten we nu weer met hetzelfde gezeik als dat waardoor de Israël/Palestina-topics op N&A steeds gesloten werden. Zucht ![]()
||
Citaat:
![]() Nu kan er tenminste wel over gepraat worden. Sort of.
||
![]() |
Citaat:
Ik heb gezien dat mijn goede vriend en rode kameraad gauloises een beetje begon te flippen, wat natuurlijk niet aardig van hem is, maar ook niet geheel onterecht. Ik persoonlijk kan het wel van hem begrijpen, maar dat komt omdat ik hem goed ken. Verder zou ik als ik jou was niet met een beschuldigende vinger op die bepaalde personen wijzen, want jij bent net zo erg omdat jij ook een van de mensen bent die iedere vorm van discussie onmogelijk maken. Ik persoonlijk zou trouwens ervoor pleiten om weer een algehele Israel stilte in te lassen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|